10 Latest Android Naruto Permainan 2016

Permainan Naruto Android - Ia tak lagi terkejut apabila filem Naruto Jadi topik trending paling hangat di tempat kejadian dunia anime? Sebabnya ialah, kerana filem itu tak tahu yang muda atau tua yang pasti semua peminat. Bercakap Film Naruto , bila kalian tak berfikir untuk Jadi sebenar naruto melalui permainan android?

di masa ini ELBAIHAKI Website ingin melihat permainan dan perang lebih bagus daripada ninja yang kuat dan boleh dipercayai sangat pengembaraan ini, Yaitu tak lain daripada Naruto. Permainan Naruto Shippuden boleh kalian berjalan di HP peranti android. Jadi, kalian boleh bermain permainan ini di mana sahaja yang kalian mahu. tak boleh menunggu untuk bermain permainan di ninja yang hebat. Berikut Yaitu ulasan dari beberapa permainan Naruto Android .
Game Naruto For Android Terbaik dan Ringan 2016

Permainan Naruto Untuk Android Terbaik dan Light 2016

1. Naruto Shippuden Accel 3 Narutimate
Permohonan Android pertama Naruto Naruto Shippuden Permainan Narutimae. Ciri-ciri - ciri-ciri permainan di satu ini lebih bagus daripada permainan versi naruto sebelumnya. kalian wajib tahu bahawa versi ini permainan mempunyai pelbagai watak baru, kalian tahu, seperti Suigetsu, jugo, rin dan jutsu baru seperti Susano'o milik Kirin Itachi dan Sasuke.
10 Game Naruto Android Terbaru 2016
untuk grafik masalah permainan ini, kalian tak wajib bimbang dan ragu-ragu, kerana sekarang memaparkan kualiti 3D dan terang, supaya kalian selesa boleh bermain permainan ini Naruto. bila kalian mahu untuk muat turun. Hanya memuat turun permainan Naruto Shippuden Narutimate Accel 3 di bawah.
Spesifikasi lawatan:
Nama: Naruto Shippuden: Narutimate Accel 3
Platform: PSP / Android
Penjual: Bandai
Saiz fail: 500 MB +
Jenis Fail: rar / iso / CSO
Bahasa: Jepun
2. Naruto Fight: Shadow Blade X
seterusnya android Naruto Permainan Yaitu sangat sejuk untuk dimainkan dan diuji ketahanan masa-jurusnya. Pelbagai watak-watak yang dibentangkan Bagaikan Naruto, Sasuke, Kakashi, dan lain-lain yang akan membuat kalian seronok untuk bermain. kalian juga boleh berjuang dengan senjata, contohnya milik naruto shuriken digunakan untuk jarak yang jauh.
10 Game Naruto Android Terbaru 2016
selain itu, Dinamis yang boleh kalian gunakan untuk mengalahkan musuh menghampiri. Selain itu, kalian juga boleh menjalankan kombinasi butang untuk melaksanakan Agresi khas yang dimiliki oleh setiap watak yang terkandung di dalamnya.
Spesifikasi lawatan:
Nama: Naruto Fight: Shadow Blade X
Platform: PSP / Android
Penjual: Bandai
Saiz fail: 26.29 MB
Jenis fail: apk
Bahasa: Jepun
3. Naruto Ultimate Battle
Naruto Android Permainan luar talian yang berikutnya Yaitu Naruto Ultimate Battle. Dari tajuk ia telah diramalkan, bila permainan Naruto ini Yaitu permainan pertempuran di visual 2D. Android war permainan satu lagi watak ini yang kalian boleh bermain, kalian tahu.
10 Game Naruto Android Terbaru 2016
Selain watak yang hampir selesai, dan cabaran akan bergembira menyihirmu untuk melupakan masa. Nah, bila kalian berminat untuk bermain serta-merta. setelah itu kalian boleh memuat turun dengan cara langsung di bawah.
Spesifikasi lawatan:
Nama: Naruto Ultimate Battle
Platform: PSP / Android
Penjual: Bandai
Saiz Fail: 20.35 MB
Jenis fail: apk
Bahasa: Jepun
Nah, bila kalian Yaitu pencinta permainan Naruto Android Online . setelah itu cuba permainan Naruto terkini lebih popular dimainkan oleh pemain hari ini. Apabila permainan lebih permainan naruto untuk android di luar talian, maka permainan di bawah Yaitu permainan Naruto untuk android talian. kalian mula tertanya-tanya? Berikut Yaitu permainan naruto terbaik di talian yang kalian wajib cuba.

Senarai Naruto Permainan di talian di Best dan Terkini Android 2016

4. Ninja Kyuubi

di beberapa bulan yang lalu, Ninja Heroes Yaitu popular dan Jadi raja permainan berjaya meraih kutipan tertinggi di Google Play Store . di masa beberapa bulan, ternyata ada satu lagi permainan bertajuk "Ninja Kyuubi" Yaitu tak Anemia menarik dan juga memasuki berjaya meraih kutipan tertinggi.
10 Game Naruto Android Terbaru 2016
Di sini, kalian tak wajib Galat, kerana kedua-duanya Yaitu dua gelaran yang sebenarnya termasuk di permainan Yaitu Serupa, perbezaan hanya terletak di penerbit dan kestabilan pelayannya.

bila dengan cara kebetulan kalian sedang Menelusuri untuk permainan naruto server talian untuk yang lebih stabil, maka kalian boleh cuba dan bermain Ninja Kyuubi. Naruto permainan yang satu ini tak mengikuti contoh cerita terus dari komik dan anime sebenarnya. Jadi di sini kalian boleh menikmatinya dengan cara berasingan.

Permainan Ninja Kyuubi sebenarnya menceritakan perjalanan Naruto yang kemudiannya bertemu dan berjuang dengan ninja Konoha iaitu Jiraiya, 3rd Hokage dan juga beberapa watak lain. Di sini, Naruto dan rakan-rakannya yang dibentangkan di versi bentuk chibi (orang kerdil), Jadi jangan terkejut bila semua watak-watak kelihatan comel dan lucu. Sistem pertempuran di permainan ini berjalan dengan cara automatik, Jadi kalian hanya ditugaskan untuk mengendalikan dan menyediakan ciri-ciri yang diperlukan. bila kalian berminat untuk bermain permainan ini menarik, ia tak akan mendatangkan mudarat apabila cuba untuk memuat turun di bawah.

5. Ninja Legend
Permainan Naruto di talian di Android seterusnya Yaitu Ninja Legend. Eittt, kalian kesilapan saya Disorientasi pertama kerana "tiada tajuk Ungkap Naruto". Sebenarnya Ninja Legend memeluk watak asal cerita Naruto itu.
Game Naruto Android Terbaru 2016
Ninja Ninja Legend Yaitu pemaju permainan yang dibuat Cave Ape terkenal. Selain itu, Ninja Legend juga mempunyai gelaran Bagaikan Disorientasi satu permainan perang ninja yang terbaik di awal tahun 2015, dan telah memenangi lebih daripada 20,000 ulasan positif daripada pemain yang setia.

Permainan Ninja Legend Naruto percuma akan merosakkan pencinta Naruto dengan pelbagai watak yang boleh dimainkan dan ianya percuma serta lebih "matang" daripada Ninja Kyuubi (pendatang baru). Bagaikan contoh, Konoha Ninja, Watak-watak ini boleh bergabung dengan satu Serupa lain di usaha untuk mendapatkan kemahiran baru yang lebih kuat.

Ya, kalian wajib tahu bahawa Ninja Legend di jumlah terdapat lebih daripada 800 gabungan kalian boleh membuat dan 100 barangan yang mengukuhkan watak kalian mempunyai anyway. Berminat untuk bermain ninja legenda ini? dengan cara langsung memuat turun Software permainan di bawah.

6. Ninja World 3D
Seterusnya Android Permainan Naruto Ninja World 3D. bila dengan cara kebetulan kalian sedang Menelusuri untuk permainan Naruto dengan cara percuma di Android yang memakai server Indonesia dan bahasa Indonesia, tak makta menyakiti bila kalian cuba keseruan Ninja World 3D Yaitu keputusan yang dibuat oleh pemaju ID Gameland.
Game Naruto Android Terbaru 2016
Permainan Ninja World 3D memakai grafik 3D yang menakjubkan, dan boleh dimainkan dengan platform silang Android dan juga sebarang versi IOS.

selain itu, permainan ini membentangkan pelbagai gaya fotur MMORPG standard, permainan Yaitu lebih mudah daripada dengan PC MMORPG. Ciri-ciri ini Yaitu bertujuan Bagaikan Clan, Mall, Pet, Arena, dan Pasukan Buff. Walaupun penerbit telah menawarkan pelbagai agenda harian yang kalian boleh menjalankan untuk mendapatkan barangan istimewa dan unik. Hanya memuat turun Software di bawah.

Pasti tak Mahu Baca Artikel Menarik Di bawah ini?
  • 10 Permainan Zombie Android Offline Top
  • 15 RPG Best Android Superseru 2016
  • 10 Permainan Yang Buat Duit terkini 2016
  • Senarai Permainan DOTA yang Serupa di Android dan iOS
  • 10 Permainan Android Girls Percuma 2016
7. Shinobi Perang
Naruto Android Permainan percuma di talian tambahan pula ia bukan sahaja mempunyai strategi atau genre MMORPG hanya tahu. Ada satu permainan yang mempunyai tema perang yang boleh kalian boleh mendapatkan dengan cara percuma di Google Play Store, yang "Shinobi War". di permainan Naruto, kalian betul boleh melawan antara satu lawan dengan lawan yang lain, di mana pertempuran beliau memakai pelbagai watak dari Ninja Naruto dan kawan-kawannya.
10 Game Naruto Android Terbaru 2016
Apabila bermain permainan naruto online ini yang terbaik, untuk menggerakkan watak, setelah itu pemilihan permainan telah menyediakan maya D-Pad, tanpa beberapa butang maya tambahan yang berfungsi untuk menyerang atau untuk melompat.

A pertempuran permainan yang sangat menarik, yang akan mencetuskan adrenalin kalian. bila kalian berminat untuk mendapatkan permainan naruto ini. Sila ajukan permohonan kalian memuat turun permainan di bawah.

8. Ultimate Battle: Ninja Dash
seterusnya ialah permainan di talian Android bertajuk Naruto Ultimate Battle: Ninja Dash. Nah, permainan ini Yaitu sempurna untuk kalian peminat permainan pelari yang tak berkesudahan. Sebab di permainan ini, kalian boleh bermain satu watak dari Naruto untuk melawan musuh-musuh dan memperoleh barangan sepanjang operasi kalian. Perkara yang menarik di permainan ini Yaitu kalian boleh bermain dengan tiga orang sekaligus di berbilang.
10 Game Naruto Android Terbaik 2016
Supaya kalian boleh mendapatkan kod terkini, maka kalian boleh membelinya memakai Ruby dan syiling. di setiap watak mempunyai pelbagai corak yang berbeza banyak Agresi dan kalian boleh menaik taraf Menga yang lebih berdaya tahan terhadap peringkat-peringkat seterusnya yang sentiasa mencetuskan adrenalin kalian. Berminat? muat turun Software langsung kepada permainan android naruto online dengan cara percuma hanya di bawah.

9. Konoha Heroes
Permainan Ninja Naruto terbaik seterusnya Yaitu Konona Heroes. Selepas berjaya dengan mewujudkan satu Konoha ninja permainan berasaskan web, Maingames di bebarpa tak lama lagi akan melepaskan permainan mudah alih Konoha Heroes terbarunya.
10 Game Naruto Android Terbaik 2016
Malah, sehingga hari ini masih tak mempunyai maklumat mengenai permainan Konona Heroes ini, akan tetapi kalian telah Bisa mengikuti perkembangan berita dan mengikuti beberapa peristiwa dengan hadiah-hadiah juga melalui rasmi Fanpage.

10. Neji Ninja Storm
Neji Ninja Storm Yaitu Disorientasi satu permainan di mana permainan Naruto Android ini menyediakan Neji Hyuga ninja watak yang akan kalian bermain menentang musuh-musuh kalian. di permainan, Neji Storm Ninja nampaknya lawan kalian wajib mengalahkan tak lain daripada ahli parpa Akatsuki yang terkenal dengan anime kuat Naruto.
10 Game Naruto Android Terbaik 2016
Terdapat sekurang-kurangnya 60 peringkat dan 6 bos yang kalian wajib menewaskan di, pasti permainan naruto ini akan Jadi satu cabaran untuk pencinta Naruto. Dua mod yang kalian boleh bermain iaitu tutorial Hayati dan mod cerita yang sudah pasti tak mudah untuk kalian untuk mencapai.

Demikinlah beberapa permainan Naruto Android boleh kami sediakan untuk kalian. Yuk, Genjah memuat turun permainan naruto di atas dan Genjah bermain di android HP kegemaran kalian. Dijamin keseronokan dan hiburan. Nasib bagus dan mari kita menyerang Konoha !!!

Tags: permainan naruto shippuden 2, permainan naruto di talian, memuat naruto 2 nguoi, permainan naruto vs peluntur, permainan Naruto vs Sasuke, permainan naruto shippuden, permainan naruto pc, di permainan naruto arena , permainan naruto terbaik, permainan Naruto popular, permainan naruto percuma, memuat turun permainan naruto permainan percuma naruto online dengan cara percuma, permainan naruto fo terbaik android

10 permainan Naruto Latest Android 2016 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 10 Latest Android Naruto Permainan 2016 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP