Tips untuk mengatasi kedai mainan tak boleh Mengakses

Tips untuk mengatasi kedai mainan tak boleh Mengakses

 Tips mengatasi Play Store tak Bisa dibuka
untuk Pemakai Android. Gedung Play Google Yaitu suatu Software penting kerana ia menawarkan pelbagai Software dan permainan boleh dimuat turun dengan cara percuma atau untuk pembelian. Walau bagaimanapun, adakah kalian Sempat mendapatkan apa-apa seperti Pemakai Android seperti Google Play Store tak boleh bergfungsi atau tak boleh dibuka?

bila kalian mendapatkan ini maka kalian mempunyai hak untuk berada di sini, kerana di artikel ini, saya ingin berkongsi beberapa kaedah untuk mengatasi Store Main tak terbuka atau tak aktif.

Kaedah berikut saya mencuba dan berjaya di telefon Android saya memakai kaedah ini untuk 2. Walau bagaimanapun, tak semua peranti Android mempunyai tips yang Serupa, Jadi kalian boleh mencuba beberapa tips yang berikut bila kalian tak boleh bermain operasi Store.

Google Play Store tak berfungsi

bila Google Play Store tak berfungsi serta ia kemalangan, atau tak boleh memuat turun Software, boleh kalian boleh cuba langkah-langkah berikut :

kaedah 1: Clear cache Google bermain

tetapan menu kepada menguruskan Software >> >> Pemakai play Google pilih (di menu permohonan itu pilih cache jelas)

kaedah 2: membersihkan data di Google bermain

ke menu tetapan >> >> pengurus memilih Google bermain Software (menu permohonan pilih data yang jelas)

kaedah 3: perkhidmatan Clear cache dan data Google Play

ke menu tetapan >> Urus Software >> Pilih perkhidmatan Google Play (memori Elaborasi dan cache data)

kaedah 4: Mengurangkan bermain versi Store Google

Pergi ke menu tetapan> > >> Urus Software Pilih Google bermain >> Pilih maklumat memadam atau kemas di ini uninstall

Selepas itu sila kalian menurunkan taraf Store permainan oleh Play Store untuk memuat turun fail daripada rendang di www (dot) apkmirror (dot) com (menggantikan (dot) dengan titik a)

kaedah 5 : Dinamis dan masukkan akaun Gmail

ke menu tetapan >> Pilih akaun >> pengurus akaun >> 3-mata skrin sentuh untuk mengeluarkannya (bila akaun kalian mempunyai lebih daripada satu, sila memadamkan semua).

Lagipun dengan akaun dipadam, menambah akaun kembali ke jalan raya
Pengurus Akaun Terbuka >> Tetapan >> Tambah Google atau akaun Gmail kalian.

Kaedah 6: kembali ke tetapan kilang

bila semua kaedah di atas tak berfungsi, kalian wajib boleh menetapkan semula peranti Android kalian kembali kepada tetapan kilang. akan tetapi sebelum menetap semula, ia Yaitu mungkin untuk membuat sandaran data di bahagian hadapan peranti.

Pergi ke tetapan >> Pilih >> Pilih Sandaran & tetapan semula tetapan kilang

Saya berharap tips di atas boleh membantu kalian penyelesaian masalah di kedai play Google yang tak berfungsi atau tak boleh dibuka. bila kalian mempunyai kaedah lain mungkin tak terdapat di artikel ini, sila berkongsi melalui medan komen.

bila kalian rasa artikel ini bermanfaat, sila berkongsi dengan media sosial.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Tips untuk mengatasi kedai mainan tak boleh Mengakses temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP