Kualiti imej produk barangan daripada telefon pintar

barang-barang berkualiti menghasilkan Snapshot di telefon pintar

foto produk
"Sebelum kalian membelanjakan wang untuk membeli kamera DSLR untuk mengambil gambar produk. cuba untuk mempertimbangkan memakai telefon pintar kalian untuk mewujudkan imej produk yang bagus . "
mungkin kalian memikirkan perkara yang tak mungkin untuk menghasilkan produk foto untuk mengambil kesempatan daripada telefon pintar. akan tetapi dengan perkembangan teknologi semasa untuk mewujudkan imej produk hanya melalui telefon pintar tak mustahil lagi. Selain itu, ia Yaitu banyak telefon pintar yang baru muncul dilengkapi dengan kamera yang berkualiti tinggi.

akan tetapi ia memerlukan beberapa peralatan penyelidikan dan teknik fotografi. Berikut Yaitu beberapa tips yang boleh membantu kalian di mengambil gambar-gambar produk daripada telefon pintar.

Langkah 1: Pilih telefon pintar kalian

Langkah pertama sudah tentu kalian mesti memilih telefon pintar kalian ingin gunakan untuk menembak. Terdapat banyak pilihan hari ini untuk kamera telefon pintar yang berkualiti dengan setanding DSLR

Pertama selepas banyak telefon pintar mempunyai kamera yang berkualiti mengikuti saya ciri-ciri:.

Samsung Galaxy S6
tips foto barang dari hp


Kamera

kamera: 16MP

kamera kedua: 5 MP

flash / Blitz: LED

ciri-ciri: Auto Focus






Asus Zenfone 2 ZE551ML

tips foto produk

kamera

kamera utama: 13 MP

kamera kedua: 5MP

flash / flash : dual LED flash

ciri-ciri: Auto Focus







Apple iPhone 6 Plus
tips foto barang


kamera

kamera utama : RMK-8

kamera isnin: 1.2MP

flash / flash: dual LED

ciri-ciri: autofocus

Langkah 2: penggunaan aksesori

mempunyai aksesori beberapa yang kalian perlukan di produk fotografi memakai telefon pintar. Berikut Yaitu beberapa aksesori yang saya rasa membantu kalian membuat imej dengan proguk kualiti yang bagus.

1. Latar Belakang

Penggunaan platform produk dibawa ke produk kelihatan menarik. kalian boleh memakai platform yang sesuai dengan pilihan kalian. Serupa seperti memakai kadbod biasa latar belakang yang digulung atau dinding. kalian juga boleh membuat kotak kadbod untuk membuat produk yang kecil.

2. Bincangkan

Faedah memakai jadual di gambar produk kalian untuk membolehkan kalian untuk mengambil gambar produk. Dengan jadual boleh Jadi bermanfaat untuk meletakkan selari telefon kalian untuk masa rakaman, akan tetapi bergantung kepada apa produk yang kalian mahu mengambil gambar Bagaikan contoh, bila kalian mempunyai gambar produk sudah tentu meja Anemia bermanfaat ons.

3. Light

Terdapat banyak tips untuk membuat kesan pencahayaan di membuat produk. Walau bagaimanapun, tips yang paling mudah Yaitu dengan memakai cahaya matahari. Walau bagaimanapun, bila kalian boleh terjebak di penggunaan cahaya matahari, kalian boleh memakai mentol lampu memakai softbox. akan tetapi sekali lagi, bergantung kepada apa produk yang kalian ingin ambil gambarnya.

bila ia Yaitu produk yang bersaiz kecil seperti jam tangan, aksesori dan gelang. kalian boleh membuat sendiri mini studio kalian untuk gambar produk kalian memakai kadbod.

4. Tripod

akhir untuk membuat gambar legap pasti apabila menangkap tangan terkadang-terkadang goyah . kalian wajib memakai tripod semasa mengambil foto, supaya imej Jadi jelas dan tak kabur.


Sila berkongsi keteman dan rakan-rakan bila artikel ini membantu. kalian boleh berkongsi melalui google +, Twitter, Facebook atau media sosial yang lain dengan mengklik di bawah

Catatan yang berkaitan:.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Kualiti imej produk barangan daripada telefon pintar temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP