Bagaimana untuk Menghentikan Auto Update Play Store

Bagaimana untuk Menghentikan Auto Update Play Store


Store play Google Yaitu koleksi permohonan daripada pemaju boleh dimuat turun di peranti Android. Semua permohonan disediakan Serupa ada percuma atau berbayar, akan tetapi setiap permohonan sentiasa memerlukan kemas di ini berkala. Software Update dibuat oleh pemaju atau pembangun Software, untuk membetulkan beberapa kesilapan di permohonan itu.

Walau bagaimanapun, ciri kemas di ini Software sudah ada di set dengan cara automatik, Jadi terkadang-terkadang, tanpa pengetahuan kita boleh Mengakses Software kemas di ini automatik tanpa kebenaran kita. Destinasi maklumat app Yaitu bagus, akan tetapi bila kita tak bersambung ke rangkaian Wi-Fi dan memuat turun kemas di ini Jadi yang hebat. Wow .. ia boleh dilepaskan selepas perkhidmatan data.

Oleh itu, di artikel ini mengenai tutorial untuk berkongsi klikdroid.com Monster Bagaimana untuk Menghentikan Auto udate di Store Main. Tujuannya Yaitu untuk mengelakkan kemas di ini automatik yang kita tak tahu siapa yang boleh menyebabkan perkhidmatan data kita Demisioner Genjah. Okay, berikut ialah tutorial.



1. Buka Google Play Store
2. Mengakses menu pilihan dengan ikon imej 3 garis mendatar (biasanya di sebelah kiri atas)
3. Seusai tetapan Mengakses tetapan menu >> app dengan cara automatik mengemas di ini

Apabila ia tak jelas, melihat imej di atas untuk maklumat lanjut.
4. setelah itu tiga pilihan akan muncul, seperti yang ditunjukkan di bawah


yang bermaksud 3 tetapan kemas di ini yang berbeza seperti berikut
1. Software tak mengemas di ini di 19.459.006]
2. semua [melakukankemaskinisetiapmasawalaupunmenggunakanperkhidmataninidatakembali
3. untuk mengemas di ini Software dengan hanya memakai rangkaian Wi-Fi

Sila kita pilih, sedia untuk digunakan memakai itu? akan tetapi ia berbaloi memilih nombor 3, kerana beberapa Software yang memerlukan sejumlah besar data di kemas di ini, sebaik-baiknya ditetapkan untuk auto-update dengan hanya rangkaian Wi-Fi.

Oleh itu, bila kita tak bersambung kepada Software Wi-Fi tanpa wajib mengemaskini data kita dan perkhidmatan kita tak Demisioner. Mudah-mudahan artikel berikut akan membantu, dan sila berkongsi bila kita rasa bermanfaat, terima Afeksi bro ..

Posts Berkaitan :



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Bagaimana untuk Menghentikan Auto Update Play Store temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP