5 Best Android Apps Untuk penggera azan

Adhan Android App - Ia Yaitu satu kemestian kepada semua umat Islam untuk menunaikan solat. Apabila dan di mana sahaja kita berada, setiap mendengar azan bergema, ia diperlukan untuk menjawab panggilan setelah itu diikuti oleh doa selepas itu.

akan tetapi sebahagian daripada kita mungkin tak mendengar azan apabila menjalankan rutin harian. Serupa ada ia Yaitu kerana jauh dari masjid, dan juga berada di pejabat kalis daripada bunyi bising di luar, sedang berada di perjalanan yang panjang, dan sebagainya.

5 Software Adzan Android Terbaik Bagaikan Alarm
Terutama untuk Pemakai Android, di ini kita tak wajib risau lagi mengenai hal itu. Kerana ELBAIHAKI Website akan berbincang dan merefrensikan Permohonan Athan Adroid untuk kita yang boleh dimuat turun dengan cara percuma di Play Store Google .

app Adhan Android atau peringatan doa, terdapat pelbagai jenis yang boleh kita gunakan supaya tak lewat untuk solat lima kali. Nah, di sini Yaitu beberapa permohonan Azan yang terbaik untuk membantu kita di mengingatkan sembahyang.

1. Doa azan penggera dan kiblat
Dengan pemakaian panggilan pertama kepada doa dan solat, kita boleh tahu jadual solat Imsakiyah walaupun seluruh Indonesia. Worship membolehkan kita tak akan gerun lagi, dan pergi dengan bagus dan maksimum.

selain itu, permohonan ini juga boleh digunakan untuk Menelusuri arah kiblat apabila kita berada di negeri asing, atau tak tahu arah rantau kiblat. Fun lagi, kita juga boleh ditetapkan dengan cara bebas jadual solat di app penggera azan satu ini.

2. Jadual: kiblat, Azan, solat
Permohonan ini terus untuk mendapatkan maklumat terkini dari pemaju untuk menyediakan maklumat masa azan tepat dan bagus. di ini kita boleh mengetahui jadual doa melalui permohonan ini walaupun kita berada di luar negara walaupun, seperti Malaysia, Singapura, Brunei dan beberapa lokasi negeri lain.

Ini satu permohonan juga boleh menunjukkan masjid yang terdekat apabila kita berada di di perjalanan. selain itu, terdapat satu senarai doa yang sering digunakan setiap hari, kalkulator tasbih untuk berzikir, dan lain-lain.

3. Jadual Adhan kiblat
Permohonan Athan penggera satu ini Yaitu sangat bermanfaat untuk umat Islam dan muslimat dengan Etos bahawa yang mudah dan mesra. di mulanya kita akan Genjah diberi pilihan untuk menetapkan lokasi semasa kita yang akan menyambung dengan cara automatik dengan peranti GPS Smartphone kita.

Ciri tertanam juga agak menarik, kita tahu, terdapat mesej suara azan, undur apabila Athan akan bergema, undur cuti Islam, dua sistem iaitu AD dan kalendar Hijriah, dan tak ketinggalan semua arah kiblat sangat tepat.

4. Solat dan Kiblat
Permohonan grafik agak menarik dengan butang yang direka untuk memudahkan akses ciri-ciri yang unik. agak menarik bahawa Mod Auto Silent yang membolehkan telefon pintar kita dengan cara automatik dimasukkan di mod senyap saat di masjid.

kita juga boleh merakam Adzan menyuarakan sendiri untuk digunakan Bagaikan penggera Athan di android telefon pintar kita. Software ini memakai sensor magnet digital terdapat di telefon pintar untuk menentukan arah kiblat, Jadi ia Yaitu lebih tepat di menentukan arah kiblat.

5. Solat, azan dan kiblat
Permohonan yang telah disesuaikan dengan waktu solat di seluruh Indonesia, menunjukkan jadual solat dengan masa yang tepat dan sesuai di lokasi smarthphone di masa yang . Berneka mempunyai pelbagai ciri-ciri seperti pengiraan masa untuk solat seterusnya, pelbagai pilihan dan pemberitahuan memakai penggera bunyi azan, kiblat penunjuk arah dan menunjukkan masa yang Imsakiyah saat berpuasa. Jadi kita tak wajib Galat untuk menentukan masa Pertimbangan Keputusan di bulan puasa.
Lihat juga: 4 Permohonan Browser Andorid Terbaik dan terpantas
Oleh itu beberapa penggera azan app terbaik , dan yang terbaru Bagaikan menyokong aktiviti ibadah untuk mendekatkan diri kepada Allah SAW. Semoga perjalanan Hayati kita sentiasa mendapat perlindungan dari-Nya dan sentiasa mendapat bimbingan-Nya. Amin ya Rabb.

5 Best Android Apps Untuk penggera azan Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 5 Best Android Apps Untuk penggera azan temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP