10 Permainan Serupa Popular Clash of Clans 2016

Serupa Permainan COC - Siapa yang tak tahu COC ( Clash of Clan ), permainan strategi perang terseru di 2016? Clash of Clans Yaitu permainan yang memenangi besar 3 bahagian berjaya meraih kutipan App Store / Google Play .

kita tahu, terdapat banyak permainan yang serupa dengan permainan CoC yang sudah tentu kita tak tahu sebelum ini. bila COC ini terkenal dengan keseronokan membina puak, maka CoC permainan klon juga tak Anemia menarik kita tahu.

Nah, di masa ini ELBAIHAKI Website mahu mengkaji dan mencadangkan permainan seperti CoC popular di 2016 ini, dan juga Bagaikan permainan seperti Clash of Clan Yaitu tak Anemia menarik dengan permainan asal. Dengar permainan seperti CoC bawah.

yang Serupa Permainan Clash of Clan Terbaik dan Terbaru

1. Castle Clash
permainan seperti CoC Yang pertama ialah Castle Clash. Permainan satu termasuk di senarai calon permainan terbaik CoC yang Serupa. Ia dilihat dari jumlah asas Pemakai cukup besar. Yep, memandangkan Castle Clash sendiri sudah mencuri kehadiran di siaran awal sebelum Supercell mengeluarkan permainan CoC di platform yang Serupa, iaitu Android.
10 Game Mirip Clash of Clans Populer 2016
Walaupun kalah dari segi populariti Keseluruh dengan CoC, telah dibandingkan, maka Castle Clash masih di hadapan dari segi inovasi kecil yang membolehkan kita untuk menyimpan unit yang tertinggal dari perang sebelum perang. Jadi, kita tak wajib bersusah payah menunggu masa yang lebih lama di pasukan pengeluaran yang mengambil masa yang lama.

selain itu, IGG pemaju juga sering melepaskan kemas di ini kandungan yang sangat menarik untuk mengekalkan pangkalan Pemakai Kastil Clash agak besar. tak hairanlah permainan seperti CoC satu ini, sentiasa marih-20 di tangga Software permainan popular di Google Play Store terima Afeksi kepada kesetiaan kekasihnya.

2. Call of Heroes Duty
Menghidupkan Call of Duty Heroes tak lagi tersedia di rangkaian Apple Apps Store Indonesia , akan tetapi jelas ini tak melindungi hakikat bahawa permainan seperti CoC satu ini juga memegang permainan yang menyeronokkan yang berpotensi Yaitu tak Anemia menarik daripada Pertembungan Clan. bila kita sedang diklasifikasikan Bagaikan pemain yang benar dan tekun di mengikuti perkembangan siri permainan FPS Activision setiap tahun.
10 Game Mirip Clash of Clans 2016
Walaupun garis kasar permainan peraturan Call of Heroes Duty tepat jemputan CoC, akan tetapi inovasi yang membawa permainan ini sangat menarik untuk cuba dengan peminat COD di dunia.

bila orang-orang yang bersungguh-sungguh mengambil beliau untuk mendapatkan bermain CoD di mod berbilang pemain di talian. Di sini kita akan mendapati beberapa elemen CoD misalya jangka killstreak, mogok berdengung, pakej penjagaan, serta pelbagai jargon CoD lain yang sering menghiasi skrin permainan di skrin telefon kegemaran kita. Jadi, bila kita berminat untuk bermain versi beta Call of Duty Heroes? setelah itu kita boleh mendapatkan melalui Apps Store New Zealand dan Australia sahaja.

3. Star Wars Komander
Sejak Star Wars francais telah dibeli oleh Disney, setelah itu Lucas Arts telah cuba beberapa kali bahawa bila kaedah yang berkesan untuk memanjakan peminat Star Wars permainan mudah alih untuk kandungan beg itu sanggup mengeluarkan dompet beliau (aka dibayar). Permulaan permainan kad permainan yang tak boleh dikatakan bagus, campuran gaya Angry Birds Star Wars, Tiny Tower ala Star Wars, sehingga akhirnya mereka cuba untuk menggabungkan dipadankan dengan membentangkan permainan seperti CoC yang membolehkan kita berpihak di puak Rebel atau Empire, mengikut trilogi awal Star Wars episod IV-V-VI.
Game Mirip Clash of Clans Terbaru
Walaupun kebanyakan idea-idea yang bekerja di ini tak agak asal, tatpi ini tak wajib tak menggalakkan peminat Star Wars untuk Genjah beralih ke Hepotenusa dengan puak mana mereka senangai, sehingga akhirnya bermula dari Ogos 2015 permainan dirilislah semalam Star Wars versi Komander iOS, maka sekurang-kurangnya telah mengumpul lebih daripada 5 juta Pemakai iOS yang ditakrifkan penjajaran mereka.

Dikemaskini News: bermula di 19 September 2014 semalam, di ini pemain Android juga mempunyai peluang untuk bermain satu permainan yang menarik di Komander Star Wars.

4. Jumlah Conquest
Permainan seperti COC seterusnya Android Yaitu Jumlah Conquest. Permainan Jumlah Conquest termasuk bukti bila pemaju permainan di Gameloft juga persaingan mebuat berminat di dunia permainan, terutama untuk bersaing dengan CoC. Malah, sehingga di ini, permainan seperti COC dibuat oleh Gameloft masih aktif dan dimainkan dengan cara meluas oleh peminat pemain di luar sana.
Game Mirip Clash of Clans Terbaru 2016
paparan grafik permainan ini benar-benar beanr hampir Serupa dengan Age of Empire Online , android permainan pasti seperti Total Conquest permainan COC akan membagikan melayan sangat menyenangkan dan sangat sesuai untuk menghabiskan masa lapang.

5. Samurai Pengepungan
Selanjutnya Permainan suka Clash Of Clans tak Anemia menarik Yaitu permainan Samurai Pengepungan. Dengan menjalankan pertempuran stubs tetapan oriental permainan Samurai Pengepungan. Ia jelas permainan ini termasuk permainan calon terbaik untuk mengalahkan Clash of Clans Yaitu lebih popular dan boleh Jadi permainan yang terbaik di kelompok 40 teratas Google Play Store.
Game Mirip Clash of Clans Terbaik 2016
Jorge Yao Yaitu bekas pemain utama di COC di ini pengurus pembangunan perniagaan syarikat yang menghasilkan permainan Samurai Pengepungan. Pemaju pengasas terkenal permainan Yaitu Serupa dengan COC Space Ape Permainan. Sekarang Jorfe Yao telah memberi tumpuan kepada usaha melonjakkan nama bagus permainan Samurai Siege untuk bersaing dengan permainan yang menarik dan terbaik di masa ini, iaitu COC (Clash Of Clans).
Lihat juga artikel berikut:
  • 9 Permainan Naruto Latest Android 2016
  • 3 Permainan Memancing Android & iOS Best
  • 12 RPG Android Best 2016
6. Umur Castle Empayar Clash
Permainan android seperti COC selepas ini bernamana Umur Castle Empayar Clash. Ini permainan satu termasuk permainan yang hampir Serupa dengan Clash of Clans dan calon terbaik permainan android COC berlagak juga dikategorikan yang membawa platform Microsoft. Apabila kita bermain permainan seperti COC, pasti kagum dan akan mempunyai permainan yang luar biasa untuk dimainkan, kerana asas beliau semata-mata disokong oleh notabenenya windows Yaitu permainan platform yang terbaik di dunia.
Game Mirip Clash of Clans Terbaik 2016
Merokok Gun Interaktif membuat permainan seperti Pertembungan Puak-puak yang satu ini mempunyai ciri yang tersendiri untuk permainan Umur Castle Empayar Clash. Permainan yang mengangkat tamadun tetapan Age of Empire juga digabungkan dengan formula yang Serupa dengan pertempuran permainan COC yang Serupa Yaitu jelas lambang permainan strategi. Sehingga di ini, ramai orang yang mahu mempunyai Pemakai alat berbasi Windows telefon pintar yang boleh memainkan permainan Umur Empayar Clastle Clash ini.

7. Clash of Lords 2
Permainan serupa dengan COC berikut termasuk permainan strategi itu Yaitu permintaan yang besar untuk orang-orang untuk tak menunggu masa yang lama dan sumber yang lama. Oleh kerana Clash permainan Pertuanan 2 Yaitu dari segi masa dan sumber menunggu begitu mesra dengan peminat setia.
Game Mirip Clash of Clans Terbaik 2016
di levelingnya proses ini akan Jadi lebih Genjah dan pemain boleh bermain dengan masa yang lebih lama tanpa luka, sudah tentu ia Yaitu ini yang membolehkan peminat COC lebih berminat dan suka beralih kepada Clash permainan Pertuanan 2.

8. Empayar Little
android permainan strategi Serupa dengan COC seterusnya Yaitu permainan dilabel "Empire Little" bahawa bermain permainan ini begitu Serupa dengan permainan dan permainan Pertembungan Puak-puak seperti. Perbezaannya Yaitu sangat kecil, yang terletak di pergerakan rawak daripada pasukan kita apabila ia memasuki ke di pertempuran musuh.
Game Mirip Clash of Clans Terbaik 2016
Kekurangan ciri-ciri ini masih dianggap Anemia dinamik seperti COC permainan, kerana rawak hanya Sebarang kerosakan, kursus ini juga kita boleh berfikir BAHAWA akan menang atau tak apabila terdapat perang atau Agresi lawan. bila kita berminat untuk bermain permainan seperti satu COC ini. Sila muat turun terus di Google Play Store.

9. Kedua Earth
Kedua Bumi Yaitu suatu pemaju permainan yang dibuat tiruan terkenal CoC pencipta Ntreev Gunbound bahawa pelbagai menkombinasikan unsur-unsur visual yang membuat permainan puak Terran genre Starcraft RTS permainan menguruskan untuk kelihatan hebat apabila dimainkan. Ia Yaitu ini yang merangkumi ruang perisai kemunculan setiap unit rupa humanoid sengit apabila kita mengambil kira, membentuk suatu saman exoskeleton unit robot berat semestinya memperlihatkan diri PEKKA Clash of Clans begitu kelihatan primitif berbanding dengan wira milik Bumi Kedua.
Game Mirip Clash of Clans Terbaik
bila kita berada di sini di minggu ini wajib klon permainan serupa dengan Clash of Clans, maka permainan Kedua Eart tak Anemia sengit dengan kemunculan permainan direka oleh Supercell. Datang Genjah memuat turun Software ini sekarang, dengan cara percuma kita tahu!

10. Galaxy puak
Kewujudan Galaxy puak Yaitu permainan yang serupa dengan CoC popular lepas untuk mempunyai permainan tindakan-strategi berdasarkan PvP tak segerak seperti Clash of Clans. Ini bukan sahaja angan berfikir tahu biasa-biasa! Apabila bermain CoC permainan klon tiruan Coco Entertainment satu ini, maka Jels puak visual Galaxy diilhamkan RTS permainan PC biasa di zamannya.
Game Tiruan Clash of Clans
Permainan Galaxy Faction 3D visual cukup menarik untuk membuat kita ibu pejabat menyusun strategi lebih sibuk menyerang musuh-musuh Dursila yang seterusnya. Permainan Galaxy puak termasuk unit wira-jenis super juga 10-mampu, setiap yang boleh Jadi faktor di kejayaan kita di perobohan pertahanan lawan. Jadi apa yang kita tunggu? Mari kita Genjah mendapat permainan Clash of Clans olok-olok dengan cara percuma hanya di Gedung Google Play.

Maka Permainan serupa CoC di Android kita boleh refrensikan kepada kita. Mudah-mudahan 3 permainan seperti Clash of Clans di atas boleh melayan dan mengisi masa lapang kita. Dengan serta-merta, Software Muat turun di google kedai permainan dengan menaip Perkataan kunci yang sesuai setiap permainan. Tunggu updatet artikel baru-baru ini permainan seperti CoC Yaitu ya, permainan Mari ia!

Tags: android permainan serupa dengan COC, permainan seperti Clash of Clans permainan terbaru coc Serupa untuk ios, permainan seperti COC untuk android, permainan seperti android COC, permainan ini Yaitu hampir Serupa dengan COC, permainan baru seperti COC, permainan COC

10 permainan Clash of Clans Serupa Popular 2016 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 10 Permainan Serupa Popular Clash of Clans 2016 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP