5 Software terbaik untuk apl Android mengunci



keselamatan telefon Yaitu satu isu yang wajib dipertimbangkan dengan serius. peranti Android hanya menyediakan mengunci Generik ke bawah telefon dengan memakai cap jari, pin atau skrin corak. Mungkin sesetengah Pemakai Android tak masalah dengan sistem keselamatan seperti ini, dan ia Yaitu agak selamat untuk melindungi telefon Android kita.

akan tetapi di peranti Android boleh didapati di pelbagai Software yang boleh sekerap digunakan Software SMS, Sembang, Galeri, pengurusan fail dan banyak lagi banyak lagi. Bagaimana bila permohonan itu mudah dibuka oleh orang yang tak bertanggungjawab? akan Jadi sangat berbahaya. akan tetapi mujurlah Google Play Store menyediakan pelbagai Software bermanfaat untuk mengunci apa-apa permohonan yang ada di peranti Android kita.

Di bawah Yaitu senarai 5 Software terbaik untuk mengunci Software di Android:

AppLock

Seperti namanya, AppLock untuk Pemakai Android keupayaan untuk mengunci dengan Perkataan laluan di Software Android. Sebaik sahaja permohonan itu dipasang, Software ini memerlukan kita untuk menetapkan Perkataan laluan untuk mengunci alamat e-mel kita dan juga mendapatkan semula bermanfaat bila kita terlupa Perkataan laluan kita. Selepas itu akan ditunjukkan kepada semua Software yang dipasang di peranti Android kita. Ciri utama Software ini boleh didapati untuk Software dilindungi dengan Perkataan laluan atau corak.

Permohonan ini dilengkapi dengan ciri-ciri canggih seperti Photo Vault, Video Vault, benang, butang, Buckles tali pinggang, dan lain-lain .. Ciri-ciri ini tak terdapat di versi percuma, akan tetapi yang Pemakai masih boleh menikmati dengan cara percuma bila kita memilih untuk memakai versi iklan. bila kita rasa terganggu oleh iklan yang dipaparkan di Software yang kita boleh menaik taraf kepada versi premium.

Smart App Protector


tak seperti Software lain (AppLock), Smart App Protector datang dengan beberapa ciri-ciri tambahan, Software ini juga mempunyai mod Observer yang terkenal, yang mempunyai ciri-ciri skrin berfungsi bila seseorang memakai telefon pintar kita dan cuba untuk Mengakses Software kita mengunci , maka Software ini dengan cara automatik akan mengambil gambar seseorang melalui kamera depan dengan cara automatik.

Ciri-ciri lain termasuk pelbagai kaedah Mengakses Software dikunci (Perkataan laluan, corak utama dan gerak isyarat, kawalan jauh, dan berdasarkan topik yang kita menyesuaikan). ciri kawalan jauh Yaitu sangat bermanfaat untuk kita untuk mengunci atau Mengakses kunci telefon kita memakai SMS, akan tetapi ciri-ciri kecil ini berjalan dengan bagus. akan tetapi untuk ciri-ciri lain boleh bekerja denda.

Permohonan ini Yaitu percuma, akan tetapi permohonan pengiklanan boleh didapati. bila kita rasa terganggu dengan paparan iklan di palikasi kita boleh membeli versi yang dibayar dengan Rp harga. 38,500 atau mendaftar untuk membayar untuk setahun dengan harga Rp. 25,000. di versi maju ciri-ciri juga disediakan dikemas di ini.

Perfect App Protector


Permohonan ini dilengkapi dengan tambahan bermanfaat , satu daripadanya Yaitu "Stealth Mode," yang berfungsi untuk menyembunyikan Software di peranti kita. Seperti kebanyakan Software lain yang serupa, permohonan ini juga dilengkapi dengan anti-Force Yaitu bermanfaat untuk mengelakkan Software lain di menhapus peranti kita.

Visidon ApppLock

Permohonan ini Yaitu sedikit berbeza dari app. AppLock Visidon memakai teknologi pengecaman muka untuk memastikan Software. Sebelum kita mengaktifkan ciri mengunci, ciri ini memerlukan Pemakai untuk menetapkan alternatif Perkataan laluan boleh digunakan untuk melancarkan Software bila pengiktirafan muka gagal.

Apabila memakai muka ciri pengesanan, kita wajib cuba sebanyak 4-5 kali dari sudut yang berbeza untuk memastikan bahawa Software boleh mengenal pasti kita. Permohonan ini boleh didapati di versi yang dibayar dan percuma dengan iklan dan mempunyai kunci ciri skrin seperti PIN dan corak.

Kunci pintar

Permohonan ini Yaitu Bagaikan tambahan kepada ciri-ciri utama seperti permohonan juga menyediakan ciri-ciri untuk melindungi fail-fail Eksklusif dan folder serta Interaksi media di telefon

permohonan ini akan memaparkan tiga tab:. Software, media dan komunikasi. di senarai yang ada tab Permohonan semua Software manakala dikunci, tab Media memaparkan semua gambar, video dan muzik semasa dikunci di peranti kita.

selain itu, automatik ciri kunci pintar untuk menambah pentadbir untuk menyekat permohonan uninstall.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 5 Software terbaik untuk apl Android mengunci temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP