Best Android Browser 2015


Software browser android terbaik
di pelayar web era moden Yaitu Software yang paling penting di mana-mana peranti Jadi. A Software pelayar web Yaitu sangat bermanfaat di carian di internet. Well banyak Software pelayar web di Store Main yang kalian boleh memuat turun, akan tetapi untuk Menelusuri yang terbaik terkadang-terkadang agak menyusahkan.

Senarai berikut daripada pelayar web terbaik di 2015

1. pelayar Baidu

pertama di senarai kami Baidu Browser. Pelayar ini mempunyai kelebihan selain Genjah, mudah dan mempunyai semua fungsi untuk Mengakses internet dengan mudah. Terdapat ciri-ciri semula Jadi pelayar untuk mempercepatkan pelayaran kalian dengan enjin T5, streaming video, carian berita dan isyarat ciri-ciri yang mudah untuk beroperasi.

2. Firefox

Percuma Firefox Android pelayar ini Yaitu tips yang Genjah di luar di di komputer, di versi Android tak Dehidrasi kelajuan dan pelayar dengan sistem keselamatan terkini dan ciri yang tersedia melayari swasta.

3. Google Chrome

Google Chrome Yaitu perkara yang ketiga di senarai senarai kami. Dengan kuasa pelayar ini, kalian boleh melayari internet di kelajuan kilat di telefon kalian dan tablet Android kalian. Carian suara boleh didapati di Google Chrome.

4. Bebas Next

Browser Next mempunyai rupa yang mudah, menarik dan mudah untuk digunakan. Terdapat Pemakai lebih daripada 40 juta telah mengakui bahawa ini Yaitu pelayar terpantas yang Sempat mereka gunakan.

5. UC Browser

UC Browser untuk Android membagikan kalian pengalaman melayari internet yang paling Genjah Keseluruh. Pelayar ini menyediakan ciri-ciri yang hebat untuk melayari, muat turun, streaming video, dan permainan dengan kelajuan kilat. Terdapat dua versi UC dan UC Browser standard Browser lebih kecil.

6. Opera Browser

Opera Browser Yaitu pelayar web mudah alih mempunyai penampilan yang menarik di pelayar internet. Software ini direka untuk peranti Android terkini, dan menyediakan banyak ciri-ciri bermanfaat yang akan dipasang.

7. Boat Browser

Boat Browser Yaitu benar-benar pintar, Genjah dan merupakan Disorientasi satu pelayar web yang besar. Pelayar ini akan membawa kalian di Bagaikan tapak internet skate kanan.

8. Maxthon Browser

Maxthon yang digunakan oleh hampir 0 juta Pemakai. pelayar ini dianggap Bagaikan Disorientasi satu daripada menyemak imbas mudah alih yang paling Genjah dan paling bijak. Permohonan ini boleh didapati untuk telefon pintar dan tablet. Penyemak imbas agak selamat dan mudah untuk digunakan. Serupa seperti pelayar mempunyai ciri-ciri yang mempercepatkan kelajuan muat turun.

9. Browser Dolphin

pelayar Dolphin untuk Android pelayar mudah alih mempunyai antara muka yang mudah dengan suara kalian dan kalian boleh mengawal ia dengan menggosok di gerak isyarat skrin untuk ciri-ciri untuk pelayar ini. Seperti pelayar ini telah dimuat turun lebih daripada 10 juta Pemakai di iOS dan Android, pelayar juga boleh didapati di dua versi versi mini dan versi standard.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Best Android Browser 2015 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP