10 Latest Android FPS Permainan

Android FPS Permainan - FPS bermaksud Orang Pertama Shooter, yang bermaksud bahawa penggunaan permainan video genre orang pertama perspektif dengan paparan skrin mengandungi penglihatan mata simulasi kalian bermain.

FPS biasanya memakai senjata jarak jauh contohnya, Bazooka dan senapang patah. Well bercakap mengenai FPS permainan android, berikut ELBAIHAKI Website mahu bercakap mengenai FPS terkini android dan yang terbaik sering dimainkan oleh pemain dunia.

4 Game FPS Android Terbaru

FPS ANDROID GAME OF THE BEST DAN TERKINI

1. Shadowgun: Deadzone
permainan FPS android offline terbaik asalnya Yaitu Shadowgun: Deadzone. Deadzone termasuk Disorientasi satu permainan FPS yang paling popular yang bertemakan SCI-fi penembak di platform Android. Permainan FPS Deadzone mempunyai kelebihan yang terkandung di permainan grafik antara muka yang menakjubkan segar, supaya kalian akan dibawa ke di permainan itu penuh dengan pencetus adrenalin.

permainan FPS Shadowgun: Deadzone boleh disambungkan kepada 12 pemain serentak di talian. selain itu, terdapat dua mod permainan popular di terkini permainan FPS Android ini yang Deathmatch dan Kawalan Zone. untuk kalian yang ingin memuat turun permainan FPS ini android, sila muat turun Software dengan klik di tajuk di atas.

2. Neon Shadow
Android FPS Permainan Neon Shadow Yaitu seterusnya yang paling popular. di FPS permainan Android Neon Shadow menuntut lengkap misi untuk menyelamatkan manusia di tangan Dark Mechanoids bahawa tiada lain Yaitu musuh yang paling kejam dan telah menguasai stesen angkasa.

Gameplay Neon Shadow sebenarnya diilhamkan daripada sekolah lama FPS permainan. kalian juga boleh memakai mod tunggal dan berbilang didapati di permainan Android FPS ini. Permainan Neon Shadow juga disokong oleh soundtrack Cyber ​​Punk melaungkan oleh diculik oleh Sharks. Jadi jangan terkejut bila terbaik permainan FPS android yang satu ini begitu menarik apabila dimainkan. untuk kalian yang ingin tahu apa permainan, boleh dimuat turun dengan klik di tajuk di atas.

3. Dead Effect
Seterusnya, masih di permainan FPS android cahaya terbaik Yaitu Dead Effecet. permainan FPS tak banyak berbeza daripada permainan Android FPS berhak UNKILLED (titik 4), di permainan Dead Effect kalian akan berdepan dengan zombi Dursila dan berbahaya yang bersedia untuk menggigit, tikaman, bahkan tak teragak-agak untuk membunuh youA. Android FPS Permainan Kesan Dead menyampaikan senjata Ciri-ciri tambahan di versi terbaru.

Pastikan perhatian kalian di permainan FPS ini kalian wajib untuk mengetahui mengenai misteri ESS Meridian. tak wajib ragu-ragu, hanya memakai keupayaan khas watak kalian untuk melambatkan masa dan mengalahkan Zombie yang paling kuat yang terkandung di permainan FPS Kesan Mati. untuk kalian yang tak sabar untuk bermain permainan ini, kalian boleh memuat turun Software Android dengan satu klik di tajuk di atas.

4. UNKILLED
pengembaraan permainan FPS dipanggil UNKILLED seterusnya Android terbaik yang akan membawa kalian di dunia zombi. Di sini kalian akan Jadi Hunter Zombie kuat dan memerlukan pertahanan yang kuat untuk menghadapi sebarang ancaman yang datang tiba-tiba. Disokong oleh skim kawalan sejuk MFG di platform Android. Oh ya afterthought, permainan ternyat android UNKILLED telah diuji oleh berjuta-juta pemain dunia.

di permainan android FPS UNKILLED, kalian akan mendapatkan grafik resolusi tinggi dan bayang-bayang Yaitu sangat licin dan menakjubkan. kesan GPU-simulasi zarah di berpuluh-puluh ribu, dan SpeedTree berenregi tumbuhan rendering. bila kalian mempunyai kepekatan adrenalin dan sangat kuat. Datang menguji kemahiran kalian dengan yang terbaik Android mamainkan permainan FPS ini. untuk yang berminat untuk turun langsung permainan Android dengan klik di tajuk di atas.

5. Blitz Brigade - Online FPS Fun
permainan FPS untuk android seterusnya Yaitu Blitz Brigade. permainan FPS yang satu ini Yaitu sesuai untuk yang gembira dengan pertempuran berbilang. di permainan Blitz Brigade, kalian dikehendaki memilih Disorientasi satu daripada lima kelas super mahir (Soldier, Medic, Gunner, Stealth, dan Sniper) dan mewujudkan pasukan dengan pemain lain untuk mengalahkan musuh-musuh Dursila.

Android Permainan FPS Blitz Brigade Fun Online FPS kalian boleh bermain sehingga kapasiti 12 pemain sekaligus memperjuangkan serentak. selain itu, kalian wajib mengawal medan perang dengan Dominasi mod. Genjah mendapatkan 3 kenderaan peperangan dipercayai yang berbeza untuk menjalankan taktik di memenangi perang.

untuk kalian yang tak sabar untuk bermain FPS permainan yang terbaik android itu, hanya memuat turun Software Itu dengan klik di tajuk di atas dengan cara percuma dan bermain sekarang!

6. Modern Combat 5: Blackout
popular Android FPS Permainan dan datang yang terbaik seterusnya daripada pemaju yang terkenal, iaitu Gameloft. di permainan Android FPS popular Modern Combat 5: Blackout Yaitu kalian dikehendaki membuat skuadron. Datang menguji kebolehan individu dan pasukan kalian untuk menyerang musuh-musuh di skuadron tempur berbilang pertempuran.

di permainan FPS android terbaik ini kalian dikehendaki memilih lima kelas kegemaran yang boleh disesuaikan. Dengan serta-merta Menelusuri bermain gaya yang paling sesuai dengan watak kalian contohnya Assault, Recon, berat, Sokongan, dan Sniper. Keen untuk bermain permainan menembak, yang terbaik daripada ini. Direct turun aplikasinyadengan klik tajuk di atas.

7. Mass Effect infiltran
FPS Permainan seterusnya android terbaik yang sangat popular di kalangan pemain Yaitu Mass Effect infiltran. Permainan ini Yaitu Disorientasi satu FPS yang terbaik dan paling popular Android yang wujud di hari ini.

untuk kalian berpuas hati dengan penentuan permainan, sudah tentu permainan Mass Effect infiltran boleh Jadi penyelesaian yang terbaik untuk kalian. Plus ia telah disokong di versi Android kalian tahu. untuk mereka yang tak boleh berdiri untuk bermain permainan ini super menyeronokkan. dengan cara langsung boleh memuat turun permainan dengan klik di tajuk di atas.

8. Call of Tugas Zombies
Sesungguhnya pemain sudah biasa dengan tajuk permainan FPS di satu ini, walaupun permainan dikenali Bagaikan COD Sempat Jadi terbaik versi permainan PC beberapa tahun yang lalu. akan tetapi dengan perkembangan teknologi terutamanya di platform Android. Akhir sekali, pemaju utama Call of Duty pasukan mencipta versi mudah alih permainan bernama Call of Tugas zombi.

Sebenarnya permainan COD Zombies mempunyai Sagnat permainan yang unik dengan menggabungkan dua jenis mod serentak, iaitu FPS dan Strategi. Ya, ia Yaitu jelas FPS COD versi mudah alih tak jauh dengan versi PC mereka. Ingin tahu? Hanya memuat turun Software dengan klik di tajuk di atas.

9. Mission Impossible
Android FPS Permainan seterusnya Yaitu permainan yang mungkin telah Jadi biasa kepada penonton FPS permainan. Kerana permainan ini dijalankan filem tindakan terbaik filem itu yang Sempat memerintah di beberapa tahun yang lalu. Permainan Misi Mustahil mesih membawa peperangan sensasi sudah pasti sangat adrenalin untuk pemain.

RogueNation pasti wajib berfikir betul mengenai permainan ini Penembak. Kerana permainan Mission Impossible versi Android Yaitu agak menakjubkan untuk bermain. Selain memakai coretan boleh menjalankan tembakan, senapang patah, dan sebagainya. Hanya memuat turun Software dan bermain sekarang!

10. Jumlah Recoil
Jumlah Recoil termasuk Disorientasi satu yang terbaik permainan FPS Android dan popular hari ini. Permainan Total Recoil Yaitu sangat menarik untuk kalian cuba untuk bermain di masa lapang mereka. Pelbagai pilihan senjata yang kalian pilih dan gunakan untuk menembak musuh-musuh Dursila. Permainan ini Yaitu apabila dilihat dari rulenya sebenarnya agak Serupa dengan permainan GunBros, akan tetapi dengan tema yang berbeza. Graphic Design Jumlah Recoil boleh dikatakan agak bagus, walaupun tak sebaik HD permainan berkualiti 3D yang kita temui di di pasaran.

ulasan itu Permainan Android FPS kita boleh mengesyorkan kepada kalian. Mudah-mudahan bermanfaat dan boleh Jadi Acum permainan android yang terbaik untuk kalian Bagaikan pemain yang benar. Mari kita permainan dengan rakan kami !!!

Lihat juga:
  • 8 Permainan Clash Serupa Puak-puak Popular
  • 9 Permainan Naruto Latest Android
  • 12 RPG Best Android
Tags: permainan fps android lebih ringan, permainan fps terbaik android, permainan fps android offline terbaik, permainan fps terbaik android 2015, permainan fps android di luar talian, permainan fps android atas, android pertama permainan penembak orang, orang terbaik pertama penembak android, permainan fps android di luar talian, permainan fps ringan android, permainan fps terbaik android, permainan fps android saiz kecil, permainan fps android di talian, memuat fps android popular, permainan fps terkini android, permainan fps turun android

Latest Android FPS Permainan 10 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 10 Latest Android FPS Permainan temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP