5 terbaik Software Android Penggera


Software alarm android terbaik
Bangun di waktu pagi dari pinggan selimut paling selesa Yaitu tugas yang sukar untuk sesetengah orang. Saya sendiri telah menemui apabila memakai penggera standard. Malah, ramai orang Menyebut bahawa apabila kita bangun di waktu pagi ia hanya berat badan di 30 di pertama perjuangan, akan tetapi ia maka kita akan mempunyai sarapan pagi yang hebat.

Juga di era moden hari ini peranan jam penggera telah digantikan dengan telefon pintar, walaupun dengan beberapa Software penggera cukup unik dan menarik.

Software ini boleh membantu kita bangun di waktu pagi.

1. Alarmy (Tidur bila U Can)


app penggera ini Yaitu sesuai untuk tajuk yang penggera menjengkelkan. Dan sebenarnya saya merasakan bahawa laporan ini benar-benar seperti namanya (Tidur bila U Can). Idea ini Yaitu bahawa permohonan penggera yang agak unik, di mana kita wajib mengambil gambar Bagaikan imej tenggelam, berus gigi atau apa-apa yang jauh dari tempat tidur kita. Imej-imej yang akan disenaraikan di Software di mana di waktu pagi apabila penggera berbunyi, kita wajib untuk mengambil gambar di bawah gambar-gambar yang telah didaftarkan di permohonan itu Alarmy untuk Menghentikan penggera. Simply Unique sebaliknya.

Walau bagaimanapun melumpuhkan dan memadamkan senarai imej di app bila kita tinggal dengan kawan-kawan, saudara-mara atau harta. Boleh setelah itu membawa maut di waktu pagi untuk melihat imej-imej tenggelam di di rumah untuk Menghentikan penggera.

2. Morning Routine


Morning Routine penggera relatif Alarmy seperti di atas, kita juga wajib keluar untuk mengambil gambar. akan tetapi perbezaan di di permohonan ini tak hanya mana-mana gambar, akan tetapi Software ini memerlukan, akan tetapi mereka wajib mempunyai alat barcode untuk sarapan pagi kita atau kod bar di ubat gigi yang kita gunakan. kita juga boleh menetapkan rutin harian selepas berus gigi setelah itu kod bar diimbas dan setelah itu bangun kod bar pertama memberus sarapan kita selepas 15 minit. Penggera ini Yaitu bermanfaat untuk orang-orang yang terkadang-terkadang lupa untuk makan sarapan pagi semasa pergi ke pejabat.

Ini muka permohonan memilliki kelihatan menarik dengan grafik yang cantik, Jadi ia Yaitu sangat mudah untuk digunakan.

3. Puzzle Alarm Clock


Software alarm android

Setiap orang wajib digalakkan untuk bangun di waktu pagi, ini Yaitu wajib di tempoh 30 di pertama awal kita Mengakses mata kita untuk memerangi mengantuk cukup teruk. Oleh itu, Software ini menyediakan kita dengan teka-teki di bentuk teka-teki yang kita wajib melengkapkan penggera baru akan berhenti. Teka-teki menawarkan agak pelbagai pilihan teka-teki matematik, memori atau beberapa teka-teki berasaskan model dan tiga tahap kesukaran. kita juga mempunyai tetapan untuk setiap tahap teka-teki, akan tetapi tak terlalu mahal memandangkan tahap kesukaran teka-teki sehingga 5 bilion peringkat akan tetapi set cantik kita ke tahap 2-3.

Permohonan ini juga menampilkan penggera berdasarkan kod QR dan NFC untuk Menghentikan, dan reka bentuk yang memaparkan Software halus dan kemas.

4. Shake-it penggera

Software android

permohonan penggera Shake-it permohonan boleh Jadi penggera dengan idea yang sangat mudah, akan tetapi menyeronokkan untuk digunakan, kerana untuk menghentikan penggera ini, kita wajib goncang telefon kita, akan tetapi tak hanya 1-2 kali bergoyang-goyang bergoyang-goyang akan tetapi ia mengambil 5-8 kali sehingga bar di permohonan penuh penggera baru padam.

Disorientasi satu ciri-ciri menarik permohonan ini di samping goncang telefon ditutup. kita boleh menyediakan untuk dengan cara automatik menghantar mesej kepada rakan-rakan kita, saudara-mara atau ibu bapa untuk membangunkan kita bila kita tak bangun.

5. Tidur Seperti Android

Software android terbaik

tak ada kuiz, gambar atau teka-teki matematik di permohonan ini. Software ini Yaitu cukup bijak untuk mengesan corak tidur kita sepanjang malam dan apabila kita bangun. Apabila kita menetapkan penggera di Sleep Android, kita wajib pergi untuk tidur dan meletakkan telefon berhampiran katil kita. Permohonan ini dengan cara automatik akan mengesan tingkah laku tidur kita memakai pecutan untuk mengesan kedudukan dan apabila kita berada di di tidur atau tidur ringan. penggera boleh didengar di 30 minit dan bunyi menenangkan alam kerana kita bangun.

selain itu, permohonan ini juga boleh mengesan berdengkur semasa kita dan anti mengdengkur menghantar isyarat. bila kita memerlukan sedikit usaha untuk bangun Software ini, kita juga boleh menetapkan teka-teki matematik, kod QR untuk Menghentikan penggera. Software ini juga mengintegrasikan dengan meter pintar dan menghantar isyarat kepada jam tangan pintar Android untuk SmartWatch kita membakar terang di waktu pagi.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 5 terbaik Software Android Penggera temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP