Bagaimana untuk Padam Sejarah carian barangan Dimainkan

Bagaimana untuk Padam carian Store sejarah Play

play Store Yaitu tempat untuk memuat turun Software, permainan, buku dan video di peranti Android. Di sini kita boleh Menelusuri pelbagai Software dan permainan, beberapa boleh didapati dengan cara percuma dan berbayar. Walaupun terkadang-terkadang kita mahu Menelusuri Software atau permainan apa-apa trend panjang atau mana-mana Software yang menarik.

bagaimanapun tak sedar hasil carian kita disimpan dengan cara automatik di sistem Play Store dikenali Bagaikan sejarah atau sejarah carian. Lebih kerap kita menjalankan carian permainan dan setelah itu memohon ini fail sejarah akan Jadi lebih besar dari semasa ke semasa dan boleh membawa kepada prestasi di telefon bimbit kita semakin perlahan. akan tetapi itu tak Ambiguitas kita tak boleh menjalankan permohonan carian atau permainan di Gedung Play. Okay, akan tetapi jangan lupa untuk membersihkan sejarah carian kita, Store Main kita, sekurang-kurangnya sekali seminggu bila kita kerap menjalankan permohonan carian.

di artikel ini saya akan membagikan maklumat mengenai bagaimana untuk mengosongkan sejarah carian kita di PlayStore telefon kita untuk melaksanakan boleh kembali normal.

Bagaimana untuk memadam sejarah carian di Store Main.

Langkah pertama di pembersihan sejarah carian pertama, kami akan Mengakses Store Main selepas ia telah mengambil langkah-langkah di bawah.

  • Selepas Mengakses kedai permainan, ketik tiga baris mendatar di sebelah kiri skrin,
  • Lihatlah ke bawah dan pilih memasang.
  • Sekarang, di bahagian bawah kita akan melihat pilihan dipanggil "Clear History Search" atau "sejarah carian jelas di negara" Indonesia

  • maka kita hanya sentuh pilihan seperti yang ditulis di atas, ia dengan cara automatik akan berada di di sejarah carian yang jelas.
"Sila berkongsi keteman dan rakan-rakan bila artikel ini membantu. kita boleh berkongsi melalui google +, Twitter, Facebook atau media sosial yang lain dengan mengklik di bawah. "

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Bagaimana untuk Padam Sejarah carian barangan Dimainkan temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP