20 Permainan Adventure Terbaru Android 2016

Android Permainan Adventure - Android Permainan permintaan banyak hari ini, satu contoh permainan yang paling nge-Trend Yaitu Clash Of Clans. Ini permainan satu strategi banyak dimainkan oleh semua pemain, kedua-dua muda dan tua. tak hairanlah apabila permainan COC Jadi permainan yang terbaik dari semua versi masa Permainan Mudah Alih.

Well, Bagaikan tambahan kepada permainan android Pertembungan Puak-puak (COC) . Ternyata ada lagi permainan pengembaraan Android (Adventure), tak Anemia menarik, kerana di permainan pengembaraan ini terdapat satu misi - misi yang wajib diselesaikan di tempoh masa yang Eksklusif dan setelah itu Dinamis dari satu tempat ke tempat. Sudah tentu, dengan pelbagai cabaran yang wajib ditangani.

Oleh itu ELBAIHAKI Website Pemain akan memaklumkan mengenai kajian semula beberapa permainan pengembaraan yang terbaik android. Nah, di sini Android Adventure Permainan Panduan Terbaru dan yang terbaik yang kita mesti cuba! Ingin tahu? Dengar bawah.

ditetapkan Adventure Permainan Percuma Latest Android

  1. Edge of Tomorrow Permainan
    permainan pengembaraan yang terbaik Android
    pertama berasal dari dunia pemaju terkenal Warner Bros. International Enterprise diangkat dari tajuk suatu Edge filem of Tomorrow, pasti kita wajib menonton, bukan? pengembaraan Ggame satu ini tak mempunyai cerita yang Serupa betul-betul seperti di filem itu, yang dibintangi popular dunia pelakon yang Tom Cruise.
    20 Game Petualangan Android Terbaru 2016
    Permainan Edge of Tomorrow membentangkan pengembaraan di mana pemain akan berdepan dengan raksasa di filem itu, sebenarnya, kesan visual permainan juga telah dianggap sangat bagus terdapat di pelbagai peringkat yang menarik dan mencabar.

  2. raksasa Warlord
    permainan raksasa Warlord
    , untuk kita yang suka pelbagai raksasa sejuk dan unik akan suka permainan ini pengembaraan android terkini. Well, misinya Yaitu untuk mengumpul raksasa dan melawan musuh-musuh yang dihadapi.
    Game Petualangan Android Terbaru 2016
    kita akan menghadapi pelbagai raksasa dengan kemahiran yang berbeza seperti air raksasa, api, udara, tanah, dan sebagainya. kita juga boleh menggabungkan raksasa antara satu Serupa lain (memanggil) untuk mendapatkan kuasa yang lebih mantap nan dahsyat.

    kita akan diambil terhadap BOS Bisa pangkat tertas. Permainan Android percuma yang merupakan satu tiruan yang layak untuk Jadi Gamevil inc Andorid permainan pengembaraan terbaik sepanjang masa kerana ia telah mencapai 4.4 Evaluasi dengan sejumlah hampir 50 juta muat turun Pemakai android. Permainan Monster Warlod hanya mempunyai saiz 13 MB, Jadi kita boleh memasangnya di android versi 3 dan lebih tinggi.

  3. Ice Age Adventures
    Permainan Android Ice Age Adventures Yaitu produk hasil Gameloft. bila permainan di atas mengenai permainan raksasa, yang permainan haiwan purba dengan sentuhan rupa yang lucu dan unik, kita akan suka ia dijamin. kita akan pengembaraan bersama Sid, Manny dan Diego untuk mengatasi halangan-halangan yang dihadapi dan mesyuarat dengan dinosaur lapar.
    Game Petualangan Android Offline Gratis
    kita akan bermain 3 permainan dengan teka-teki, dan permainan berjalan / berlari mengelakkan bola salji. Garis cerita Yaitu unik dan tak Bisa diramalkan dan juga dilengkapi dengan paparan grafik 3D bersama-Serupa dengan tiga watak-watak comel menambah kepada keseronokan bermain permainan ini.

    kita boleh menjemput kawan-kawan untuk menyertai di permainan ini menarik. Jumlah muat turun hari ini antara 10m dan 50 juta dan mendapat rating 4.2. Jadi ia Yaitu sesuai bahawa Android Permainan membuat permainan android terbaik. kita boleh bermain permainan pengembaraan Ice Age Adventures android versi 4.0 dan lebih tinggi dengan saiz fail 26 MB. Jadi bagaimana? Bunyi permainan percuma sejuk Android?

  4. Bahaya Dash
    Gameloft
    mengeluarkan permainan yang terbaru bebas lagi, iaitu Bahaya Dash . Permainan ini Jadi pilihan terbaik kerana permainan ini telah mempunyai penarafan sebanyak 4.0 dan juga terkenal permainan pengembaraan dengan sejumlah lebih daripada 10 juta muat turun Pemakai android. Permainan Run (berjalan) di di hutan untuk mengelakkan rahang harimau Dursila sementara mengumpul duit syiling.
    Game Petualangan Android Online Gratis
    kita dikehendaki untuk mengelakkan halangan - halangan yang menghalang seperti Ebonit balak, batu dan lain-lain dengan tutorial melompat-lompat, belok kanan, belok kiri, dash, dan mengelak. bila kita mencapai kejayaan di luar misi dinyatakan, maka akan ada misi seterusnya, lebih sukar dan mencabar untuk kita untuk melengkapkan.

    kita boleh melihat leaderboards kedudukan dengan cara online dan juga boleh tag rakan-rakan yang juga bermain permainan ini kita tahu, Bahaya Dash keperluan ini Android versi 2.3 spesifikasi dengan saiz fail hanya 20 MB.

  5. SoulCraft - Tindakan RPG (Free)
    Permainan dengan jenis permainan ini Pengembaraan satu adalh dibangunkan oleh Disorientasi satu pemaju permainan terkemuka MobileBits GmbH. Permainan SoulCratf termasuk di Disorientasi satu daripada permainan yang terbaik Android dan popular dengan permainan pengembaraan kateogori.
    Game Petualangan Android Terbaru
    Ini sudah tentu kerana permainan ini menyediakan jalan cerita yang menarik dan mencabar serta menarik. Plus kualiti visual grafik telah sangat bagus dan telah digunakan kesan visual 3D. kita boleh bayangkan diri kita bukan?

  6. Dungeon Hunter 4
    tak Anemia menarik daripada SoulCraft permainan, permainan kategori pengembaraan dibangunkan oleh terpecaya game developer di dunia, Gameloft ia menawarkan banyak mencabar di teruskan, jenis Berena peringkat (peringkat permainan) dengan pelbagai halangan yang berbeza akan pemain dihadapi saat bermain permainan android pengembaraan ini.
    Game Petualangan Android Terbaru Terbaik
    Sila juga ambil perhatian bahawa permainan Dungeon Hunter 4 telah diiktiraf Bagaikan Disorientasi satu daripada permainan dengan tahap antara muka grafik visual terbaik sehingga di ini, kerana permainan ini sedia menjalankan Berena luas 3D visual kesan membuat paparan permainan seolah-olah ia Yaitu benar.

  7. Inotia 4: Assassin Of Berkel
    permainan pengembaraan terbaik
    yang boleh dimainkan di sistem operasi Android Yaitu pasti permainan yang dibangunkan oleh pelbagai pemaju yang terkenal, Bagaikan contoh, Disorientasi satu yang merupakan permainan Inotia 4. permainan Inotia 4 telah dibangunkan oleh Disorientasi satu pemaju yang terkenal Com2uS USA.
    Game Petualangan Android Terbaik Gratis
    tak banyak berbeza dengan pelbagai jenis permainan pengembaraan lain android, kerana permainan ini juga akan menampilkan pentas dan jalan cerita serta pelbagai watak yang sangat menarik untuk bermain, yang sudah tentu juga mempunyai grafik tahap dalm visual dengan pelbagai kesan mampu memanjakan kita.

  8. Permainan pelamin
    percuma permainan pengembaraan Android
    terakhir ialah Game of Thore. Permainan ini Yaitu berdasarkan filem dipaparkan di saluran TV HBO yang memaparkan jalan cerita yang penuh dengan misteri dan pengembaraan dimainkan.Ggame android mencabar apabila ia sengaja dikeluarkan oleh pemaju permainan terkemuka yang Asterik Games.
    Game Petualangan Android Gratis Terbaru 2016
    akan tetapi oleh kerana permainan ini juga termasuk permainan yang telah membawa kesan visual grafik yang sangat bagus, maka permainan ini mungkin memang hanya boleh dimainkan di alat gadet-Android Eksklusif yang tak mempunyai spesifikasi yang yang berkemampuan.

  9. Machinarium
    The pengembaraan seterusnya permainan pengembaraan Machinarium. di permainan pengembaraan yang satu ini kita wajib untuk mengetahui mengenai membaca bahasa badan, Menelusuri pola, maka mengartikann kartun gila untuk semua rakyat robot memikirkan gelembung.
    Game Petualangan Android Gratis Terbaik 2016
    Sekiranya kita sudah tahu apa yang wajib dilakukan, maka kita boleh mendapatkan permainan pengembaraan dengan pelbagai adegan butiran berdaya cipta yang diterokai dengan gabungan beberapa teka-teki yang bijak untuk menyelesaikan. bila kita ingin mencuba permainan pengembaraan ini android terbaik, kita boleh memuat turun Google Play Store (Premium Permainan).

  10. Town Adventure
    Permainan Adventure Perang berikut Adventure Town. Permainan Adventure Town Yaitu permainan pengembaraan Android yang mempunyai permainan untuk membina dan membangunkan bandar tanpa pertempuran kecil telah dilakukan.
    Game Petualangan Adventure Android Gratis Terbaru 2016
    Tugas kita di permainan pengembaraan android satu ini membina semula bandar kita dan memakai yang terkini watak Heroes berjuang untuk bandar kita. Mari kita menghantar Super Heor kita untuk mengalahkan raksasa yang Dursila dan meneroka juga bawah tanah yang berselerak di sekitar negeri itu.
    Baca juga artikel menarik di bawah:
    • Senarai Permainan DOTA yang Serupa di di Android dan iOS
    • 10 Permainan Android Best luar talian, Super Fun!
    • 10 Permainan Android Girls Percuma
  11. Broken Sword: Cut Pengarah
    Tambahan pula Android Yaitu permainan pengembaraan yang dikenali Bagaikan Pedang Patah. Permainan ini Yaitu satu permainan yang menakjubkan dan menarik, kerana permainan di bentuk teka-teki yang besar dan dialog mouse-a-tat lucu. Jam, permainan Broken Sword: Cut Pengarah telah disediakan beberapa kandungan tambahan, Jadi permainan ini klasik Yaitu benar-benar berbaloi untuk kita untuk bermain.
    Game Android Petualangan
    Adventure permainan yang satu ini termasuk permainan yang dibayar sangat murah. bila kita ingin cuba Yaitu dengan hanya membeli sekitar Rp. 74,500, - sudah tentu permainan ini akan memanjakan kita.

  12. Tiny Thief
    permainan pengembaraan seterusnya android Tint pencuri. Tint Permainan Thief Yaitu permainan pengembaraan berasaskan android-titik-dan-klik diperuntukkan untuk platform Android. kita masih boleh mengisi beg dengan pelbagai perkara dan menyelesaikan teka-teki logik tak lengkap akan sukar kita apa.
    Game Android Petualangan Gratis
    pencuri kecil mungkin tak permainan yang paling klasik dan tradisional di senarai permainan pengembaraan Yaitu, pencuri kecil akan tetapi masih mempunyai beberapa teka-teki yang akan membuat kita berfikir dengan lebih bijak lagi untuk menyelesaikannya . Apabila kita buntu, cuba membaca Walkthrough permainan ini dauhulu pertama.

  13. Simon the Sorcerer
    Simon Sorcerer termasuk permainan pengembaraan klasik Amiga cukup menguasai era 0-an. kita bermain Bagaikan seorang remaja Muggle Simon di permainan pengembaraan klasik, yang akan disedut ke di dunia fantasi Trolls, parodi cerita-cerita dongeng bodoh, dan juga Bagaikan ahli sihir yang Dursila.
    Game Android Petualangan Gratis Terbaru
    permainan pengembaraan android cukup untuk mempunyai rasa humor yang sangat Dursila dan belakang perasaan British berlatang. plus pelakon suara Chris Barrie (Red Dwarf) yang akan melayan kita di permainan ini. bila kita ingin mencuba permainan pengembaraan ini Simon The Sorcerer, kita wajib membayar komisen sebanyak Rp. 51,801, - Hanya ini sebaik sahaja kita membayar, kita akan menemui semua kemudahan permainan ini semua daripada mereka.

  14. Modern Combat 5 Langsir
    permainan pengembaraan android Combat moden bersebelahan 5 Langsir 1.1. Permainan ini termasuk satu gamma FPS Android yang paling ditunggu-tunggu oleh pemain, terutama Indonesia sendiri.
    Game Android Petualangan Gratis Terbaik
    Modern Combat 5 Langsir 1.1 Yaitu versi permainan yang popular dengan latar belakang kuasa penuh. Selain itu, permainan ini akan Bisa memikat pemain Jadi ketagih, terutama di pertempuran yang wangi permainan menembak dan perang.

  15. The Room
    pengembaraan Permainan Android terbaik seterusnya Yaitu Bilik. Permainan ini bukan satu permainan Tupe berdasarkan tipikal titik-dan-klik. Plus, kita juga tak Bisa melihat watak-watak yang digunakan, tak akan ada watak yang boleh bercakap, akan tetapi hanya ada satu ruang yang boleh diksplorasi. akan tetapi selepas kajian, kita masih mengesyorkan permainan pengembaraan yang satu ini, kerana permainan dengan sentuhan alam sekitar dan suasana yang sangat menyeramkan.
    Game Android Petualangan Gratis Terbaik 2016
    untuk kita yang gembira dengan permainan teka-teki, setelah itu Bilik Teka-teki yang meruapakan pengembaraan permainan yang kami cadangkan untuk kita pencinta pemain. Direct turun palikasinya hanya di Google Play Store.

  16. Neon Shadow
    Android permainan pengembaraan yang masih termasuk FPS permainan android. Neon Shadow Yaitu permainan yang memerlukan kita untuk menyelesaikan tugas Manusia, yang menyelamatkan manusia dari Mechanoids Dark Dursila.
    Game Android Petualangan Gratis 2016
    Dark Mechanoids tak lain daripada musuh yang paling Dursila dan kejam di permainan ini. Jangan terlepas genre permainan pengembaraan FPS Yaitu ya!

  17. Gemini Rue
    Gemini Rue Yaitu Disorientasi satu permainan yang petualagnan versi Android yang genre fiksyen sains yang berlaku di suatu planet yang bernama Barracus. di permainan petualagan Gemini Rue kita akan memainkan peranan Bagaikan bekas pembunuh upahan bernama "Odin", di sini kita akan diiringi oleh Delta-Six Yaitu tak lain daripada seorang pesakit hospital.
    Game Android Adventure Free 2016
    Permainan Gemini Rue mendapatkan penarafan yang agak bagus daripada pemain setia Jadi tak hairanlah apabila kita mahu untuk memuat turun ia akan muncul Kedudukan 4.5. Gameplay dibawa oleh permainan ini Yaitu sangat mudah kerana memakai titik dan Clik. Tertarik dengan permainan ini? Hanya memuat turun Software dengan cara percuma di kedai permainan Google.

  18. Leo Fortune
    Permainan android offline pengembaraan seterusnya Yaitu Leo Fortune. Ini satu perlawanan sekali tarikan utama, kerana mempunyai dimainkan di demo Android TV apabila acara Google I / O 2014. Sejak itu pemain Android tak mahu ketinggalan untuk mencuba keseronokan yang ditawarkan oleh permainan ini.
    Game Android Adventure Terbaru 2016
    di satu permainan pengembaraan, kita akan bermain Bagaikan Leo, Yaitu seorang jutawan yang jatuh ke di kemiskinan kerana Harta yang dijarah oleh penjenayah. akan tetapi dia tak berdiam diri sahaja dan memutuskan untuk mengambil pengembaraan untuk mengembalikannya kaya lagi.

  19. Rayman Adventure
    Rayman Raymane permainan Android pengembaraan terbaik telah Jadi peminat konsol Sony PlayStation, sudah tentu kita tak biasa dengan permainan akan ke bertajuk ini. Permainan jadul Rayman bermula didevelopment kepada versi mudah alih untuk kekal konsisten dan tak Dehidrasi peminatnya.
    Game Android Adventure Petualangan
    permainan Sebanarnya, Rayman mempunyai dua tajuk setiap yang mempunyai peutalangan jenis yang agak berbeza. Kerana permainan ini masih perbicaraan / pos, maka kita mungkin akan menghadapi pepijat semasa bermain. Ya, akan tetapi tak digalakkan sebelum kita cuba ya!

  20. The Silent Age
    Umur Silent merupakan suatu pengembaraan permainan offline genre Android permainan teka-teki dan mempunyai watak utama bernama Joe. kita wajib tahu bahawa Joe dirinya Yaitu seorang penyelidik yang menemui kebenaran mengenai umat manusia tak lama lagi akan binasa (pupus) di tempoh 40 tahun akan datang, Jadi dia mempunyai objektif untuk menyelesaikannya tak lama lagi.
    Game Android Adventure Petualangan
    Dia mesti mengetahui terlebih Dulu apa yang berlaku dan bagaimana perkara itu boleh berlaku. Jelas sekali, permainan ini Yaitu sempurna untuk kita Bagaikan pencinta permainan retro atau seperti Another World. untuk kita yang ingin tahu mengenai permainan ini, hanya memuat turun Software di Google Play Store.
Maka kajian semula 20 varian permainan pengembaraan android yang terbaik dan terkini yang kita semua tahu, mudah-mudahan sedikit permainan maklumat di atas boleh membantu dan boleh Jadi Acum yang bermanfaat untuk kita semua . Happy Perjudian ya!
Adakah kita pasti tak mahu membaca ulasan permainan terbaik daripada yang berikut?
  • 9 Permainan Naruto Latest Android
  • Senarai permainan RPG Android Terbaik dan Terbaru
  • 8 permainan Android Gardening dan melonjakkan Best
Tags: permainan pengembaraan android terkini, permainan pengembaraan android menyeronokkan, permainan pengembaraan android hd, permainan pengembaraan android apk, permainan pengembaraan android offline , permainan pengembaraan android permainan percuma, pengembaraan android terbaik percuma, permainan pengembaraan android, terbaik permainan pengembaraan android, permainan pengembaraan android di luar talian, permainan android pengembaraan 3d, permainan android pengembaraan permainan percuma pengembaraan android ringan, permainan pengembaraan android apk, permainan pengembaraan android di talian, android permainan pengembaraan terbaik percuma

20 permainan pengembaraan terbaru Android 2016 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 20 Permainan Adventure Terbaru Android 2016 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP