Bagaimana untuk menukar fon Root Android Tanpa


A font paparan di telefon pintar pastinya bermanfaat untuk menjalankan telefon pintar kelihatan lebih menarik, font digital yang ada di majalah atau laman web kandungan, serta mana-mana daripada kandungan majalah walaupun ia tak disokong dengan fon paparan yang besar sudah tentu kelihatan tak menarik. Seperti telefon pintar Android, melihat fon boleh membantu menjaga mata kita tak mudah letih semasa menyemak imbas atau hanya melihat sekeliling telefon pintar kita.

Apps bermanfaat untuk menukar fon yang dipaparkan di telefon pintar Android disediakan untuk banyak kita, dan kami membantu untuk memberi maklumat kepada kuasa untuk menukar font yang dipaparkan di peranti Android kita.

Software ini membolehkan kita untuk menukar font yang dipaparkan di peranti kita untuk Jadi lebih menarik dan tak ketegangan mata kita:

1. sistem Menetapkan

merubah font di android

di dasarnya sistem lalai di Android tak menawarkan ciri-ciri ini berfungsi untuk menukar paparan font, akan tetapi terdapat beberapa telefon pintar Android menawarkan ciri-ciri di font Menganti. Bagaikan satu jenama telefon pintar Samsung menawarkan ciri-ciri setempat untuk menukar fon paparan. Di bawah peruntukan langkah-langkah Samsung TouchWiz:


• Pasang Buka Peranti Saya ► ► ► Font Font Style

Samsung menawarkan suatu kedai online yang menawarkan pelbagai pilihan fon untuk kita, yang kita boleh Mengakses talian.

• memasang Mengakses Peranti Saya ► ► ► Tunjuk gaya fon

kita wajib ingat bahawa tak semua telefon pintar termasuk Android OS tawaran keupayaan berasal dari menukar fon. Walau bagaimanapun kita boleh memakai Software di pihak ketiga yang boleh didapati di Google Play Store, Software bermanfaat berikut untuk menukar fon di Android telefon pintar selain daripada Samsung.

2. HiFont

mengganti font android

HiFont Yaitu Software yang bermanfaat untuk menukar fon di telefon pintar kita kita Android percuma dan boleh didapati di kedai mainan. Software ini menyediakan beratus-ratus pilihan font yang kita boleh mengambil dan memakai. HiFont juga sangat mudah untuk digunakan, kita hanya memasang Software untuk telefon pintar kita dan akan mempunyai pilihan fon yang kita boleh terus menggunakannya dengan cara percuma.

Permohonan ini menawarkan luar percuma, HiFont juga Harmonis dengan pelbagai model Samsung Galaxy, kita boleh menjalankan Software tanpa akar telefon pintar kita, permohonan ini juga menyediakan ciri-ciri yang bila kita mahu untuk kembali ke model fon lalai dengan hanya satu sentuhan.

3. iFont Muat turun

tips mudah mengganti font android

Permohonan iFont telah menerima banyak ulasan positif daripada Pemakai, boleh didapati iFont percuma mengenakan dan boleh digunakan di semua telefon pintar berasaskan Android tanpa akar di mengubah fon. Software ini juga menawarkan beratus-ratus model fon boleh dimuat turun dengan cara percuma.

Ciri-ciri utama permohonan ini Yaitu sistem iFont berubah dengan Genjah apabila kita memohon font kita ingin gunakan. Jadi, sebaik sahaja kita Menelusuri fon kita mahu memakai fon di telefon pintar kita akan berubah serta-merta tanpa wajib untuk but semula. Selain itu kita juga boleh melaraskan saiz fon yang sepadan dengan kehendak kita dan ciri sandaran yang ada membolehkan kita untuk memperbaiki tetapan font lalai.

4. Font Player

tips ganti font android

font Player Yaitu Disorientasi satu yang terbaik Software fon boleh didapati untuk Android. Pemain Font yang boleh kita gunakan tanpa akar telefon pintar dan Software kita juga boleh menjalankan di telefon pintar Android. Permohonan Yaitu sangat mudah untuk beroperasi, dan cukup untuk memuat turun font yang kita mahu di Android kita dengan cara percuma Genjah.

Ciri-ciri utama di Software Font Player Yaitu Serupa dengan Software lain di atas, seperti menukar fon piawai memaparkan telefon pintar kita dengan mudah.

untuk Software di atas, kita boleh menukar font yang sesuai dengan citarasa kita dengan mudah, dan kita tak wajib akar telefon pintar kita dan hanya memuat turun talian untuk memilih font yang kita mahu gunakan.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Bagaimana untuk menukar fon Root Android Tanpa temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP