10 Android Apps Boros Battery Wajib diketahui

Android App Boros Battery - Shocking berita datang dari kajian yang melibatkan lebih daripada 0 juta peranti Android jelaskan bahawa di mana Software android yang mengambil kebanyakan sumber alat yang platform bateri android, ruang simpanan, dan data yang terkandung di dalamnya.

laporan baru-baru ini dipetik syarikat keselamatan AVG, menurut ZD Net dipetik, Khamis (22 Oktober 2015), dikenal pasti bahawa sebahagian daripada sebab-sebab, punca HP bateri Jadi membazir, seperti Facebook.

10 Software Android Boros Baterai Wajib Diketahui
Sebelum ini ia telah diketahui bahawa Facebook menyebabkan masalah tertinggi dengan longkang bateri untuk Pemakai iPhone. akan tetapi menurut AVG, antara pelbagai Software yang berjalan (berjalan) apabila permulaan telefon pintar Android (api), Yaitu penyaliran bateri yang paling Yaitu tak lain daripada Android Firmware Updater, yang Jadi kewajipan permohonan untuk memeriksa, kawalan, memuat turun dan memasang firmware update terkini di platform android.

Barikut ini Permohonan android bateri membazir Hasil dari penyelidikan pihak AVG. Perkhidmatan
1. Samsung ChatOn
2. Samsung Beaming Perkhidmatan
3. Samsung Dasar Keselamatan Updater
4. Google Play
5. Facebook
6. WhatsApp
7. Candy kamera untuk selfies
8. Lookout Security
9. Cuaca & Clock Widget Android
10. Line

AVG sendiri tak mempunyai Elaborasi mengapa Android Firmware Updater begitu amat penyaliran kuasa bateri. akan tetapi satu helah untuk mensiasatinya Yaitu untuk memasang kemas di ini. Apabila kemas di ini tersedia, maka kalian boleh Menghentikan daftar automatik dilakukan oleh firmware. Maka langkah kalian Yaitu untuk mengemas di ini dengan cara manual apabila-apabila masa.

Lihat juga: Tips Strategi Mengatasi bateri HP membengkak

seperti liputan berita Permohonan android bateri membazir kita boleh menyampaikan kepada kita . Mungkin bermanfaat dan membuat lebih selesa memakai telefon pintar kegemaran kalian.

10 Android Permohonan Battery Boros Wajib diketahui Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 10 Android Apps Boros Battery Wajib diketahui temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP