Active Samsung Galaxy Neo, Mobile Anti-Air Harga 2 Juta

Samsung Galaxy Active Neo - Syarikat-syarikat terkenal Samsung di ini telah kembali memperkayakan produk telefon pintar di masa terdekat . Selepas Pembertitahuan produk Galaxy Nota 5 beberapa minggu lalu, akhirnya vendor Korea Selatan dilaporkan juga tak lama lagi akan melepaskan telefon pintar baru produk yang akan dilabelkan dengan Galaxy Active Neo .

Seperti yang kita tahu bahawa Samsung memang suka merobohkan dunia telefon pintar pasaran industri dengan telefon pintar mewah beragamseri contohnya Galaxy Nota 5, Galaxy S6, S6 Edge Galaxy dan Galaxy S6 Edge Plus di tahun 2015. Walau bagaimanapun, pad ini masa Samsung tak akan hanya bermain di segmen pasaran premium.

Samsung Galaxy Active Neo, Ponsel Anti Air Harga 2 Jutaan
Menurut akhbar itu dipetik daripada dipercayai rasmi Samsung di hari Ahad (4 Oktober 2015), Galaxy Active Neo dilaporkan akan diberi ganjaran dengan bajet yang berpatutan, yang kira-kira AS $ 168, atau sekitar Rp 2.4 juta sahaja. Special lagi, telefon pintar yang dibuat oleh vendor dari korea dimaklumkan untuk mempunyai ciri-ciri komputer di Galaxy Xcover 3 dan mempunyai menampilkan kalis air atau kalis air.

Telefon pintar dengan menampilkan kalis air biasanya berharga di harga yang agak tinggi, akan tetapi tak untuk Samsung Galaxy Active Neo . Penjual Samsung berani membanderol dengan harga condong besar untuk telefon pintar yang satu ini. Dilaporkan, telefon pintar yang disokong oleh sistem operasi Android Lollipop mempunyai pensijilan rintangan air atau Ingress perlindungan IP67, yang bermaksud bahawa telefon ini boleh Hayati di kedalaman air sehingga 1.5 meter.

Kepada spesifikasi Active Galaxy Neo akan dipinjamkan skrin 4.5-inci, resolusi 480 x 800 piksel. dapur telah redone telah disokong oleh Snapdragon 410, yang mencapai 2 GB RAM, 16 GB memori dalaman dengan sambungan terkini, iaitu 4G LTE. di urusan kamera, telefon pintar ini akan disokong dengan resolusi 8 kamera depan MP dan kamera belakang 2 MP. Walaupun hayat bateri Active Galaxy Neo mempunyai kapasiti 2.200mAh itu.

Samsung Galaxy Active Neo akan masuk ke di pasaran alat di bulan November. Walau bagaimanapun, Jepun akan Jadi perdana menteri merasa telefon kalis air pertama. Menurut maklumat yang beredar, Negeri Sakura juga merupakan Disorientasi satu daripada negara-negara majoriti Pemakai mempunyai kalis air telefon pintar. Seperti yang didedahkan, hampir 0% Pemakai wanita sering memakai telefon pintar saat mereka sedang mandi.

Samsung Galaxy Active Neo, Mobile Anti-Air Harga 2 Juta Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Active Samsung Galaxy Neo, Mobile Anti-Air Harga 2 Juta temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP