Bagaimana untuk Menghilangkan Iklan di Android paling mudah!

Bagaimana untuk Menghilangkan Iklan di Android - Sekarang Android telah memerintah dunia sistem operasi, dan juga pelbagai vendor terus dilaksanakan di telefon pintar yang dibuat oleh mereka. Selain penggunaannya mesra Pemakai, juga multicustom OS android dengan pelbagai Software. Jadi ia tak menghairankan bahawa banyak Pemakai yang memakai sistem robot hijau ini.

Dengan mudah untuk memakai sistem operasi android, Software percuma dan berbayar Yaitu sangat mudah untuk mendapatkan di Google Play Store . Mula permainan, menyokong Software harian, tips, buku, dan sebagainya. Malah kita boleh mengonta menukar Software yang kita mahu.

tips Menghilangkan Iklan di Android Termudah!
Walau bagaimanapun, terkadang-terkadang kita sering Galat dengan nama "iklan" di Software android. Sudah tentu ia Yaitu sangat menjengkelkan untuk Pemakai Software Android. Nah, di kesempatan ini Elbaihaki Website ingin melihat bagaimana bagaimana untuk menghilangkan iklan di Software android . Ingin tahu? Tanpa basi lagi, langkah-langkah berikut.

Mudah Tips untuk Menghilangkan Iklan di Permohonan / Permainan Android


1. Langkah pertama yang wajib kita lakukan ialah memuat turun Software AdBlock Plus di Gedung Google Play, setelah itu install- permohonan itu Yaitu (Muat turun permohonan AdBlock). Serupa seperti kemas di ini yang AdBlock mempunyai fungsi untuk menyekat iklan yang sering muncul di mana-mana Software android. bila kalian sudah dipasang. Langkah seterusnya sila melancarkan program ini dan di menu utama, nyalakan penapisan di kedudukan ON.

2. Apabila langkah kedua yang kalian wajib lakukan, hanya Menetapkan Wifi. Pilih wifi yang akan kalian gunakan (maklumat tambahan, permohonan AdBlock memakai Wifi untuk berfungsi dengan cara normal. Kerana bila kalian tak memasang HP-akar. Walau bagaimanapun, bila telefon kalian sudah di keadaan ter-akar, maka penggunaan mod data mudah alih ). setelah itu akan datang Popup, hanya pilih Modify Network. untuk mereka yang tak memahami bagaimana untuk akar, boleh membaca artikel: Bagaimana Untuk Akar Android paling mudah .

3. di pilihan Pilihan Show Advanced, senarai semak dan pengganti yang di asalnya Proksi Tiada Jadi Manual. Selepas itu, ruangan nama hos, sila disumbat dengan localhost, terus meletakkan kandungan Port Proksi dengan nombor 2020. bila selesai, setelah itu simpan (save) pengetauran dengan menekan butang ketik Simpan.

4. Yep, tips mengeluarkan iklan di app / permainan android selesai.

Bagaimana, kalian berminat untuk mencuba? ulasan Demikianlan untuk mengeluarkan iklan di Android App kita boleh memberi. tips yang bagus dan helah android satu ini boleh membantu kalian dan membuat ia mudah apabila berhawa alat kalian!

Bagaimana untuk Menghilangkan Iklan di Android paling mudah! Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Bagaimana untuk Menghilangkan Iklan di Android paling mudah! temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP