tutorial Mudah Lumpuhkan pemberitahuan Software Android

tutorial Mudah Matikan pemberitahuan Android App

tutorial Mudah Menonaktifkan Notifikasi Software Android

klikdroid.com Hello rakan, teman semestinya tahu apa mesej yang bukan? bila kita tak tahu mari saya jelaskan. Mengumumkan bahawa pemberitahuan bila ada maklumat baru atau yang dikemas di ini mengenai Software rakan, pemberitahuan di peranti Android kita yang boleh timbul daripada pelbagai Software menangis teresak-esak. Bayangkan bila terdapat 5 langkah 5 Software dan permainan yang kawan-kawan saya yang dipasang di peranti Android kita, setiap 1 atau 2 hari untuk membagikan notis, pemberitahuan boleh Jadi menu wah penuh .. .

maklumat
Walaupun tak semua mesej bahawa hakim rakan perlukan, Jadi di artikel ini ingin berkongsi sedikit klikdroid.com tutorial Off betapa mudahnya pemberitahuan Software Android. Okay ini Yaitu bagaimana teresak-esak.
  1. Buka menu Tetapan atau menetapkan
  2. Cari dan pengurusan terbuka menu Software
  3. Pilih dan buka pemberitahuan permohonan mahu off
  4. Selepas kita mendaftar menu permohonan itu dengan jelas Asterik semak yang Menyebut "Tunjukkan pemberitahuan" membuang Asterik semak dengan menyentuh.
Selesai teresak-esak, Jadi kawan saya tak mendapat mesej dari permohonan yang telah di pemberitahuan off. Jadi rakan saya Yaitu lebih mudah untuk menyusun atau menyusun permohonan Yaitu dianggap wajib untuk notis penukaran. Okey, boleh membantu menangis .. sila berkongsi dengan rakan-rakan kita melalui media sosial sob bila didapati bermanfaat, terima Afeksi menangis

jawatan yang berkaitan.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to tutorial Mudah Lumpuhkan pemberitahuan Software Android temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP