Tips Strategi Mengatasi bateri HP membengkak

Selesaikan bateri HP membengkak - Masalah yang sering berlaku di bateri telefon membengkak bateri, ia sering dialami oleh ramai orang apabila telah lama memakai telefon bimbit kegemarannya. Biasanya semakin lama digunakan, bentuk bateri hp kita akan berubah Jadi lebih gemuk.

Masalah berubah bentuk kerana ia menunjukkan bateri telah di keadaan bocor, Jadi bateri akan Demisioner dengan lebih Genjah dan juga untuk Jadi bertanggungjawab berulang-ulang.

Tips Jitu Mengatasi Baterai HP Melembung
Lihat juga:
  • tips untuk Menyelesaikan Menunggu BBM di Android
  • 10 Software Android Boros bateri wajib diketahui
Penyelesaian tips yang paling mudah dan paling berkuasa untuk mengatasi masalah kembung bateri dengan membeli bateri baru . akan tetapi, bila dengan cara kebetulan kita masih mempunyai masalah kendalam dana untuk membeli bateri baru, ditambah dengan kesukaran Menelusuri jenis bateri yang sesuai dengan telefon kita di pasaran. Sebenarnya, di masa ini Laman Utama Gadget mahu menyediakan penyelesaian supaya kita boleh mengatasi bateri telefon bimbit.

Bagaimana untuk mengatasi kembung bateri kuat satu ini telah diuji oleh Pemakai telefon bimbit yang dimuat naik di YouTube, iaitu Sham Kapok. Melalui video yang ia kelihatan untuk menguji bateri telefon BlackBerry telah bertukar Jadi lemak / lemak.

Lelaki berasal dari Indonesia Yaitu satu eksperimen untuk menunjukkan Hepotenusa lain dari bateri BlackBerry dadanya dan menunjukkan bahawa memang bateri ini sudah di keadaan bocor ataupun hari ini jangka sejuk itu Jadi obes.

Pertama, masukkan bateri HP Syam dadanya ke di pembungkus dan memasukkannya ke di Bandela sejuk (ais). Sesudahmenyimpan bateri gelembung di Bandela sejuk, setelah itu tunggu selama 12 jam. Apabila selesai, setelah itu keluarkan bateri dari Bandela sejuk, setelah itu lap di pembungkus bateri.

Sehubung masih di keadaan sejuk, setelah itu lap bateri memakai kapas atau tisu supaya tak menyiram lagi. Nah, sebelum digunakan semula, membuat terlebih Dulu memastikan bahawa bateri kita dicas semula yang bertanggungjawab dengan cara berasingan (pilihan ini boleh memakai katak pengecas). Apabila dicas sepenuhnya, maka kita masukkan bateri ke di telefon dan hidupkannya semula.
di video di atas jelaskan bahawa ujian bateri itu dilakukan di jenis bateri telefon bimbit BlackBerry yang berjaya Jadi normal (tipis) dan boleh digunakan semula mengikut kesesuaian. Adakah kita juga ingin mencuba seperti ini Kapuk Sham mas? untuk kita yang mempunyai bateri kembung, jangan bimbang lagi ya! Gunakan tips yang bagus untuk mengatasi hp bateri kembung yang kami terangkan di atas. Nasib bagus dan nasib bagus!

Artikel menarik:
  • Tips Mudah tips Mencantikkan Display Android
    Tips Berkuasa Restore Files Deleted di Android
  • 3 Tips Strategi bagaimana untuk Mempercepatkan Internet Android
Tags: bagaimana untuk menetapkan bateri hp belon, bagaimana untuk menetapkan hp bateri telah berkurangan dengan Genjah, bagaimana untuk menetapkan hp bateri sudah ngedrop, bagaimana untuk menetapkan bateri hp bocor, bagaimana untuk menetapkan hp bateri yang tak boleh bertanggungjawab, bagaimana untuk menetapkan bateri hp rendam, bagaimana untuk menetapkan hp membengkak bateri, bagaimana untuk menetapkan hp bateri rosak, bagaimana untuk mengatasi bateri hp kembung, bagaimana untuk menetapkan hp bateri belon, bagaimana untuk menetapkan yang Genjah mengalir hp bateri

Tips Strategi mengatasi bateri HP membengkak Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Tips Strategi Mengatasi bateri HP membengkak temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP