5 Permohonan Gallery Android Lollipop 5,0

5 Library Android 5.0 Software Lollipop

Kita tahu bahawa gambar Software Galeri Android sudah, akan tetapi terkadang-terkadang terdapat beberapa ciri-ciri yang tak penuh dengan galeri foto Android. Seperti di kes Menelusuri imej di berbilang folder atau nama fail juga melihat foto di Android perpustakaan lalai. Berikut Yaitu lima Software yang membolehkan kalian untuk menguruskan koleksi foto kalian.

1. Pic Pantas

Software galeri foto android


QuickPic termasuk app galeri imej Yaitu paling sesuai untuk permohonan ini kelihatan anggun dan mempunyai lebih banyak ciri. Juga, kalian boleh memuat naik gambar kalian atau pemacu dropbox google.

2. MyRoll Gallery

galeri foto android

MyRoll Yaitu Software sistem pengurusan Foto Galeri dengan cara automatik meletakkan semua semua gambar dan video dengan perintah tarikh, masa, tarikh dan lokasi.

3. Galeri F-Bersama Media


Software

F -Stop Yaitu app foto perpustakaan yang kelihatan elegan dan mempunyai beberapa ciri-ciri unik dan menarik . Software Harmonis membayar GIF juga dan kalian boleh membuat album daripada .

4. Photo Days Gallery

android
foto Galeri [19459014bertarikh] Yaitu Software Galeri mempunyai keluasan elegan dan minimalis di mana kalian boleh lihat masa Foto kalian Bagaikan facebook . Permohonan ini dukungan kalian untuk menambahkan Lokasi di Foto kalian wajib kalian boleh membuat folder yang berbeza berdasarkan kepada lokasi.

5. Piktures - Photo Album

gadget
Piktures Yaitu Software Galeri Foto untuk melihat Fitnah terbaru. Permohonan Gallery ini berdasarkan isyarat pertama menguruskan semua gambar dan video , Genjah dan mudah.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 5 Permohonan Gallery Android Lollipop 5,0 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP