S7 dan S7 Edge Samsung Galaxy dengan cara rasmi Dilancarkan di Indonesia



Akhirnya, Samsung telah melancarkan dua siri baru Samsung Galaxy Galaxy S7 dan S7 Berita Edge. Kedua-dua versi terbaru telefon pintar telah diperkenalkan di Kongres Dunia Mudah Alih 2016 (MWC) di Barcelona. Kedua-dua peranti menawarkan ciri-ciri yang menarik daripada tahun-tahun sebelumnya, dan juga membuat beberapa penambahbaikan di kualiti.

Official Video Samsung S7 Edge

daripada

di Samsung Galaxy S7 saiz skrin 5.1 inci kualiti paparan skrin dengan piksel paparan (2560 x 1440 piksel) Super AMOLED Quad HD. tak seperti Edge Samsung Galaxy S7 saiz skrin yang lebih besar 5.5 inci berkualiti Quad HD Super AMOLED laya dan paparan pixel (2560 x 1440 piksel).

Badan

di kedua-dua telefon bimbit yang memakai logam dan kaca yang Serupa seperti versi sebelumnya. Untuk saiz saiz Samsung Galaxy S7 (142.4 x 69.6 x 7.9 mm) dengan berat 152g dan Samsung Galaxy S7 saiz pinggir (150.9 x 72.6 x 7.7 mm) dengan berat 157g. Dari segi reka bentuk tak ada perubahan, tetap Serupa dengan satu butang yang berfungsi Bagaikan butang rumah, dan sentuhan lembut di sebelah kiri berkhidmat untuk Dinamis menu. Serta fungsi butang lembut yang betul Yaitu untuk kembali ke menu sebelumnya.

Android dan melindungi

Android digunakan di kedua-dua telefon mudah alih memakai versi yang beroperasi Marshmallow Android 6.0 dengan tuntutan keselamatan KNOX Samsung, ia mempunyai keselamatan yang menyeluruh daripada virus dan Ad-Aware di telefon Android kita.

sarung dan Pin

Samsung Galaxy S7 dan S7 Edge juga mempunyai tahan debu dan kalis air, juga boleh Hayati di di air selama 30 minit , dan boleh bertahan untuk berenang di kedalaman 1.5 meter. di telefon bimbit yang baru kedua dilengkapi dengan bateri kapasiti yang besar daripada sebelumnya, Samsung Galaxy S7 di ini mempunyai kapasiti bateri 3000mAh dan S7 kelebihan mempunyai kapasiti bateri 3600mAh.

Kamera

di sebahagian daripada ciri-ciri kamera di Samsung Galaxy S7 dan S7 Edge memakai kamera belakang 12 kamera megapiksel dan hadapan 5MP, lebih rendah daripada versi sebelumnya. Walau bagaimanapun, Samsung tuntutan untuk memakai kanta yang lebih luas supaya kamera masih boleh menghasilkan gambar yang lebih bagus walaupun di keadaan Glam walaupun.

Dapur Runway

di landasan dapur di Indonesia Samsung Galaxy S7 dan S7 Edge Samsung Exynos cip memakai 8890, akan tetapi ini Yaitu agak berbeza apabila dua telefon mudah alih diperkenalkan di Barcelona dengan cip Snapdragon 820. Walau bagaimanapun, Samsung memastikan bahawa tak ada perbezaan di prestasi kedua-dua Exynos atau snapdragons.

RAM

Kedua-dua telefon bimbit juga dilengkapi dengan 4GB RAM RAM (LLDR4) untuk menjalankan permohonan Yaitu berat yang cukup, atau permainan yang memerlukan sejumlah besar RAM.


Pantas dan pengecas wayarles mengecas

Pengecas pantas juga boleh didapati di kedua-dua telefon bimbit, Samsung Galaxy S7 mengambil masa 0 minit untuk selesai dan 100 minit untuk Edge Samsung Galaxy S7. pengecasan tanpa wayar juga disediakan di kedua-dua telefon bimbit.

hybird MicroSD slot

di versi sebelumnya Samsung tak membagikan ciri-ciri untuk menambah ruang penyimpanan dipanggil memori biasa atau luar. Walau bagaimanapun, Samsung Galaxy S7, Samsung boleh Menyebut cuba untuk memahami

Samsung S7 Yaitu kembali menyediakan luaran ciri microSD kapasiti simpanan hybird bertype memori MicroSD sehingga 200GB data. slot SD mikro mircroSD hybird dengan dua fungsi. Selain menambah slot ruang penyimpanan Yaitu juga sangat bermanfaat untuk orang yang tak benar-benar memerlukan ruang simpanan Yaitu besar, akan tetapi sebaliknya memerlukan telefon aktif.

Kerana slot memori Yaitu bahawa kita boleh berubah dari kad nano sim tunggal dengan microSD atau dengan nano kad sim dual-mode boleh diaktifkan dengan cara serentak.

Launcher Permainan

di Samsung Galaxy S7 dan S7 Edge mempunyai ciri-ciri yang lebih bagus bila ada ciri-ciri baru permainan Launcher yang boleh terutamanya untuk mereka yang suka untuk bermain permainan. Ciri ini dengan cara automatik akan menyimpan permainan kita hanya turun ke di pelancar permainan folder. Selain daripada ciri-ciri ini juga mempunyai keupayaan untuk menjimatkan bateri kita bila kita bermain permainan memerlukan kekuatan yang besar.

Fungsi zoom permainan, kita boleh dengan mudah Menghentikan semua peringatan yang mengganggu kita semasa bermain. Juga, bila kita ingin merakam permainan kita, ciri ini juga boleh didapati di Pelancar permainan.

Skrin kunci

di telefon bimbit terbaru Samsung menambah ciri-ciri untuk menukar paparan semasa di skrin kunci, seperti tarikh, atau menukar paparan skrin apabila kunci dengan beberapa animasi lain yang ada untuk tema lalai untuk Samsung Galaxy S7.


mempunyai fungsi sekeliling skrin bertambah bagus (terutamanya Samsung S7 Edge)

pasti kita masih ingat apabila Samsung mengeluarkan telefon pintar dengan skrin melengkung tak mesti Jadi kali pertama? Apa yang kita nilai selepas percubaan pertama? ramai Pemakai menyediakan Evaluasi yang mempunyai skrin melengkung Samsung tak begitu bermanfaat. Ya, saya akan bersetuju dengan ini, kerana saya cuba untuk mempunyai Samsung Nota 4 Edge, Edge Nota 5 dan Samsung S6 Edge. Dengan perbezaan harga antara 3-4000000 hanya untuk melihat notis seni bina dari skrin, saya fikir satu perkara yang lucu.

akan tetapi ciri-ciri skrin melengkung di Samsung Galaxy S7 Edge di ini bertambah bagus, Jadi mempunyai fungsi yang boleh dianggap sesuai untuk harga. Kepada ciri-ciri skrin melengkung boleh didapati seperti berikut:

Edge Task

Dengan tambahan fungsi kerja, kita boleh dengan mudah Mengakses semua senarai Software kegemaran Serupa seperti skrin kita dari tepi melengkung Galaxy S7 Samsung. Jadi kita hanya wajib memasang apa-apa Software yang kita gunakan dengan kerap, maka hanya meletakkan Software di menu Pertandingan Apps, Jadi bila kita mahu membaca mesej, Mengakses gallerty photo, atau melihat panggilan kenalan. Hanya dengan Dinamis dari Hepotenusa kunci skrin melengkung.

Pembertitahuan

untuk fungsi ini dan juga ia boleh didapati di versi terdahulu Samsung berfungsi Bagaikan pemberitahuan bila ada menghantar mesej, atau panggilan ke telefon pintar kita, dan cukup untuk melihat dari Hepotenusa kelengkungan skrin.

memerintah

untuk orang-orang yang kerap memakai pembaris atau ukuran objek dan lain-lain. Samsung Galaxy S7 pemerintah Edge Yaitu ciri yang boleh kita gunakan apabila-apabila masa, di mana sahaja untuk mengukur sesuatu

Kesimpulan:.

dengan cara Generik, Samsung cuba untuk memahami Pemakai setia Samsung, Dari segi penggunaan bateri berkembang sehingga satu, memori luaran lebih cekap daripada untuk yang memerlukan ruang simpanan yang besar. landasan Kitchen Yaitu ciri-ciri yang lebih inovatif dan maju di skrin keluk.
Seperti Samsung besar telah cuba untuk menukar pengalaman memakai telefon pintar kita supaya kita boleh berkongsi memori ciri kamera. Walaupun Samsung mengeluarkan dua alat di satu masa apabila Samsung Gear VR dan Samsung Gear 360 supaya kita benar-benar Bisa merasakan pengalaman yang berbeza di berkongsi video dilupakan atau foto memakai Samsung Galaxy S7.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to S7 dan S7 Edge Samsung Galaxy dengan cara rasmi Dilancarkan di Indonesia temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP