Adidas Snapshot: Permohonan Bola Sepak Skill pengasah!

Permohonan Football - yang membawa syarikat pakaian sukan Adidas di ini dikeluarkan semula permohonan baru untuk telefon pintar android Pemakai. Permohonan dipanggil "Adidas Snapshot" disasarkan kepada Pemakai yang suka bermain bola sepak.

Seperti yang disebutkan dari Ubergizmo di hari Selasa (29 September 2015), Software bola sepak satu ini kalian boleh gunakan untuk tahu kekuatan dan menendang kelajuan Pemakai. Malah, Bisa diaktifkan juga untuk menentukan tendangan sudut dilakukan.
Adidas Snapshot: Software Sepakbola Pengasah Skill!

Untuk menjalankan ini, setelah itu Permohonan sepkabola ini boleh diukur dengan tepat memakai Pemakai kamera telefon pintar.

Uniknya, imej tangkapan boleh dimuat naik ke medsos (media sosial) seperti Facebook, Instagram dan Twitter disokong dengan pelbagai kesan visual yang menarik terlebih Dulu. Selain itu, Pemakai juga boleh membandingkan gaya menendang dilakukan dengan pemain gaya bola sepak terkenal di dunia.

Termasuk Yaitu tak Anemia menarik Yaitu Pemakai boleh terus berhubung dengan Facebook, yang akan Bisa untuk bersaing dengan rakan-rakan mereka melalui papan skor dan pencapaian dipaparkan itu.

Software bola sepak menyokong 18 bahasa telah didapati untuk memuat turun dengan cara percuma di Google Play Store dan Apple App Store. Terutama untuk Pemakai telefon pintar android, versi Harmonis dengan versi 4.1 (Jelly Bean) ke atas, bertentangan dengan Pemakai iOS, versi yang Harmonis Yaitu versi 7.0 dan ke atas. Bagaimana, kalian berminat untuk mencubanya?

Adidas Snapshot: Permohonan Bola Sepak Skill pengasah! Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Adidas Snapshot: Permohonan Bola Sepak Skill pengasah! temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP