Bagaimana Untuk Tetapkan dail kelajuan dan nada dering unik di Android Hubungi

Bagaimana Untuk Tetapkan Speed ​​Dial dan nada dering unik di sistem Android

tips Mengatur Speed Dial dan Ringtone Unik di Kontak Android
Hello kawan saya, di artikel ini saya akan berkongsi tips menyediakan kelajuan dail atau dail beberapa Genjah dan nada dering unik untuk setiap Android kenalan, akan tetapi sebelum saya terangkan dengan cara ringkas fungsi dail kelajuan dan nada dering untuk telefon kalian Android sendiri.

Pergi Genjah atau lebih dikenali Bagaikan dail pantas Yaitu ciri lalai yang terdapat di telefon Android kalian, yang mempunyai fungsi untuk melaksanakan memanggil dengan satu sentuhan. Oleh itu, ciri-ciri ini menjadikannya mudah untuk badan untuk membuat panggilan semasa memandu.

Juga dikenali Bagaikan nada dering unik ditetapkan nada dering yang berbeza untuk setiap nama. Dengan beigut mudah kalian boleh memberitahu siapa yang memanggil kawan-kawan saya yang cukup untuk mendengar nada dering bunyi di pal telefon kalian.

Bagaimana Untuk Tetapkan Dail Dail atau Android


Bagaimana pertama: melalui permohonan itu dipanggil


mengatur panggilan Genjah melalui menu panggilan telpon

  • Mengakses panggil (menu yang biasa digunakan untuk panggilan telefon)
  • Tekan dan tahan nombor yang kalian mahu memakai
  • setelah itu pilih nama yang kalian mahu mendaftar dail pantas daripada

tips kedua: melalui Software kenalan Android

  • untuk menghubungi
  • Tekan tiga mata yang tepat di

menu mengatur speed dial

  • Pilih Speed dail dan mendaftar nama beberapa pilihan yang ada.

Selesai, senarai dail teman di ini angka itu telah kelajuan atau dail laju boleh digunakan. Jadi, selepas kalian menjalankan ini Jadi saya mahu untuk menghubungi kalian hanya tekan dan tahan nombor yang telah ditetapkan sehingga kawan saya

. Bagaikan contoh:
3 set sahabat di dail kelajuan untuk menamakan nikmat, akan Mate hanya tekan dan tahan nombor 3 untuk membuat panggilan untuk perhatian.

bagaimana untuk Letakkan Rintone unik di setiap kenalan di Android


  • Buka Software buku telefon di telefon atau tablet kalian komputer teman
  • Menelusuri nama yang kalian mahu untuk menetapkan nada dering
  • di sesetengah telefon Android dan tablet, biasanya untuk mengedit gambar kenalan butiran pensil disediakan untuk memasuki menu tetapan nada dering yang kalian mahu gunakan.

icon pensil di kontak

  • Dan ada di beberapa peranti Android disediakan yan ciri menu pilihan prestasi selepas memasuki ringtones kepada kenalan. Apabila ia boleh didapati menu pilihan nada dering untuk nombor telefon supaya kalian hanya boleh mengambil ciri-ciri kegemaran saya nada dering dan pilih nada dering yang kalian mahu memakai nama kenalan.
Selesai, di ini kalian boleh memakai ciri ini untuk mendail atau dail pantas, dan juga menetapkan nada dering yang berbeza untuk setiap kenalan. Harap artikel ini Bisa membantu, dan sila berkongsi artikel ini bila kalian rasa bermanfaat.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Bagaimana Untuk Tetapkan dail kelajuan dan nada dering unik di Android Hubungi temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP