3 Android app setiap hari Untuk Letakkan Perbelanjaan

Android App Manager 3 perbelanjaan harian

3 Software Android Untuk Mengatur Pengeluaran Harian

hello kawan saya, kali ini klikdroid ingin berkongsi satu artikel mengenai Software yang bermanfaat untuk menguruskan perbelanjaan harian. Bercakap mengenai perbelanjaan harian, ini pasti menjalankan dari segi kewangan, di mana semua butiran yang diperlukan perbelanjaan harian dan nota. Untuk merakam kos harian akan Jadi kawan yang sangat bermanfaat untuk mengawal Genre modal yang tak mudah Demisioner sehinggat masih boleh menyimpan.

Kebanyakan orang malas untuk merekodkan perbelanjaan harian kerana kompleks dan terkadang-terkadang terlupa untuk merakam, dan sesungguhnya aku telah mengalaminya, akan tetapi ia digunakan untuk Jadi. di ini ia mencatatkan perbelanjaan harian tak seribet pertama. Kerana telefon pintar Android, kalian hanya boleh memasang Disorientasi satu Software berikut dan segala-galanya mengenai profil mengawan boleh dilakukan di sekelip mata.

Ini Yaitu senarai 3 Software Android untuk menetapkan perbelanjaan harian


1. GMT

Software android mengatur pengeluaran 1
permohonan ini kos yang dibuat di negara-negara ini Yaitu agak mudah untuk digunakan dan sangat membantu di mengatur dan membelanjakan pendapatan. Juga permohonan ini boleh membagikan perbezaan teman laporan menyeluruh mengenai pendapatan dan perbelanjaan rakan-rakan rapat. Bukan sahaja pendapatan faedah dan perbelanjaan.

Software ini juga menawarkan ciri-ciri yang sangat menarik dari segi kos persediaan. Antaranya, kawan saya boleh merakam rancangan perbelanjaan, mempunyai rakaman Menyebut kos, dan menyediakan komputer juga merupakan ciri untuk mengeksport data ke fail csv boleh dibuka di komputer .

2. Dompetku

Software android mengatur pengeluaran 2
permohonan Yaitu juga satu permohonan orang-orang yang mempunyai Etos yang tunggal mudah dan sangat selesa untuk digunakan. Permohonan ini Yaitu lebih sesuai untuk digunakan dengan cara peribadi, kerana sebelum kalian memakai Software ini, kalian wajib log masuk untuk melihat Keseluruh jualan dan kos urus niaga.

Oleh itu, Software ini kelihatan benar-benar seperti dompet, di mana kalian boleh melihat pemilik. Ciri-ciri yang terdapat di Software beg itu juga hampir Serupa dengan permohonan itu tak mempunyai satu, akan tetapi perbezaan Yaitu bahawa swasta, dan tak ada rancangan data yang ada menampilkan beli-belah dan eksport untuk csv.

3. bajet Fast

Software android mengatur pengeluaran 3
Permohonan dikatakan Disorientasi satu daripada rekod jualan yang sangat luas dan kos untuk kawan saya meminta rekod terperinci permohonan ini Yaitu sempurna. Oleh kerana Software ini menyediakan pelbagai ciri-ciri, peruntukan kos dan pendapatan mengikut kategori.

Bagaikan alternatif kalian juga boleh melaraskan penggunaan kad kredit, juga menampilkan penyegerakan dengan akaun teman Google. Permohonan ini juga boleh dinaik taraf untuk menguruskan kedai, di mana urus niaga yang berfungsi untuk merakam Kedai pal. Walau bagaimanapun, untuk Mengakses kedai kalian wajib membayar Rp. 39,999 .-

Kesimpulan

Permohonan untuk merakam banyak perbelanjaan yang terdapat di Google Play Store. akan tetapi di sini saya hanya membantu untuk mengedarkan permohonan oleh klikdroid.com mudah untuk digunakan dan mempunyai ciri-ciri yang cukup carta lengkap mengenai perbelanjaan harian.

bila kawan-kawan saya mempunyai maklumat yang kalian ingin berkongsi mengenai perbelanjaan permohonan oleh rakan yang bagus, sila tambah komen berikut oleh . Jangan lupa, sila berkongsi artikel ini bila kalian mendapati bermanfaat. Terima Afeksi .. ^^

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 3 Android app setiap hari Untuk Letakkan Perbelanjaan temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP