7 Best Software Android Backup

7 Best Android App Backup

Setiap peranti Android pemilik tahu betapa pentingnya untuk menjaga data di telefon pintar mereka. tak ada sebab bahawa data sandaran di telefon pintar kita Yaitu satu perkara yang sangat penting. Untuk mengelakkan masalah seperti kesilapan telefon pintar kita dan kita wajib menggantikannya dengan telefon baru dan setelah itu hanya beberapa minit telefon kita kembali Bagaikan telefon pintar yang kita gunakan sebelum ini .

Di sini kita mempunyai tujuh Software Android yang boleh membantu kita membuat sandaran di telefon pintar Android kita untuk kita

Di bawah Yaitu senarai terbaik permohonan sandaran Android:.

1. Helium

Software backup android
Software Helium ini dimasukkan ke di kedudukan teratas untuk permohonan ini Yaitu dibangunkan oleh syarikat itu daripada CyanogenMod ROM Yaitu pengeluar ROM adat yang paling popular boleh didapati untuk platform Android. Masalahnya ialah bukan sahaja populariti pemaju, akan tetapi apliaksi mempunyai banyak ciri-ciri dan fungsi yang membuat ia sangat mudah Guanakan untuk melaksanakan sandaran di peranti Android kita selesai.

Perkara yang terbaik di Software ini Yaitu bahawa kita boleh Helium untuk membuat sandaran semua data kita, dan kita tak wajib untuk mengambil akar di telefon kita . Permohonan ini boleh didapati di dua versi, versi percuma dan berbayar. di versi berbayar boleh didapati dengan ciri disegerakkan perkhidmatan simpanan di talian untuk membuat sandaran pelayan kita seperti Dropbox, Google Drive, dan sehingga membuat ia lebih mudah untuk kita untuk mengembalikan data sandaran kita tak terus dari gudang.


2. Tru sandaran

Software untuk android backup
Kebanyakan Software bintang menyimpan untuk Android telah tampilang agak rumit untuk membuat Pemakai baru Galat di membuat sandaran atau mengembalikan. di permohonan sandaran Tru, kita tak akan melihatnya kerana permohonan ini mempunyai skrin yang mudah menjadikan ia lebih mudah untuk kita untuk menjalankan sandaran atau mengembalikan.

Software ini juga tak memerlukan akar di semua Software ini juga boleh membuat sandaran semua data kita termasuk kenalan, berita SMS, muzik, video, gambar dan Software. kita mesti tahu bahawa permohonan ini akan permohonan sahaja sandaran yang kita memasang dan bukannya data dari senarai permohonan kita. akan tetapi Software ini, kita boleh menetapkan untuk melaksanakan sandaran automatik untuk Software data, dan kita boleh menyimpan perkhidmatan awan atau di kad microSD kita.

3. CM sandaran

Software backup data android
Clean Master Yaitu Disorientasi satu Software yang popular untuk membersihkan fail sampah dan melonjakkan kelajuan di telefon Android kita. Persembahan terkini daripada pemaju permohonan ini Yaitu CM Backup menyediakan ciri sandaran data di telefon kita dan simpan di fail awan. Juga, kita boleh mengembalikan data sandaran kita dengan paip tunggal cukup, CM Backup menawarkan kita ruang simpanan awan di pelayan mereka sendiri 5GB, supaya kita boleh membuat sandaran semua data untuk telefon Android kita dari buku telefon kita, senarai panggilan, mesej, penanda buku di di data penyemak imbas, imej, video, data, penggera muzik, kalendar kita, dan lain-lain Semua data ini boleh menjimatkan ruang simpanan awan pelayan CM sandaran dan kita boleh dengan mudah mengembalikan fail sandaran kita, dan kita juga boleh melihat data sandaran kita di pelayan sandaran melalui mesin CM komputer kita, di Aplikasi Software ini bukan untuk akar telefon Android kita.

4. Avast Backup

backup android data
Avast Yaitu nama yang terkenal di bidang keselamatan dan keselamatan komputer dan peranti Android kita. Kami pasti biasa dengan nama-nama besar Avast Antivirus disertakan di Disorientasi satu alat keselamatan yang terbaik di syarikat itu dan di ini Avast Mobile Backup Yaitu permohonan daripada Avast yang cuba untuk membantu kita penyelesaian masalah sandaran di telefon Android kita.
Permohonan ini membolehkan kita bakcup data kita termasuk kenalan, SMS, senarai panggilan, dan imej. akan tetapi malangnya di permohonan ini bila kita mahu untuk melaksanakan sandaran di senarai Software, video dan muzik kita, kita wajib mendaftar untuk versi premium atau berbayar.
Walau bagaimanapun, permohonan Avast maju agak murah bila kita mempunyai data penting di telefon kita yang bernilai $ 20 setahun. Permohonan ini boleh menyimpan data daripada senarai Software di telefon kita bila telefon kita telah di akar, kita juga boleh menyimpan data sandaran di kad microSD atau deposit di mesin Home di talian seperti Google Drive, Dropbox, dan lain-lain

5. sandaran mudah dan pemulihan

backup ponsel android

dari nama Software ini, kita pasti tahu apa fungsi permohonan ini, permohonan itu Yaitu cukup sempurna di sandaran dan mengembalikan perkara yang Software ini mempunyai mudah dan kita boleh menyimpan fail sandaran kita di microSD atau simpanan di talian.
Permohonan ini membolehkan kita untuk membuat sandaran semua data di telefon kita kecuali data atas permohonan telefon kita, akan tetapi kita juga boleh membuat sandaran permohonan kita data telefon kita Yaitu di asal. Permohonan ini juga menampilkan sandaran dijadualkan dengan cara automatik di telefon kita, menjadikannya lebih mudah, kita boleh membuat sandaran mingguan atau bulanan bila mungkin kita mempunyai jadual harian cukup kukuh.

6. sandaran saya

Software backup ponsel
sandaran saya menawarkan ciri-ciri yang terbaik untuk Software sandaran. Ciri-ciri terbaik termasuk keupayaan untuk mempunyai peranti storan data dari jauh, yang Ambiguitas bahawa kita boleh membuat sandaran telefon kita dari mana-mana sahaja dengan melawat Laman Saya sandaran di komputer kita.
Versi percuma membolehkan kita untuk data sandaran di kad microSD kita, akan tetapi bila kita membeli versi pro kita boleh membuat penyimpanan di talian di seluruh pelayan bintang kedai saya atau di pelayan di talian yang kita mempunyai. Ciri-ciri lain Software ini Yaitu bahawa kita boleh membuat suis supaya kita boleh memindahkan semua bakcup data kita dari telefon lain.

7. GCloud sandaran

backup ponsel android
GCloud sandaran membagikan kita kawalan kawalan di telefon Android kita di kedai-kedai semua data kita di pelayan di talian. kita boleh menyimpan semua data termasuk data Whatsapp dengan agak paip, kita boleh menyimpan semua data kita di telefon Android kita dari senarai panggilan, kenalan, SMS dan dokumen lain.
kita wajib membuat accoun permohonan pertama GCloud membolehkan kita dengan mudah mengembalikan fail yang telah kita simpan dengan pergi ke di akaun berdaftar. Permohonan ini menyediakan 1GB storan di talian percuma, permohonan ini tak memerlukan akar di telefon kita untuk menjalankannya.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 7 Best Software Android Backup temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP