Rumor Blackberry Android priv


blackberry priv

di masa ini, kita boleh mempunyai di syarikat itu mendengar Blackberry menjalankan satu kejayaan. akan tetapi kali ini Blackberry tak lama lagi akan melepaskan produk baru dengan sistem operasi Android buat kali pertama. Produk ini dipanggil Blackberry Blackberry Android priv lebih cenderung untuk akan dikeluarkan di awal 2016. Sekarang kita lihat di spesifikasi Blackberry Priv.

Spesifikasi Dikhabarkan Blackberry priv

blackberry android
sedikit maklumat boleh bocor kepada spesifikasi yang diperolehi daripada sumber yang boleh dipercayai, priv telefon pintar Blackberry memakai GSM 2G, 3G dan 4G LTE HSDP pasti akan membagikan kelajuan internet yang maksimum. priv Blackberry tak meninggalkan fungsi di papan kekunci atau papan kekunci QWERTY fizikal.

Reka bentuk paparan di priv Blackberry memakai reka bentuk slider Bagaikan di telefon dengan cara Generik, dan skrin telefon pintar yang lebih mengagumkan juga memakai skrin yang Serupa tepi digunakan oleh reka bentuk Samsung Galaxy Edge. Blackberry Priv juga menyediakan fungsi skrin sentuh untuk membuat ia lebih mudah untuk mengendalikan telefon pintar.

Skrin yang digunakan Yaitu agak luas dengan lebar 5.4 inci dan mempunyai resolusi 1440 x 2560 piksel dan kepadatan skrin 544 ppi pixel cukup untuk membuat paparan imej untuk Jadi tajam definisi dan daya tarikan. di pemproses telefon pintar Blackberry priv pemproses dilengkapi dengan 808 hexa-core 64-bit Snapdragon 1.8GHz, 3GB RAM dan RAM. Jadi telefon berharga bersaing dengan Samsung dan LG.

Jangan lupa ciri-ciri kamera Blackberry priv memakai kamera utama (kamera belakang) 18MP dan kamera kedua (kamera depan), 5MP dengan ciri OIS, penstabilan imej, dual LED Flash dan Auto Focus. di simpanan di bilik disediakan Blackberry Priv ruang storan dalaman 32GB dan juga slot memori yang ada sehingga 128GB.

selain itu, papan kekunci fizikal digunakan juga menampilkan disentuh, menjadikannya lebih mudah untuk kita untuk menaip di papan kekunci dan kita mahu menukar skrin hanya dengan papan kekunci gelongsor tanpa wajib bimbang mengenai menyentuh skrin. tak lupa juga menyediakan Blackberry priv ciri-ciri popular seperti WiFi, Bluetooth, GPS dan USB.

spesifikasi Generik Priv Blackberry Yaitu benar-benar layak untuk bersaing dengan telefon pintar dari Samsung dan LG. Menurut laporan beredar harga priv Blackberry di lingkungan harga antara Rp. 4-5 juta. Beberapa negara telah menjual transaksi telefon pintar Blackberry mungkin tak akan wujud di Indonesia

Related posts:.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Rumor Blackberry Android priv temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP