Top 12 Permainan Bola Sepak dan terkini Android

Permainan Bola Sepak Android - Kali ini bola sepak Jadi sukan yang paling popular di dunia. tak hairanlah bahawa banyak pemaju berlumba-lumba untuk membuat permainan bola sepak. Bercakap mengenai permainan bola sepak, sudah tentu tak Yaitu perkara biasa kepada telinga kita. Kerana hampir semua orang suka permainan bola sepak.

Dengan perkembangan teknologi yang membawa kepada era telefon pintar, pemaju juga membuat pembaharuan untuk mewujudkan permainan bola sepak android. Sekarang, soalan Serupa ada kita Sempat bermain permainan bola sepak versi mudah alih? Nah, di sini ELBAIHAKI Website mahu untuk mengkaji semula permainan bola sepak Android yang boleh digunakan Bagaikan Acum untuk memilih permainan bola sepak yang terbaik Android untuk mengisi masa lapang kita juga.

4 Game Sepakbola Android Terbaik dan Terbaru

Senarai Bola Sepak Permainan Terbaru Android dan Terpouler


1. PES Club Pengurus
12 Game Sepakbola Android Terbaik dan Terbaru
permainan bola sepak Yaitu pertama Manager Android PES Club. kaedah Sebernya permainan yang digunakan oleh permainan pengurus PES Club Yaitu Serupa dengan Football Manager Mobile 2016 (Point 3). Hanya pengurus PES Club membawa visual 3D, dan terdapat pengulas Bagaikan perlawanan sebenar, sudah tentu ia dibuat seolah-olah seperti menonton permainan untuk sebenar.

akan tetapi malangnya permainan PES Club Manager tak boleh dimainkan dengan cara berterusan kerana dihadkan oleh tenaga yang akan dilepaskan selepas digunakan di beberapa permainan. setelah itu kita wajib tunggu dan mengumpul tenaga dikenakan terlebih Dulu untuk Bisa bermain permainan lagi. Berita bagus, PES Permainan Club Manager boleh dimuat turun dengan cara percuma di Store Main. Ayuh, apa yang kita menunggu? dengan cara langsung memuat turun Software ini sekarang!

2. FIFA 16
Game Sepakbola Android
Tambahan pula, mengenai permainan bola sepak FIFA 16. Permainan Android bukan rahsia bahawa pemaju Yaitu pemaju yang terkenal FIFA produk permainan bola sepak bertemakan sangat popular dengan grafik yang sangat mencukupi. Kali ini mereka cuba untuk hadir di platform Android yang sebenarnya tak konsol permainan. Jelas sekali, rupa dan kesan yang dibentangkan sangat mata untuk Pemakai.

di permainan FIFA 16 ini semua ciri-ciri kita boleh nikamati dengan cara percuma, kita tahu, akan tetapi malangnya permainan Yaitu tiada kategori di Software Pembelian (IAP), yang sering digunakan untuk mempercepatkan peningkatan permainan kita sendiri pasukan peribadi. selain itu terdapat juga peningkatan daripada pengawal yang terapung D-pad, yang boleh membenarkan kita untuk Jadi Bisa untuk mengawal pemain di mana sahaja ibu jari kita menyentuh skrin HP Android. Bagaimana berminat untuk mencubanya?

3. Football Manager Mobile 2016
Game Sepakbola Android Terbaik dan Terbaru
Permainan Android bola sepak Yaitu seterusnya Pengurus Bola Sepak popular Mobile 2016. Ya, kita wajib tahu bahawa di dasarnya permainan Football Manager Mobile 2016 termasuk satu PC permainan berkembang Jadi versi yang lebih kecil yang boleh dipasang di telefon pintar Android atau iOS.

permainan itu diserahkan Yaitu juga tak banyak berbeza daripada versi permainan PC, yang kita ditugaskan untuk Jadi seorang pengurus yang melatih dan menganjurkan satu pasukan bola sepak yang sentiasa boleh memenangi setiap perlawanan. Sudah tentu Jadi berita bagus untuk kita yang digunakan untuk bermain permainan ini di PC. bila berminat untuk memuat turun dan bermain, hanya memuat turun dan bermain permainan ini sekarang!

4. Dream League Soccer
12 Game Sepakbola Android Terbaik dan Terbaru
permainan bola sepak android seterusnya Yaitu agak popular di kalangan pemain Yaitu Dream League Soccer. Permainan ini Yaitu Disorientasi satu permainan yang membawa visual yang cukup bagus dan sangat popular di Store Main Google.

di awal permainan permainan Dream League Soccer, kita akan diberi suatu kelab yang wajib dinamakan dan mula mengatur segala maksud contohnya perlawanan pasukan pakaian seragam, strategi, stadium, dan sebagainya. Seperti permainan bola sepak dengan cara Generik, permainan Dream League Soccer tak banyak berbeza. Datang tak lama lagi membentuk kelab dengan nama kita sendiri. Dapatkan permainan bola sepak percuma hanya di Google Play Store.

5. Tiki Taka Soccer
Game Sepakbola Android Terbaik 2016
Tiki Taka Soccer Yaitu kategori permainan bola sepak Android memang hanya mempunyai piksel grafik seperti NES permainan Yaitu terkenal di zamannya. akan tetapi permainan yang ditawarkan oleh Tiki Taka Soccer benar-benar Yaitu benar-benar maksimum dengan dukungan yang bagus kawalan skrin sentuh. di permainan ini, kita boleh meneruskan kerjaya Bagaikan jurulatih dan juga boleh mengawal pemain dengan cara langsung. Selain itu, kita akan memulakan kerjaya dengan mewujudkan suatu kelab baru.

Bermain permainan Tiki Taka Soccer memerlukan kesabaran yang tinggi apabila kali pertama kita bermain, ditambah pula dengan pemain bermula kemahirannya masih di bawah purata dan dana Yaitu nipis pula. Pokoknya Yaitu bersabar, bila kita telah berjaya untuk mendapatkan melalui tempoh yang kritikal, ia dijamin permainan ini Yaitu sangat ketagihan dan sangat menarik.

6. FIFA 16 Ultimate Team
12 Game Sepakbola Android Terbaik dan Terbaru 2016
FIFA 16 Ultimate Team Yaitu Disorientasi satu permainan bola Android yang Serupa-Serupa menarik untuk bermain. Permainan ini dibuat oleh EA Sports, dengan cara semula Jadi yang menawarkan lesen penuh dan juga grafik yang sangat layak.

Walaupun grafik Yaitu seperti permainan premium, nampaknya EA Sports untuk berkongsi ini dengan permainan rasmi dengan cara percuma. Di sini kita boleh bermain mod Ultimate Team di FIFA 16 konsol dan PC versi. Misi kita Yaitu untuk mengumpul pemain terbaik di dunia di pasukan kegemaran kita.

7. Score! Hero
12 Game Sepakbola Android Terbaik dan Terbaru
Score! Hero Jadi Disorientasi satu permainan terbaik di kategori permainan bola sepak terbaik kerana mampu mengangkat Disorientasi satu perkara yang paling indah di bola sepak, yang merupakan matlamat. di permainan ini, kita boleh membuat gol selepas gol dengan Agresi yang pelbagai.

Score! Hero Yaitu apa-apa akan tetapi keputusan yang dibuat oleh First Touch Permainan dengan tahap sistem. Misi utama kita setiap peringkat yang menjaringkan gol. Terdapat juga sasaran tambahan yang boleh dicapai dengan memenuhi senario Eksklusif, seperti menjaringkan dengan tampar, sentuhan pertama, header, dan sebagainya.

The permainan Score! Hero mencabar akan tetapi di setiap peringkat pasti boleh membuat kita akan terus ketagihan. Bagaimana, berminat untuk mencubanya?

Artikel Menarik Lain-lain:
  • set Permainan Naruto Best Apabila Ia
  • Senarai Permainan yang serupa COC Popular
  • permainan Perang strategi Terseru Semasa

8. First Touch Soccer 2015
Game Sepakbola Android Paling Populer
First Touch Soccer 2015 Yaitu permainan bola sepak yang popular android tinggi daripada mod permainan yang lebih pelbagai. Di sini, kita boleh Jadi pengurus sehingga mod permainan biasa ditawarkan. Daily Challenge mempunyai perdana permainan ini pasti akan membagikan cabaran di setiap hari. antara muka grafik yang dikemukakan oleh pemaju First Touch Soccer 2015 masih di permainan FIFA 16 Ultimate Team. akan tetapi kita jangan bimbang, kerana permainan ini masih mempunyai permainan yang lebih menarik daripada FIFA 16 Ultimate Team.

9. Champ Man 16
Game Sepakbola Android Terbaik dan Terbaru
Champ Man 16 termasuk satu perlawanan bola sepak untuk Android yang dilepaskan saat hiruk-pikuk PES 2016 tahun yang lalu. Permainan ini boleh diakses di Android dan IOS platform. Permainan Champ Man 16 juga dilengkapi dengan saiz fail Yaitu sangat kecil, iaitu tak lebih daripada 50 MB untuk permainan seperti.

Malangnya, permainan ini tak akan Jadi apa-apa gambar pemain, pemain tindakan grafik realistik dan menakjubkan dengan saiz fail sebesar itu. Champ Man 16 hanya akan memanjakan kita dengan kemunculan ulasan perlawanan dan kedudukan bola di lapangan. Fun, semua telefon pintar boleh memakai saiz kecil daripada permainan ini.

10. Soccer Rally 2: World Championship
Soccer Rally 2 Bagaikan Disorientasi satu permainan bola sepak android yang memakai kereta untuk pemain gantian. tak bertanya, kerana permainan ini Yaitu begitu sukar untuk bermain kali pertama, akan tetapi apabila ia digunakan, maka Soccer Rally 2 akan memberi kita keseronokan apabila dimainkan.

grafik berkualiti 3D, yang membawa permainan ini Yaitu agak bagus dengan pelbagai menu penuh seperti peningkatan, berbilang, sehingga mod Kejohanan Dunia. Soccer Rally 2: Kejohanan Dunia juga mempunyai banyak soundtrack Yaitu suara yang sangat istimewa dengan saiz permainan bola sepak dan juga permainan dengan cara Generik.

11. Head Soccer
12 Game Sepakbola Android Terbaik dan Terbaru
Head Soccer termasuk di senarai ini kerana ia mempunyai rasa bola sepak yang kelihatan tentu kasual dan menyeronokkan. Di sini kita akan menjalankan permainan satu lawan satu dengan grafik 2D Serupa seperti berplatformer permainan. Uniknya, setiap watak dimainkan datang dari negara Eksklusif dan mempunyai kuasa khas masing-masing.

kita tak wajib Galat, artikel itu Yaitu kawalan yang sangat mudah disediakan. butang kanan dan kiri Yaitu mudah untuk Dinamis, maka terdapat butang menendang, kuasa, dan melompat. setelah itu butang kuasa ini akan muncul apabila tolok mempunyai kuasa penuh dan kita boleh menarik keluar kekuatan peribadi sendiri.

12. Flick Kick Football Sepak mula
Game Sepakbola Android Terbaik dan Terbaru
Akhirnya, Kick permainan Flick termasuk satu bola sepak langsung sepakan percuma. kita boleh mengawal kekuatan sepakan dan juga arahan atau menyapu melalui jentik jari kita. Oleh memesongkan pergerakan jari, kita boleh membuat sepakan ke di lengkung seperti tendangan pisang sering dipaparkan oleh pemain bola sepak terkenal.

Selain itu, Flick Kick juga mempunyai sasaran mod di mana kita akan dicabar untuk menendang bola ke arah gol akan tetapi Bagaikan tambahan kepada sasaran yang agak sukar. Bagaimana, bersedia untuk membuat sepakan percuma yang cantik?

ulasan itu permainan bola sepak android terbaik dan terkini yang kita boleh memberitahu dan refensikan kita sekarang. Hope boleh Jadi Acum yang terbaik permainan dan menikmati ya. Mari kita bermula !!!

Tags: permainan bola sepak offline android, permainan bola sepak android saiz kecil, ringan permainan android bola sepak, permainan bola sepak percuma muat turun, 2016 permainan bola sepak android, permainan bola sepak android berbilang, percuma android bola sepak permainan, permainan bola sepak terbaik android

12 permainan bola sepak terbaik dan terkini Android Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Top 12 Permainan Bola Sepak dan terkini Android temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP