Punca dan Bagaimana untuk menampung sahaja Samsung Android Restart

Punca dan Bagaimana untuk memintas Samsung Android Restart sahaja

Penyebab dan tutorial Mengatasi Samsung Android Restart Sendiri

bila orang memakai telefon pintar kalian Android Samsung saya, dan sering mempunyai perkara seperti tajuk artikel ini, maka saya juga telah melalui perkara yang Serupa. Ia Yaitu sangat menjengkelkan apabila senjata melawat pemain atau Menelusuri maklumat mengenai HP tiba-tiba dengan cara automatik memulakan semula.

Masalah Samsung Android reboot sendiri, sering pengalaman ramai Pemakai Samsung Android, akan tetapi ada tutorial untuk mengatasinya. di artikel ini klikdroid.com ingin berkongsi punca dan menyelesaikan Samsung Android reboot sendiri. akan tetapi pertama mari kita mengenal pasti beberapa punca untuk memulakan semula telefon kalian.

Punca Samsung Android Restart sahaja


1. Dinamis terlalu Geothermal

punca telefon berjalan Geothermal di telefon Android terutamanya kerana terdapat begitu banyak Software, membuat suhu CPU. Biasanya ia menyebabkan Geothermal di telefon Samsung Android boleh dikarenakan oleh pelbagai Software untuk bekerja di belakang tabir dan penyegerakan akaun juga bahawa banyak media sosial.

2. Kemas di ini auto tak Harmonis

Sistem Android telah automatik kemas di ini untuk Software, permainan dan versi perisian tegar dengan cara berkala. bila kalian telah mengemas di ini Samsung Software mudah alih untuk Gmail, Google Play Store, Samsung perkhidmatan push, akaun Samsung. akan tetapi mereka sering wajib reboot sendiri, Jadi ia Jadi kawan bagus cuba untuk membuang maklumat permohonan itu, kerana bila versi Android yang memakai kawan-kawan saya tak Harmonis dengan maklumat terkini mengenai permohonan yang berkenaan punca.

3. Bilangan fail sampah dibersihkan

Mana-mana Software yang dipasang di telefon Android kalian sentiasa apa yang dipanggil fail sampah atau cache di telefon, Jadi ia boleh menyebabkan prestasi beban RAM.

4.Terlalu banyak Software didayakan

terlalu banyak Software yang dipasang tak digunakan juga Bagaikan penyebab Samsung Android reboot sendiri. Oleh kerana banyak Software yang kalian pasang, wajib mengawan untuk tahu ia Yaitu selamat untuk digunakan atau tak, di erti Perkataan bahawa ia Yaitu Harmonis dengan versi Android dan telefon itu sendiri kawan saya telah diberi perlindungan anti-virus atau tak.

5. kerosakan kepada memori microSD

arkib boleh didapati di Samsung Android mempunyai dua atau lebih ruang simpanan memori di telefon dan luaran memori ruang penyimpanan atau microSD. Sekiranya kerusakana di memori microSD ia juga boleh membawa kepada Samsung Android masalah telefon kawan.

Bagaimana untuk berurusan Samsung Android Restart sahaja

1. Semak CPU

Untuk berurusan dengan Geothermal di CPU mudah alih boleh kalian memuat turun Software boleh didapati di Google Adjuster play CPU Store. Software ini membolehkan kalian untuk menyesuaikan suhu di suhu badan Samsung Android, dan juga jangan lupa sentiasa termasuk semua Software yang berjalan.

2. Keluarkan kemas di ini

untuk menyelesaikan punca kemas di ini automatik tak Harmonis di Android, kalian wajib untuk mengeluarkan maklumat itu, mengikut tutorial yang berikut:

  • untuk memasang atau menu persediaan
  • pengurusan Terbuka menu Software pengurusan
  • Pilih Software di bawah untuk mengeluarkan kemas di ini (Google+, Gmail, Google bermain Store, akaun Samsung, Samsung Service ditolak)
  • Jelas sekali kemas di ini permohonan

3. fail sampah pembersihan atau cache

bagaimana untuk membersihkan fail spam atau cache boleh mengawan dengan bagaimana
  • tetapan terbuka atau menetapkan
  • terbuka oleh permohonan dan membersihkan fail sampah atau cache
akan tetapi bila kalian ingin benar-benar membersihkan telefon dengan cara Keseluruh dan mudah alih seperti Samsung Android teman yang boleh kalian lakukan untuk mewujudkan format yang tumbuhan dengan tutorial yang berikut.
  • Pergi ke menu tetapan atau menetapkan
  • Pilih Backup dan menetapkan semula
  • Tambah belakang peraturan kilang
  • proses ini akan memadam semua data di telefon teman Samsung Android

4. keluarkan Software yang tak digunakan

  • menjalankan bagaimana untuk membuang Software yang tak digunakan dengan tutorial yang berikut:
  • untuk memasang atau menu persediaan
  • Pilih pengurusan permohonan
  • Pilih "semua "atau" semua "di pengurusan menu Software
  • Pilih Software yang kalian mahu memadamkan saya

bila kalian tak mahu bersusah payah untuk menghapuskan mereka satu demi satu app, kawan saya boleh menjalankan format langkah itu di langkah 3

5. format memori microSD

bila rakan microSD yang bermasalah dengan Asterik-Asterik seperti kolektif maklumat mengenai memori microSD dibaca. Buddy boleh menjalankan format yang pertama dengan tutorial yang berikut:
  • Pilih tetapan menu atau menetapkan
  • Sistem Pilih menu dan pilih "Arkib" atau "kedai"
  • slaid ke bawah dan pilih "format kad SD"
bila microSD telah diformat dan masih sukar untuk membaca, Jadi kalian microSD lebih bagus menggantikannya dengan yang baru. Oleh kerana kerosakan kepada microSD boleh menyebabkan masalah di Android.

Semoga artikel ini boleh membantu kawan saya Samsung Android reboot sendiri. Beberapa tutorial keluar, kita mencuba dan berjaya mengenai tutorial untuk mengosongkan cache, akan tetapi ia mungkin berbeza untuk kawan saya. Samsung Android telefon kerana terdapat pelbagai jenis, Jadi bagaimana untuk mengatasi mereka juga berbeza, akan tetapi kawan-kawan saya boleh cuba beberapa perkara di atas.

Sila dikongsi bila ia merasakan ini Yaitu bermanfaat

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Punca dan Bagaimana untuk menampung sahaja Samsung Android Restart temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP