5 Best Rakaman App di Android Senarai Beli-belah

5 Best Rakaman App di Android Senarai Beli-belah


Membeli-belah Yaitu Disorientasi satu perkara yang normal yang biasa dilakukan oleh kebanyakan orang, terutama untuk wanita atau ibu. tujuan membeli-belah boleh termasuk perbelanjaan bulanan untuk isi rumah, beli-belah memasak keperluan khas apabila menganjurkan acara atau peristiwa. Membeli-belah Yaitu menyeronokkan, akan tetapi ia boleh Jadi mudah bila ternyata terdapat barangan fizikal atau lupa untuk membeli.

akan tetapi dari segi membeli-belah Jadi jangan lupa untuk membeli barang, biasanya sebelum membeli-belah pasti menjadikan nota yang mengandungi senarai pembelian belanja kita. Ia Yaitu amalan biasa untuk kebanyakan wanita.

Walau bagaimanapun, dengan kemajuan teknologi hari Android telefon pintar, kita boleh menggantikan nota di kedai ini, Jadi ia akan mengurangkan risiko terlupa apabila kita membeli-belah. Banyak Software boleh didapati di Store Main, dan kami cuba untuk menapis Software yang kita fikir Yaitu terbaik di senarai membeli-belah kita. Software berikut

1. Senarai membeli-belah -. Beatifcbytes

senarai runcit Software atau senarai membeli-belah barang-barang di senarai Beatifcbytes Software yang terbaik di senarai membeli-belah kita. Kerana dengan permohonan ini, kita tak hanya merekodkan senarai Boga kita.

Walau bagaimanapun, permohonan ini juga menyediakan ciri untuk merakam resipi dan bahan-bahan yang kita perlukan, dan boleh disimpan. Jadi, bila kita mahu untuk memasak hidangan, kita tak wajib bersusah payah untuk ambil perhatian bahaya satu demi satu. Ciri-ciri yang ditawarkan Yaitu penuh dan terdapat juga paparan dan navigasi selesa untuk digunakan.

2. Voice Senarai Beli-belah Input

input senarai membeli-belah berprestij untuk dua kes senarai membeli-belah, Software ini benar-benar mempunyai hampir fungsi yang Serupa seperti Software. akan tetapi perbezaan di penampilan masih kalah dengan app. Dari segi ciri-ciri di permohonan ini telah selesai, dengan ciri-ciri suara, rakaman resipi, dan kita juga boleh memuat turun senarai nota kita

3. senarai membeli-belah Perfect

permohonan ini termasuk di senarai tiga Software terbaik dari segi senarai membeli-belah. Permohonan ini menyediakan pelbagai ciri-ciri di senarai membeli-belah. Apabila bilangan item yang dibeli, jenis perolehan, ambil perhatian apa-apa diskaun di pasar raya, dan juga menghabiskan import data dan eksport.

4. Super Simple Senarai Beli-belah

Supper senarai membeli-belah mudah seperti namanya, mudah dan mudah untuk digunakan. Software ini membantu kita di senarai membeli-belah kita dengan membagikan label warna yang berbeza. selain itu, permohonan ini juga mempunyai ciri-ciri untuk mengeksport data dari Google Drive.

Oleh itu, bila kita mempunyai senarai membeli-belah ditulis di nota boleh dipindahkan ke permohonan ini

5. senarai membeli - senarai membeli-belah di Balu

senarai membeli-belah app juga termasuk Software yang terbaik di senarai membeli-belah , ciri-ciri yang ada di kita dan juga sangat menarik. kita boleh memasukkan mana-mana unit membeli-belah kita dan harga, supaya setelah itu ia dengan cara automatik akan memberi jumlah semua belanja kita. Dengan begitu Software ini boleh membantu kita menjimatkan belanja kita.

Kesimpulan

Artikel di atas Yaitu suatu Software yang saya fikir Yaitu yang terbaik dari segi senarai membeli-belah, akan tetapi bila kita berasa lebih bagus, berasa bebas untuk berkongsi di lapangan komen. Terima Afeksi .. Sila berkongsi artikel ini bila wajib.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 5 Best Rakaman App di Android Senarai Beli-belah temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP