12 Serupa Permainan Pokemon ke atas Android

Serupa seperti Pokemon Android Permainan - Adakah kita termasuk peminat permainan pokemon? di masa ini Elbaihaki Website akan mengkaji semula permainan seperti Pokemon untuk Android kita tahu. Kita wajib tahu, dengan cara amnya RPG dengan raksasa pertempuran di dalamnya hanya boleh dimainkan melalui PC atau konsol Nintendo sahaja.

Sehingga di ini, permainan Pokemon Yaitu permainan yang amat digemari oleh pencinta melawan raksasa lucu dan unik. Nah, untuk itu kita Bisa berkongsi Android permainan serupa dengan Pokemon dan juga boleh dimainkan apabila kita terlalu lewat dan tepu.

12 Game Mirip Pokemon Untuk Android Terpopuler

Di sini Permainan serupa Pokemon Best Android dan Baru-baru

1. Bulu Monster
di permainan RPG yang Serupa dengan pokemon pertama pasti akan membuat kita aduk-master (raksasa jurulatih) terletak di pulau bulu. bagus di permainan ini, terdapat lebih daripada 10 peta yang akan mencabar kita untuk menerokainya.

Bulu Monster sudah terdapat lebih daripada 140 raksasa yang kita boleh menangkap dengan raksasa bola penangkap khas dan bekerja dengan tips yang Serupa seperti yang asal permainan pokemon. Selain itu, kita boleh melihat jurulatih raksasa lain yang sudah terletak di pulau bulu di talian.

Satu perkara yang sangat menarik dari Bulu Monster Yaitu tahap kesukaran untuk menangkap raksasa-raksasa, Jadi Pokemon mempunyai "slogan akan menangkap em semua", maka kita wajib bulu Monster memilih Disorientasi seorang daripada mereka dan cuba sedaya upaya untuk menangkapnya.

Apa yang begitu menarik? kerana nampaknya banyak pemain yang Jadi taksub hanya menangkap raksasa yang jarang berlaku di permainan ini tanpa menghabiskan wang (IAP) Serupa sekali. Software seperti permainan pokemon boleh dimuat turun dengan cara percuma di Google Play Store dan boleh dimainkan di Android HP kegemaran kita.

2. Micromon
permainan seperti Pokemon wajib seterusnya di HP Android kita Yaitu Micromon. Best permainan pengembaraan android seperti Pokemon di ini menghampiri dari bilangan raksasa dan juga dengan permainan dan kualiti grafik. Sehingga di ini, Mircomon Yaitu permainan yang berkualiti yang berbau pokemon dan kita boleh memilih.

Walaupun permainan Micromon diilhamkan oleh permainan Nintendo Pokemon, akan tetapi pemaju tak mahu untuk membuat permainan klon Pokemon. Iaitu, pemaju permainan telah meneroka Micromon dan membagikan keunikan sendiri. Malangnya permainan Micromon masih boleh dimainkan di mana-mana telefon pintar berasaskan iOS. Dilaporkan versi Android tak lama lagi akan dikeluarkan, Jadi ia Yaitu menarik untuk tunggu, tunggu dan lihat aja ya!

3. Tap Tap Monster
Permainan seperti pokemon di depan android Tap Tap Monster beliau. kita wajib tahu bahawa permainan Tap Tap Monster cukup kita ketik untuk semua tujuan. Apabila kita bersaing dengan raksasa yang lain? Ketik di tengah-tengah apabila kedua-dua raksasa berlanggar. kita mahu ke tahap? Ketik setelah itu hanya berulang (1000-5000 kali) di raksasa dan selepas paip yang diperlukan telah dicapai, maka Horaaaa! Monsters kita akan tahap. kita tak berpuas hati dengan proses penerokaan dan meratakan Yaitu rumit setelah itu mesti cuba permainan ini Disorientasi satu mudah.

4. Beastie Bay
Beasty Bay Yaitu permainan yang mempunyai permainan untuk menggabungkan simulasi dengan bandar Pokemon. Simulasi bandar itu sendiri, kita dikehendaki untuk membina rumah supaya orang mahu kekal di pulau kita. selain itu, kita juga wajib bangun ladang, telaga, sehingga kandang tertuduh untuk menarik pelancong. setelah itu di pertengahan permainan, kita boleh menerokai pulau-pulau di sekitar bandar kita. Browsing sebenarnya bermanfaat untuk mendapatkan barang-barang, haiwan peliharaan dan pelbagai idea penyelidikan baru.

Dari segi Pokemon kita akan mendapat berasaskan giliran pertempuran di mana kita akan melawan dan menangkap pelbagai raksasa yang bertaburan di di permainan ini. Nah, bahagian yang terbaik daripada permainan seperti pokemon ini Yaitu bahawa kita boleh memuat turun dan bermain sekarang tanpa wajib menghabiskan wang Serupa sekali, kita tahu. Hanya memuat turun di Google Play Store .

5. morphs
morphs Yaitu permainan yang begitu serupa dengan Pokemon asal, dan keseronokan permainan yang telah sedia ada untuk sentuhan iPod, iPhone dan iPad. di permainan, morphs kita boleh mula dari Morph pengembaraan yang meneroka pulau itu sambil Menelusuri seorang bapa sebenar kita yang telah lama hilang. Well, sepanjang jalan ini, kita akan menangkap, melonjakkan tahap dan juga untuk melatih beberapa raksasa lucu dan unik, yang dikenali Bagaikan morphs. Di sini kita akan memakai mereka di banyak pertempuran di sana dan menyaksikan proses evolusi raksasa comel.

Jadi ramai peminat permainan raksasa ini, bila kita ingin tahu dan mahu mencuba. Muat turun dan Pasang permainan permohonan seperti Pokemon morphs hanya di Google Play Store sekarang.

Lihat juga:
  • Senarai Permainan DOTA yang Serupa di di Android dan iOS
  • Senarai Permainan Clash Serupa Puak-puak Popular dan Best
  • Ini Yaitu Permainan Made in Indonesia untuk Android dan iOS
6. Mighty Monsters
Permainan seperti Pokemon seterusnya Yaitu Mighty Monsters, permainan ini sudah boleh didapati di iPhone. permainan Pokemon seperti ini menyajikan pelbagai banyak haiwan peliharaan yang comel dan unik, dari naga bernafas api kepada pakaian ninja arnab. kita akan memulakan perjalanan pengembaraan untuk Jadi raksasa tamer. Di sini kita akan diarahkan untuk menangkap lebih daripada 100 raksasa yang berbeza dan melatih mereka untuk Jadi lebih kuat dan lebih berkembang.

7. Dragon Island Blue
Dragon Island Blue boleh dianggap hampir Serupa dengan Pokemon asal, akan tetapi hanya pendekatan yang lebih matang sahaja. Seperti yang kita boleh lihat sendiri di reka bentuk raksasa-raksasa pemain yang lebih menakutkan, lebih sejuk dan lebih matang akan Jadi sangat mudah untuk menikmati. Permainan Dragon Island Blue, konsep utama berlawan gaya dan meneroka kurungan bawah tanah untuk mengumpul pelbagai perkara yang ada. Permainan ini juga lebih digemari oleh pencinta mencucuk raksasa. Ingin tahu? app turun langsung di Store Main Google.

8. MinoMonsters 2
MinoMonsters Yaitu permainan yang okemon serupa yang disediakan dengan cara percuma di AppStore (pasa iPhone) dan Google Play Store dan juga terdapat banyak persamaan dengan versi asal permainan Pokemon. kita juga tak boleh membentuk satu pasukan pakatan raksasa digunakan untuk melawan dengan beratus-ratus spesis yang berbeza di MinoMonsters dunia.

Permainan Pokemon MinoMonsters 2 membentangkan permainan yang menarik dengan unsur-unsur visual yang cantik dan rivet. Permainan yang satu ini telah mendapat ulasan yang cukup tinggi daripada peminat dan media di dunia. bila kita hanya akan memuat turun Software di Gedung Google Play.

9. Monster Galaxy: The Zodiac Island
Monster Galaxy: Kepulauan Zodiac (Monster Galaxy) Yaitu permainan yang serupa dengan Pokemon mana Android boleh didapati dengan cara percuma untuk peranti mudah alih (iPhone dan Android). Permainan ini mempunyai lebih daripada 125 raksasa yang unik telah ditangkap dan lebih daripada 14 pulau yang berbeza untuk diterokai.

di Android permainan, raksasa yang mempunyai kuasa yang tak ditetapkan oleh jenis Agresi (contohnya Grass atau Fire). Setiap watak mempunyai pasti kekuatan dan kelemahan sistem yang ditentukan oleh zodiak.

Permainan Monster sistem Galaxy memakai tenaga, masa bermain Yaitu terhad kepada kira-kira 5-10 minit. akan tetapi selepas itu, tenaga yang akan berada di di proses caj semula (satu proses yang agak Genjah), apabila ia penuh, maka pemain boleh meneruskan pengembaraan yang menyeronokkan lagi dijamin.

11. Pokemon Volcano
Volcano Pokemon Yaitu permainan Pokemon yang dappat dimainkan di talian tanpa wajib membayar sesen pun. selain itu, permainan ini diambil daripada permainan pokemon membentangkan banyak ciri-ciri menarik dan menggabungkan semua raksasa di sekitar permainan Pokemon yang telah dikeluarkan sebelum ini.

Gameplay dan lokasi Pokemon Volcano, yang membawa hampir Serupa dengan lokasi permainan rasmi Pokemon. Jadi, kita akan memulakan permainan dengan satu starter Pokemon dan memulakan perjalanan Bagaikan jurulatih raksasa yang setelah itu Jadi seorang master trainer. Misi kita di permainan Vulcano Pokemon ini Yaitu cukup mudah, kita dikehendaki untuk menangkap lebih daripada 500 Pokemon bertaburan di sekitar lokasi permainan di permainan ini.

12. MonsterMMORPG
MonsterMMORPG Yaitu permainan berasaskan pelayar percuma yang cukup untuk mempunyai banyak persamaan dengan versi asal siri Pokemon. Paparan grafik Yaitu sangat mudah membolehkan permainan seperti Pokemon yang satu ini sangat seronok untuk bermain tanpa memuat turun dan memasang cakera keras komputer terleih pertama.

MonsterMMORPG menyampaikan lebih daripada 0 jenis raksasa yang kita boleh menangkap dan dilatih untuk Jadi raksasa super kuat. Terdapat juga banyak lokasi yang berbeza, raksasa sangat comel, dan reka bentuk yang unik.

Oleh itu beberapa permainan seperti Pokemon di Android yang kita boleh bermain untuk menghapuskan Keseluruh dan juga untuk mengisi masa lapang kita. Sebenarnya terdapat banyak lagi android permainan seperti Pokemon orang yang belum dibincangkan, akan tetapi 12 perlawanan di atas telah Bisa mewakilinya. Mungkin bermanfaat untuk pemain, nasib bagus ya!

Baca juga artikel menarik berukut ini:
  • set Permainan Facebook Best Apabila Ia
  • Senarai Android permainan Perang Strategi di Best dan Terbaru
Tags: permainan seperti gta, permainan seperti gta di android, permainan seperti the sims, permainan yang serupa dengan Dota, permainan seperti uji bakat, permainan seperti pb, permainan seperti sao, permainan pokemon, memuat turun permainan pokemon, permainan seperti Pokemon, permainan seperti pokemon PC, permainan yang serupa dengan Pokemon apk

12 permainan Pokemon yang Serupa ke atas Android Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El- Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 12 Serupa Permainan Pokemon ke atas Android temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP