Ini bocor Permainan Final Fantasy XV

Terkini

Permainan Final Fantasy XV - Rasa ingin tahu peminat setia Final Fantasy XV di ini terlepas juga. Square Enix Bagaikan utama RPG Permainan tindakan penerbit yang menerangkan dengan cara terperinci tekait seperti apa yang jalan cerita dan watak-watak yang akan muncul di siri semua 15 Final Fantasy.

Mengenai prestasi Tokyo Game Show 2015 yang diadakan 17-20 September 2015, pengarah utama Hajime Tabata serta mendedahkan butiran lanjut mengenai perbincangan panel Square Enix Yaitu dijalankan dengan beberapa media.

Inilah Bocoran Terbaru Game Final Fantasy XV
seperti yang dilaporkan oleh Gamenguide daripada VineReport di hari Selasa (22 September 2015), Habata berkata Jalan cerita Final Fantasy XV akan mengambil penetapan konflik perang yang akan berlaku antara Niflheim dan Lucis.

kedua-dua pihak tak akan jelaskan, Serupa ada disertakan suatu kerajaan atau kerajaan, akan tetapi sudah tentu kedua-dua nama, yang termasuk suatu bandar besar yang telah dibayangi di kisah politik yang sangat kompleks.

Noctis sendiri akan Jadi watak utama Permainan Final Fantasy XV . Dia dan bapanya telah dinamakan Regis, cuba untuk melindungi Lucis dari Agresi oleh penjenayah.

Noctis dan Regis dilindungi oleh kuasa kristal yang boleh membagikan mereka kemahiran untuk melawan penjenayah kubu kuat. Regis sendiri, yang bertindak Bagaikan jaga untuk kristal ini, penggunaan tenaga untuk melindungi seluruh pelusuk Lucis.

Tambahan Noctis dan Regis, watak-watak yang berwarna-warni protagonis lain yang muncul Yaitu Lunafreya, Yaitu seorang ahli astrologi gadis (ahli nujum), di mana dia mempunyai kekuatan super untuk berkomunikasi dengan tuhan-tuhan.

di kisah Final Fantasy XV , watak digambarkan Bagaikan peramal yang Lunafreya termuda di sejarah. Dan akhirnya Lunafreya melahirkan kehendak bertunang Noctis. Selain Lunafreya, masih ada satu lagi watak dengan rambut hitam yang dinamakan Gentiana . akan tetapi malangnya, peranan Gentiana tak Bisa diterangkan Bagaikan apa-apa di Final Fantasy XV.
Inilah Bocoran Terbaru Game Final Fantasy XV
Selain pengenalan protagonis dan jalan cerita, Square Enix juga menunjukkan off permainan Final Fantasy XV terkini , iaitu Chocobo Riding dan Mod Memancing. Seperti Final Fantasy VII yang mempunyai banyak permainan mini. Ternyata bahawa Final Fantasy XV juga akan Jadi Disorientasi satu siri Final Fantasy tak boleh kalah oleh permainan mini bahawa.

di mod memancing, pemain setia Permainan Final Fantasy XV boleh memilih pelbagai joran peralatan dan pelbagai gewang yang berbeza. Malah, pemain boleh memasak ikan yang memancing mereka makan malam apabila kem parti.

Rujuk triller permainan video Final Fantasy terkini di bawah.

Ini telah bocor Permainan Final Fantasy XV terkini Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Ini bocor Permainan Final Fantasy XV temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP