10 Offline Top Android Permainan Zombie

Permainan Zombie Android - Apabila zombi di permainan ini Yaitu android sangat popular dimainkan oleh pemain di dunia, terutama orang-orang Indonesia mereka yang notabenenya pencinta alat android. Sudah tentu ini Yaitu dikarenakan oleh android permainan bertema zombie benar-benar menarik untuk dimainkan di masa lapang kita.

Nah, mengenai perkara ini majlis ELBAIHAKI Website akan mengkaji semula android permainan zombie terbaik . Berikut Yaitu beberapa permainan zombi android yang wajib dimuat turun dan dimainkan di Android HP kegemaran kita.

3 Game Zombie Android Paling Seru Untuk Dimainkan

Senarai Android Zombie Permainan Terbaik dan Paling Popular 2016

1. Tumbuhan vs Zombies 2
Permainan zombi di popular Android pertama Yaitu Software permainan yang sudah biasa kepada pencinta android permainan. permainan Disebakan Plants vs Zombies 2 Yaitu Disorientasi satu daripada jenis terbaik permainan zombi untuk platform alat android.

tak seperti kes dengan Plants vs Zombies Versi pertama, Tumbuhan vs Zombies 2, terdapat pelbagai Flora baru yang boleh digunakan untuk melindungi taman kita dari Agresi berniat Dursila yang zombi. Permainan Tumbuhan vs Zombies 2 mempunyai banyak zombi Dursila yang akan menyerang pertahanan kita. Permainan ini dibuat oleh EA Mobile juga akan membuat kita Dehidrasi banyak masa.

2. Samurai vs Zombies Pertahanan 2
Permainan Samurai vs Zombies Pertahanan 2 termasuk permainan zombie bertemakan yang diberi nilai cukup tinggi di kedai permainan Google dan juga telah banyak dimainkan oleh berjuta-juta orang di seluruh dunia Sentero itu. grafik paparan 2D pasti akan membuat kita lebih menarik untuk bermain permainan yang nuansa yang berbeza untuk permainan seumpamanya.

Zombi Dursila akan terus menyerang kita, Sedangka misi kita Yaitu untuk terus Hayati Agresi zombi untuk memakai kemahiran dan peralatan perang milik kita dengan cara peribadi. di permainan Samurai vs Zombies Pertahanan 2 mempunyai watak superhero yang sejuk-sejuk dan kita boleh memilih apabila kita bermain ini genre permainan zombie. kita juga daoat melonjakkan kemahiran superhero kita dengan mengumpul kemahiran ajaib, senjata dan pertahanan.

3. Zombie HQ
Permainan android zombie seterusnya Yaitu permainan yang dibuat oleh Pemberontakan yang merupakan apa-apa lagi daripada permainan dengan paparan grafik yang sangat mudah. akan tetapi permainan ini Zombie HQ, kita mempunyai misi untuk menghabiskan zombie di tempat yang kita boleh gunakan untuk membentuk tentera (skiad) dan akan melonjakkan keupayaan senjata kita.

di permainan zombie superseru kita ini boleh memilih pelbagai jenis senjata untuk melawan zombi Dursila, Bagaikan contoh seperti senapang sniper, senapang, mesingan, senapang Agresi, broadswords gergaji dan flamethrowers. Sudah tentu, kita wajib cuba permainan ini bila kita ialah pemain zombie benar.

4. Walking Dead: Permainan seson Satu
Seterusnya Yaitu permainan zombie bahawa banyak android terbaik dimainkan oleh pemain dunia Walking Dead: Permainan. Permainan ini Yaitu Disorientasi satu permainan iPhone yang paling mempunyai rekod pencapaian, iaitu, dengan penjualan permainan yang tak Anemia tinggi daripada tahun sebelumnya.

kita akan dibawa ke di pengembaraan di mana kita akan dikehendaki untuk terus Hayati Agresi zombi Dursila. Permainan Berjalan Dead: Permainan itu sendiri mempunyai titik dan klik genre yang juga disokong oleh cerita yang sangat kuat memberitahu dengan zombi. Jadi ia tak menghairankan bahawa permainan zombie android offline satu ini Yaitu bernilai ibu jari, selain kualiti grafik yang sangat menarik dan juga pelakon suara sangat bagus dan pasti boleh membuat pengalaman yang lebih menyeronokkan untuk mereka yang sukakan cabaran.

5. The Walking Dead Assault
Android Permainan Zombie berikut terbaru Yaitu The Walking Dead Assault. permainan Zombie satu ini mempunyai jalan cerita yang Serupa dengan permainan Walking Dead: Permainan (titik 4). Kerana kedua-duanya Serupa-Serupa dikeluarkan daripada jalan cerita komik yang Serupa. akan tetapi permainan The Walking Dead Assault telah lebih daripada tindakan (tindakan), di mana kita mesti membawa 4 orang untuk membasmi zombi Dursila yang terkandung di di folder. Untuk semua orang akan dilengkapi dengan beberapa kemahiran istimewa yang kita akan diuji secukupnya strategi untuk memakai kemahiran khas untuk terus Hayati.

6. Into The Dead
Permainan android zombie offline datang diadakan Into The Dead. Permainan yang mempunyai pelari genre permainan yang tak berkesudahan di mana kita dikehendaki untuk terus berjalan Menelusuri tempat yang terselamat manakala membunuh zombi yang menghalang perjalanan kita. Unik permainan zombie yang terbaik akan mamakai perspektif orang pertama supaya kita akan Jadi seolah-olah permainan android FPS dengan cara Generik. Into The permainan zombie Dead boleh didapati dengan cara percuma di Google Play Store .

7. Zombie Runner
Seterusnya masih dikaitkan dengan permainan zombie android Yaitu permainan Zombie Runner. Manakala bila kita Jadi zombie gila terur run tanpa henti (Sesuai permainan pelari tak berkesudahan). Semasa melarikan diri kita akan mempunyai begitu banyak halangan yang dihadapi dan polis yang cuba untuk membunuh kita dengan kejam.

unik di permainan zombie popular yang satu ini Yaitu apabila kita wajib Jadi gila, aka gila (powerup penuh), maka dengan cara automatik kita boleh menggigit polis setiap kita bertemu dan polis boleh bertukar Jadi zombie gila, juga, walaupun mereka akan berjalan dengan pengikut kita. Permainan Zombie Runner mempunyai imej retro agak sangat bagus, dan permainan yang agak Genjah dan menyeronokkan untuk bermain. Bersedia adrenalin kita menewaskan cukup keras.

8. Zombie Carinval
Carinval Zombie Yaitu permainan zombie berikut android terbaik. Permainan zombie satu ini memikirkan mengenai permainan yang hampir Serupa lebih kelakar dan tak Bisa dilupakan tak begitu serius. Orang yang kita temui akan bertukar Jadi zombie dan mengikuti di belakang kita.

Objektif kita di permainan Zombie Carinval Yaitu mesti bertahan seberapa lama yang boleh. Dia menangis lagi apabila kita berada di perarakan dengan zombi. bila zombi barisan hadapan telah dilanggar oleh suatu kereta, maka zombi yang mengekori dengan cara automatik mengarahkan tempat kita. Jadi garis bawah di permainan zombie offline ini kita dikehendaki untuk terus mempunyai cukup banyak zombi yang tak mudah mati dan masih Hayati. kuasa sekali-sekala, kita boleh berubah Jadi singa atau pemain bola sepak, ia akan benar-benar menyeronokkan dan lucu.

9. Zombie Wonderland 2: Outta Time!
permainan zombie datang diadakan Zombie Wonderland 2 Zombie permainan yang satu ini Yaitu permainan pertahanan menara, di sini kita akan Jadi menara untuk melindungi rumah-rumah sekitar Agresi Dursila zombi yang cuba untuk keluar dari pintu , tingkap, dan mana-mana jurang yang terdapat peluang yang sedikit.

Mujurlah kita sendiri boleh meletakkan penghadang di setiap tetingkap untuk memegang Dursila zombi, di Hepotenusa lain kita wajib menembak zombi yang masih cuba menyerang. kita juga boleh menaik taraf menara, senjata, dan up kuasa lain semasa permainan.

10. Zombie Gunship
Terakhir dilabelkan android permainan zombie Zombie Gunship. bila kita Sempat dimainkan Call of Duty: Modern Warfare , maka kita telah pasti telah di misi di mana kita wajib bertujuan untuk semua sasaran yang berada di bawah pesawat. Well idea Itu betul-betul dilaksanakan oleh permainan Zombie Gunship.

kita dikehendaki untuk menembak zombi yang cuba untuk memecah masuk ke di ibu pejabat pesawat. Walau bagaimanapun, kerana zombi notabenenya Suasa takut cahaya, maka kita akan melakukannya di waktu malam, Jadi kita hanya boleh melihat di tanah hitam dan putih tepat asal. Ia juga Yaitu apa yang membuat permainan ini berasa lebih seperti permainan seram dan mencetuskan Andrenalin setiap pemain.

Maka android terbaik zombie permainan yang dapatk kami membentangkan kajian semula kepada kita. Mudah-mudahan zombie bertemakan permainan android boleh menghiburkan masa lapang kita. Mari permainan ini ia!

Lihat juga:
  • Ini Yaitu simulasi Permainan Drives di Best Android
  • menetapkan Android Permainan Gameloft Top Prioriti
  • Senarai permainan Android Kids Panduan dan terbaik
Tags: permainan zombi android, permainan zombi android, permainan zombi android 2015, zombie permainan android di luar talian, permainan zombi android sejuk, permainan zombie android offline terbaik, zombie permainan android 3d, zombie permainan android hd, zombie permainan android menyeronokkan, permainan zombie terkini android

10 Permainan Zombie Android Best Offline Rating: 4.5 Posted By: Mun` im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 10 Offline Top Android Permainan Zombie temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP