20 Best Android Permainan Perang Strategi 2016

Android Permainan Perang Strategi - Adakah kalian seorang pemimpin yang bersemangat? bila betul, setelah itu cuba permainan strategi perang yang akan dibincangkan di artikel ini. permainan Software strategi perang Yaitu menyeronokkan pasti untuk kalian.

Permainan Android memang sangat sengaja dibentangkan termasuk yang luas dan mencabar. Hampir kebanyakan pemaju permainan, membentangkan terbaik permainan strategi perang Android hari ini. untuk kalian yang berminat dan berminat di beberapa Software permainan strategi perang terbaik Android , maklumat atau senarai berikut permainan Android perang strategi terbaik 2016 yang wajib diuji.

Perang Best Android Permainan Strategi

1. Empayar Raja
Game Strategi Perang Terbaru 2015
Empire raja Yaitu permainan strategi yang dibangunkan oleh syarikat top4fun permainan. di permainan ini, tugas kalian di membina bandar, unit kereta api tentera, dan pertempuran dengan beribu-ribu pemain di dunia Sentero itu. kalian dikehendaki untuk mempertahankan bandar dengan menara pertahanan anak panah, perangkap dan dinding, dan sebagainya.

selain itu, bandar ini supaya kalian Genjah Jadi lebih besar, maka kalian boleh mengambil alih sumber-sumber mereka semasa perang antara bandar. Empire raja Yaitu permainan tindakan yang menarik dengan RPG gengre.

2. Age of Empire berperang
Game Strategi Perang Terbaik 2015
Permainan Strategi Age of Empire berperang Yaitu satu permainan Android yang Sempat dibangunkan oleh permainan pemaju Silent Ocean. di kategori permainan ini RTS, misi kalian Yaitu untuk membina suatu empayar dan perintah medan perang.

Apabila bermain permainan Age of Empire berperang pasti akan membuat adernalin kalian dilatih dan bijak di strategi perang. kalian dikehendaki untuk membangunkan formasi pertempuran kalian untuk memenangi setiap pertempuran di permainan perang ini.

3. Hills of Glory 3D
Game Strategi Perang Terbaru 2015
Hills of Glory 3D Yaitu permainan pertahanan menara yang membawa konsep 3D. Permainan ini dibangunkan oleh AMA Ltd. pemain diwajibkan untuk mengekalkan kubu terhadap gerombolan musuh-musuh dengan senjata tentera dari WW2.

Mari kita memusnahkan mata taktikal dan menyekat musuh di medan perang. Buktikan kemahiran strategi kalian dan mengumpul hadiah. Permainan Hills of Glory 3D menyediakan permainan multi-sentuh dan grafik 3D yang menakjubkan.

4. Great Little War Permainan
Game Strategi Perang Terbaru 2015

Great Little War Permainan Yaitu satu permainan Android yang mempunyai kaedah permainan turn-berasaskan, yang telah dibangunkan oleh pemaju permainan Rubicon Development, Permainan Great Little War permainan Yaitu permainan perang. kalian akan mengawal seluruh bangsa itu dimiliki. Strategi peringkat tinggi kalian akan dimanjakan dengan permainan Android.

Lebih banyak kalian dipercayai di menguruskan strategi, lebih mudah kalian untuk memenangi perang di Android permainan Strategi Perang Best ini.

5. Dragon Warcraft
Game Strategi Perang Untuk Android
Dragon Warcraft Yaitu permainan yang berfungsi FT Permainan yang sudah mempunyai kedudukan yang tinggi. di terbaik permainan strategi Android, boleh memerangi raja naga itu sangat Dursila. kalian mesti menetapkan strategi untuk menyerang dan mengalahkan kerajaan musuh. Dragon Warcraft permainan lebih sejuk kerana kalian akan mempunyai kebolehan sihir hebat untuk mengalahkan naga raja yang Dursila.

6. Great Big Perang Permainan
Great Big Perang Permainan Yaitu permohonan yang dibuat oleh Pembangunan Rubicon. Disorientasi satu pemaju yang terkenal yang memberi tumpuan kepada membangunkan Software permainan untuk telefon pintar Android. Sebahagian daripada mereka yang terkenal dengan pemain dan digemari oleh Pemakai Android di seluruh dunia.
Game Strategi Perang PC 2015
di masa ini melalui Great Big Perang Permainan, Pembangunan Rubicon akan cuba untuk memikat pemain khususnya kalian. Oleh kerana permohonan ini akan meminta kalian untuk Bisa menetapkan strategi perang yang boleh menyokong kemenangan perang.

kalian diminta untuk menetapkan lokasi pasukan tempur, jenis memaksa kalian ke tempat, dan sebagainya. Well selain itu, pertempuran akan berbeza, kalian tahu, perang di atas tanah di kawasan perairan atau Bahari. kalian wajib lebih berhati-hati di kedudukan meletakkan dan untuk menentukan jenis tenaga yang kalian akan gunakan.

bila kalian Yaitu Disorientasi di pengiraan, ia Yaitu mungkin kalian akan Dehidrasi satu kemenangan besar di peperangan. Permohonan ini mempunyai saiz yang terdiri daripada 105MB dan boleh dimuat turun dengan membayar $ 3,19 langsung di Google Play Store. Sudah tentu, saiz besar Yaitu berkadar terus dengan grafik dan sistem permainan yang dihidangkan. Jadi, kalian tak wajib risau atau kecewa dengan permohonan ini.

7. Art of War 2
Permainan Art of War 2 Yaitu hasil daripada pembangunan pemaju bernama HeroCraft Ltd, Disorientasi satu daripada pembangunan Yaitu disyorkan dan digemari oleh Pemakai Android seluruh dunia.

Ini satu permohonan yang disokong dengan graf seperti permainan strategi perang di komputer PC. kalian akan diminta untuk mem-bina (untuk membawa) ibu pejabat bersama-Serupa tentera Opara untuk menyerang pangkalan musuh kalian.
Game Strategi Perang Terbaru 2015
Selain itu, kalian akan diminta untuk membina kekuatan sehingga Bisa memusnahkan lawan kalian tanpa baki sedikitpun. Ketepatan di pembangunan dan masa Yaitu sangat penting di permainan strategi android ini. bila kalian terlalu perlahan atau Disorientasi di membina ibu pejabat, setelah itu tak ragu-ragu dan bimbang lagi, kekalahan sedang menunggu untuk kalian di akhir permainan strategi Art Of War 2. Permohonan ini mempunyai saiz 2.6MB dan boleh dimuat turun dengan cara percuma terus daripada Google Play Store.

8. Perang Saudara Amerika (Konflik)
Perang Amerika Awam (Konflik) Yaitu permohonan yang dibuat oleh pemaju yang bernama iaitu Joni Nuutinen. Ini satu permohonan membentangkan suasana perang di Amerika Syarikat. kalian akan diminta untuk menetapkan strategi perang di bentuk bilangan dan jenis tentera di sepanjang menempatkan tentera saat perang telah belum bermula.
Game Strategi Perang Terbaru
kalian wajib ada usaha yang Insting di memilih pasukan supaya kalian tak Bisa dikalahkan oleh musuh-musuh kalian. Permohonan ini Yaitu hanya berkasitas 923KB dan boleh dimuat turun dengan membayar $ 3,14 sebelum Google Play Store. Malangnya, permohonan ini mempunyai antara muka grafik yang terlalu bagus, akan tetapi mempunyai sistem permainan yang sangat menarik dan sangat ketagihan untuk kalian untuk bermain, terutama untuk pencinta permainan strategi perang yang terbaik.

9. Army War Lite
Permohonan yang dibuat oleh pemaju Guarionex Pardo Yaitu Disorientasi satu permainan strategi perang yang paling popular. Permainan ini Yaitu permainan strategi perang android di mana kalian akan mendapat satu set tenaga dengan jenis yang berbeza, maka kalian akan diminta untuk menguruskan meletakkan dan pergerakan pasukan kalian.
Game Strategi Perang Terbaru di PC
Ketepatan kalian di meletakkan penempatan dan pergerakan akan memberi kesan kemenangan kalian di setiap peperangan yang dihadapi. kalian akan Bisa untuk menganggarkan bahagian yang lemah daripada musuh-musuh yang kalian akan hadapi semasa perang. Permohonan ini Yaitu kapasiti 11MB hanya memuat turun Software Itu dengan klik di tajuk permainan ini.

10. Space: Uncharted (MMORTS)
Permainan strategi perang android Seterusnya Yaitu sedikit yang berbeza daripada pemakaian strategi permainan perang berakhir, kerana Space: Uncharted mempunyai tema perang di ruang (ruang).
Game Strategi Perang Terbaru 2015
kalian diminta untuk menganjurkan pertempuran armada ruang dengan teliti dan tepat. Pelbagai persenjataan ketenteraan yang canggih akan menyokong strategi kalian. Permainan ini mempunyai banyak variasi permainan, walaupun mempunyai permainan peta besar supaya kalian tak akan bosan dan letih untuk meneroka permainan peta permainan ini. Permohonan ini mempunyai saiz 3.3MB dan boleh dimuat turun percuma hanya dari Google Play Store.
Lihat juga:
  • 9 Permainan Naruto untuk Android Terkini 2016
  • Senarai Permohonan Emulator Permainan untuk Android Best 2016
  • 3 Android Permainan Gameloft Top Prioriti

strategi permainan Android talian All Time

untuk kalian pencinta strategi permainan di talian , maka jangan lepaskan permainan yang kami cadangkan di bawah. Ingin tahu? Pergi melihat ulasan penuh.

11. Warcraft III
pertama di talian permainan strategi perang Warcraft III. Warcraft III membentangkan strategi permainan masa nyata yang mempunyai asas fantasi. Permainan strategi ini telah menerbitkan lebih daripada satu dekad yang lalu bermula di tahun 2002 oleh Blizzard Entertainment.
20 Game Android Strategi Perang Terbaik 2016
permainan Warcraft III Yaitu sangat popular di seluruh dunia, terutamanya di mod kempen dan berbilang. Walaupun telah ibu bapa yang agak bagus, sudah tentu permainan ini masih menyeronokkan apabila dimainkan. Warcraft III mempunyai 4 perlumbaan yang berbeza dengan mod kempen yang boleh didapati di kaum masing-masing.

Kempen ini akan mengikuti perjalanan Manusia, Orc, Undead dan Malam Elf. Bagaikan contoh yang biasa dijumpai di di permainan strategi, di mana setiap kaum mempunyai unit Eksklusif dan yang sangat unik pertempuran kebolehan, kebaikan dan kelemahan yang berbeza antara satu Serupa lain.

12. Anno: Membina Empayar
Adakah kalian Sempat menonton siri permainan Anno? permainan Anno menawarkan gabungan unsur-unsur simulasi bangunan bandar dan Real Time Strategy. Selain mempunyai fokus yang besar di membangunkan pembangunan ekonomi, masih terdapat beberapa elemen pertempuran Yaitu rayuan yang tersendiri di permainan ini. kalian dikehendaki untuk cuba untuk mewujudkan suatu negara dengan keadaan ekonomi yang stabil, maka ia akan menarik ramai penduduk lain untuk tinggal di negara ini.
20 Game Android Strategi Perang Terbaik 2016
Nah, di setiap senario Anno, pemain akan diberi jumlah tanah yang wajib dikelolan dan dibangunkan untuk Jadi suatu negara yang hebat. Para pemain juga boleh melanjutkan kawasan di negara ini, akan tetapi ia juga mesti mempertahankannya dari Agresi oleh musuh-musuh Dursila yang lain.

13. Empire Earth
Permainan di talian strategi perang seterusnya Yaitu Empire Earth (EE). Empire Earth Yaitu satu siri permainan RTS yang mempunyai populariti seperti Age of Empires. kalian wajib tahu bahawa gelaran pertama siri permainan ini telah diterbitkan di tahun 2001, setelah itu diluluskan di siri sekuel di tahun 2005 dan 2007.
Game Strategi Perang
Permainan Empire bumi itu sendiri membawa RTS permainan standard di mana pemain dikehendaki untuk mengumpul sumber, membina bangunan dan menghasilkan unit-unit tentera untuk menakluk menentang tentera melalui garis pertempuran yang menarik. Empire Earth mempunyai pelbagai tamadun yang begitu besar, tepatnya di 500,000 tahun sejarah dunia, kalian boleh bermain satu bangsa di Masa prasejarah ke abad ke-22 era moden.

Permainan Empire Earth juga akan memberi kalian pengalaman yang menarik mengenai strategi dan pengurusan, selain itu kalian boleh Berguru sejarah yang disajikan oleh permainan ini.

14. Stronghold
android permainan online strategi perang yang akan datang, dan tak ada aduan yang menarik Yaitu kubu kuat. Bagaikan tambahan kepada wawasan, siri Stronghold pertama kali diterbitkan di tahun 2001. Para pemain dikehendaki untuk memberi tumpuan kepada tempoh Masa pertengahan di England dan mempunyai penekanan kepada peperangan dan penaklukan kerajaan lawan kalian hadapi. strategi permainan Serial sering dikenali Bagaikan alternatif permainan yang boleh menyaingi populariti Age of Empires.
Game Strategi Perang Terbaik
Walaupun Stronghold terlalu memberi tumpuan kepada unsur-unsur perang, akan tetapi permainan ini masih mempunyai unsur ekonomi perdagangan dan juga mempunyai 2 mod kempen yang tak berkaitan, Ekonomi dan mod Tentera. Biasanya, Mod Ekonomi hanya memberi tumpuan kepada matlamat untuk membina kerajaan yang maju dari segi ekonomi, manakala untuk Mod menaklukkan kerajaan-kerajaan tentera yang lebih fokus berbanding dengan menjalankan penyitaan mereka kuasa.

15. Command & Conquer
permainan di talian Yaitu strategi berikut Command & Conquer. Command & Conquer permainan siri telah diterbitkan di tahun 1995 dan termasuk era Disorientasi satu permainan genre RTS pertama mereka. Sejak itu, siri Command & Conquer telah membangunkan pelbagai tajuk yang berkelayakan. Satu permainan peraturan yang begitu penting dari siri permainan Command & Conquer Yaitu selari jalan cerita dari puak tentera yang berbeza boleh bermain di mod kempen.
Game Strategi Perang Terbaik dan Terbaru
Permainan Perintah & Conquer sendiri membentangkan pelbagai unit kejuruteraan tentera yang akan dibangunkan dan dikawal, seperti infantri, kapal terbang dan kereta kebal. Sehingga di ini, siri Command & Conquer sentiasa mendapatkan skor ulasan yang sangat tinggi dari pelbagai luar talian dan di talian media.

16. Dunia Conquer 3
Strategi terbaik seterusnya permainan perang Dunia Conquer 3. Permainan strategi perang android satu ini permainan yang dibuat oleh keputusan Easytech telah dibebaskan di tahun 2015. Datang untuk memimpin pasukan kalian untuk membentuk satu strategi perang yang kuat untuk memerangi musuh-musuh kalian.
Game Strategy Android
Terdapat 32 Kempen Map untuk dipetualangi, 5 cabaran mod diperlukan untuk menunjukkan kebolehan kalian untuk bermain strategi, dan Berguru angkatan kemahiran sehingga Jadi satu pasukan elit super kuat setelah itu. turun serta-merta permohonan itu di ini di Google Play Store. Perang

17. European 4: Napoleon
Seterusnya di permainan strategi perang yang terakhir ialah European War 4: Napoleon. Permainan dibuat Easytech ini Yaitu permainan yang sangat menghiburkan dan penuh dengan strategi. Permainan ini akan membawa kalian ke abad ke-18, era era perang Napoleon Bonaparte.
Game Android Strategi Terbaik
Setiap tentera boleh gunakan untuk melawan mana-mana musuh dengan dikomandai oleh pemimpin wira yang sangat handal, seperti Napoleon, Murat, Wellington, Nelson, Kutusov, Washington. Pilih Disorientasi satu daripada mereka dan sentiasa melonjakkan kemahiran untuk melonjakkan Agresi ala kendor.

18. Tactile Wars
Android permainan strategi seterusnya Yaitu Wars sentuhan. Permainan ini Yaitu keputusan yang dibuat oleh pemaju terkenal Ankama GAMES. Serupa seperti permainan strategi lanjut, sentuhan Wars hampir Serupa dengan COC permainan, yang attact dan mempertahankan (Agresi dan betahan).
Game Strategi Android Offline Terbaru
Itulah sebabnya, Genjah mengukuhkan pertahanan kalian dan menaik taraf tentera untuk memenangi pertahanan, Datang mewujudkan strategi kalian tak meneka dengan memuat turun permainan Tactile Wars dengan cara percuma hanya di Google Play Store.

19. XCOM: Musuh di
XCOM: Musuh di Yaitu yang terbaik permainan android strategi dan popular tahun ini. di permainan yang terbaik di satu ini, kalian akan ditempatkan Bagaikan komander pasukan yang wajib membangunkan strategi yang pastinya sangat bagus untuk mengalahkan kuasa-kuasa asing yang Dursila.
Game Strategi Android Offline Terbaru 2016
Makhluk asing tersetut wajib Genjah kalian memusnahkan bumi yang disimpan malapetaka. Enemy Whitin dibuat oleh Permainan XCOM memang pertama telah terkenal dengan permainan yang terbaik. bila kalian berminat untuk bermain, hanya memuat turun Software android permainan strategi hanya di Store Main Google.

20. Banner Saga
Untuk permainan strategi yang terkini dipanggil Banne Saga. Sebenarnya, cerita di permainan ini begitu popular di kalangan pemain. Terdapat banyak kejutan dan gamaplay yang berbeza mengikut strategi yang sengaja direka oleh permainan strategi terbaik android The Banner Saga.
Daftar Game Strategi Android Offline Terbaru 2016
Di sini kalian akan menemui pelbagai klonfik mana kalian dikehendaki untuk mengekalkan kehidupan. di permainan ini kalian akan diajar bahawa Hayati Yaitu perjuangan dan kerja keras. Yuk, serta-merta Software yang boleh dimuat turun di Google Play Store.

Oleh itu beberapa pilihan Android strategi perang permainan terbaik yang kalian mesti ada hari ini. Dijamin selepas bermain permainan ini, kalian mendapat pandai kebolehan melawan dan boleh dipercayai. Mudah-mudahan permainan Acum di atas boleh membantu kalian untuk Menelusuri Perang Strategi Permainan Android Best 2016 .
Juga membaca ulasan permainan android berikut:
  • 16 Permainan Android Offline Terkini Best 2016
  • 4 Permainan Bola Sepak Android Terbaik dan Terbaru
  • Senarai permainan RPG Android Terbaik dan Terbaru

Tags: permainan strategi perang android di luar talian, permainan strategi perang android terbaik, permainan strategi peperangan moden, permainan strategi pc perang, permainan strategi perang permainan percuma strategi perang di talian, memuat strategi ringan pc perang, permainan strategi perang dunia 2

20 permainan Android Best strategi perang 2016 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 20 Best Android Permainan Perang Strategi 2016 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP