Big 2 Bonanza, Capsa Permainan di ini Terdapat di Google Play Store

Big 2 Bonanza - Big 2 Bonanza Yaitu permainan kad bertajuk Big Dua Poker atau apa yang kita sudah biasa dengan Capsa, yang dibangunkan oleh terkenal permainan Fame Boost pemaju, suatu firma bebas permainan dengan pengkhususan di permainan rangkaian sosial.

Capsa Yaitu permainan kad yang popular di Indonesia dengan nilai kad nombor kad Paling Besar 2.

Big 2 Bonanza, Permainan Capsa di ini Hadir di Google Play Store
Big 2 Bonanza sebelum ini hanya boleh dimainkan melalui permohonan Facebook akan tetapi di ini kita boleh menikmati permainan ini di telefon pintar Android, boleh dimuat turun di Google Play Store . untuk mereka yang tak Sempat bermain, hanya log masuk dengan akaun Facebook kalian yang digunakan untuk bermain Big 2 Bonanza di Facebook, permainan boleh diteruskan di telefon pintar Android.
Big 2 Bonanza, Permainan Capsa di ini Hadir di Google Play Store
Big 2 Bonanza menerima pakai peraturan-peraturan Capsa tempat di mana kad Spade Yaitu simbol kad yang paling kuat dan paling lemah Yaitu Diamond. Berikut Yaitu urutan simbol kuat untuk paling lemah:
  1. Spade (Spades hitam)
  2. Jantung (Heart merah)
  3. Club (kerinting hitam)
  4. Diamond (Wajik merah)
untuk mereka yang baru Berguru untuk bermain Capsa, Big 2 Bonanza mempunyai ciri khas yang terletak di bahagian bawah, yang merupakan satu peringatan jenis untuk mengesan kombinasi kad daripada apa yang kita ada, menjadikannya lebih mudah untuk kombinasi menngeluarkan kad dan kad perbelanjaan dipunya dengan itu memenangi permainan. kad gabungan di Big 2 Bonanza termasuk Flush Lurus, Bomb, Full House, Flush, Straight, Tiga, Pasangan dan Single.

Sebelum bermain ia akan Jadi lebih bagus bila latihan itu digunakan untuk amalan fesyen untuk mengasah kemahiran, Jadi jangan locos cip atau sia-sia kerana strategi yang Disorientasi apabila bermain!
Big 2 Bonanza, Permainan Capsa di ini Hadir di Google Play Store
di masa di ini Big 2 Bonanza mempunyai lebih daripada 0,000 pemain aktif di Facebook di seluruh dunia. Big 2 Bonanza juga sering memberi kuiz dengan hadiah cip di Fanpage beliau di bawah.
Fanpage Big 2 Bonanza
Big 2 Bonanza mempunyai 6 bahasa, bahasaInggris, Indonesia, Filipina, Thailand, China, danPolandia. bila kalian kehabisan cip, kalian juga boleh membeli di Kedai Big 2 Bonanza memakai Google Wallet kita.
Big 2 Bonanza, Permainan Capsa di ini Hadir di Google Play Store
Ayuh, bermain Capsa bersama-Serupa! Jumpa kalian di permainan!

Big 2 Bonanza, Capsa Permainan di ini Terdapat di Google Play Store Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Big 2 Bonanza, Capsa Permainan di ini Terdapat di Google Play Store temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP