5 Software terbaik Slow Motion Video Android

5 Slow Motion Video App di Android

Slow video gerakan bukan sahaja disediakan untuk video premium, kalian boleh dengan mudah menambah ciri-ciri video gerak perlahan di telefon pintar kalian. bila kalian seorang Pemakai Android dan mahu mengedit video peribadi kalian seperti gerak perlahan, maka kalian amat bertuah kerana terdapat banyak Software Android yang ada yang mempunyai ciri-ciri penyuntingan video gerak perlahan.

Senarai berikut Slow Motion Software video.

1. Slow Motion Video FX

Software video edit slow motion android

app ini telefon bimbit berfungsi sepenuhnya Bizo untuk mengedit video kalian di gerak perlahan atau gerakan Genjah. Software ini juga boleh didapati di dua versi, iaitu versi percuma atau versi profesional. Untuk versi profesional perbezaan di permohonan pengiklanan yang membuat kalian berasa tak selesa hilang.

Permohonan ini Yaitu mudah untuk digunakan dan kalian boleh menukar rakaman video yang kalian Jadi seperti gerakan yang perlahan atau ais diberikan ke hadapan. Apa yang wajib kalian lakukan Yaitu memilih video dari album kalian dan menyesuaikan rentak bagaimana lambat atau Genjah video yang kalian mahu untuk mengedit
Cth Video. - Slow gerakan video FX

kalian juga boleh memotong bahagian Eksklusif video Bagaikan kalian mengedit video di gerakan lambat atau Genjah. Fail-fail yang sudah di penyuntingan tak akan memadam fail video asal, kerana Software ini dengan cara automatik akan membuat salinan video asal kalian. Permohonan ini juga menyediakan ciri-ciri untuk berkongsi menyunting video kalian untuk media sosial.

2. SloPro

Software android slow motion video

SloPro Software lain untuk mengedit Genjah atau lambat video gerakan. Software ini Yaitu sempurna untuk mengedit video gerak Genjah atau perlahan lebih bagus daripada FX Video di bahagian atas, akan tetapi malangnya versi percuma mempunyai menjengkelkan imej watermark video editor kalian. akan tetapi bila kalian tak mempunyai masalah dengan tera air di permohonan ini, video ini Yaitu sangat sesuai untuk mengedit atau gerak perlahan yang pesat dengan ciri-ciri hebat.

Software ini juga mempunyai ciri-ciri untuk berkongsi kepada media sosial, akan tetapi malangnya video yang ada watermark bila kalian masih memakai versi salinan percuma.

3. Fast & Slow Motion Tools Video


Software ia juga menyediakan keupayaan untuk mengendalikan video yang kalian Dinamis lebih lambat atau Genjah, akan tetapi tak seperti Software lain yang dinyatakan di atas, permohonan ini muncul di bentuk kelajuan dan kelambatan di video sehingga kelajuan terlalu asal dan 8x 1 / 8x kelajuan.

Permohonan ini juga agak mudah untuk digunakan untuk mengedit video di gerakan lambat atau Genjah, permohonan ini di proses memperlahankan atau mempercepatkan video yang kalian tak perlukan untuk memotong video asal kalian, akan tetapi semua keputusan video kalian masih boleh digunakan, akan tetapi kalian boleh menetapkan minit atau di keberapa orang akan melambatkan atau mempercepatkan.

4. VideoShop

Software editor video untuk android

VideoShop permohonan ini mempunyai ciri-ciri yang edit video cukup banyak Disorientasi satu ciri Yaitu untuk mewujudkan gerak perlahan atau pergerakan pantas di perakam video kalian, dan juga permohonan itu menyediakan ciri-ciri untuk mengedit di masa sebenar, di mana kalian boleh hanya memakai slider mendatar dan melihat kesan mengedit video kalian di masa nyata.

kalian boleh mengurangkan kelajuan video dari 0.1x sehingga 4x lebih Genjah dan apabila kalian selesai mengedit video klik "lengkap" dan video dengan cara automatik akan mengedit. kalian juga boleh berkongsi video editing kalian untuk media sosial seperti Facebook, Whatsapp, dan lain-lain dengan cara langsung dari app. Terdapat juga beberapa ciri-ciri penyuntingan seperti kesan bunyi, potong, join video, mengubah saiz, dan menyesuaikan paparan dan banyak lagi.

5. Video Dieter 2

edit video slow motion android

Dieter 2 Yaitu video permohonan digunakan untuk mengedit video di gerak perlahan, perbuatlah dengan Genjah. Permohonan ini disasarkan untuk menukar resolusi video untuk mengurangkan atau melonjakkan saiz video untuk simpanan mudah, akan tetapi tak memberi kesan kepada kualiti video.

Walau bagaimanapun, untuk memakai gerak perlahan atau Genjah, kalian wajib memperkenalkan Software ini kepada rakan-rakan kalian untuk memakai gerakan lambat atau Genjah. Permohonan ini mempunyai tetapan untuk melambatkan atau mempercepatkan pergerakan video kalian dari 0.25x sehingga kelajuan 4x. Software ini juga mempunyai ciri-ciri untuk berkongsi media sosial.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 5 Software terbaik Slow Motion Video Android temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP