Bagaimana untuk mengekalkan keadaan bateri untuk Simpan Optimal Nota 5

Bagaimana untuk mengekalkan keadaan bateri untuk Simpan Nota optimum 5

note 5

telah mengeluarkan terkini Samsung Galaxy Nota phablet 5, mengenai status bateri dimiliki Galaxy Nota 5 tak wajib ragu-ragu akan tetapi setiap pin di telefon sentiasa mempunyai jangka hayat saat lahir.

mempunyai Samsung Nota Pin 5 tak mempunyai versi yang lebih rendah kapasiti Nota 4 dan Nota 5 kepada bateri tak Bisa dipisahkan atau dibuka Bagaikan Nota 4. akan tetapi kalian tak wajib bimbang, selagi kalian boleh mengekalkan status bateri semua kekal selamat. Di sini saya akan membagikan kalian beberapa tips untuk kalian untuk hayat bateri maksimum Nota 5.

TOUR QUICK

Fast Charging Note 5

A kemajuan teknologi semasa di elektrik mudah alih pengecasan pantas. Walaupun port pengecasan tetap Serupa akan tetapi pengeluar telefon mudah alih untuk mempercepatkan pengecasan bateri. Samsung mampu Genjah mengenakan bahawa mereka mempunyai untuk diri mereka sendiri di Nota 5 (dan juga akan temui banyak jenama di telefon bimbit baru-baru ini), dan fungsi ini membolehkan kalian untuk mengecas bateri dengan Genjah.

di bungkusan Samsung Galaxy Nota 5 Harmonis pengecas sedia ada Nota 5, akan tetapi kalian juga boleh membeli pengecas asli Samsung Galaxy Nota 5 kepada kualiti awal formal.

penjimatan tenaga dan penjimatan tenaga yang tinggi

Power Saving dan UItra Power Saving

sesungguhnya Kami mengetahui bahawa Samsung yang mempunyai mod penjimatan kuasa di generasi sebelumnya Samsung, akan tetapi di output phablet terkini, terdapat dua ciri berkhidmat untuk menjimatkan bateri kalian. Iaitu mempunyai mod penjimatan kuasa dan Ultra mod penjimatan tenaga. Berikut Yaitu fungsi kedua-dua ciri-ciri.

mod penjimatan kuasa Yaitu satu pendekatan di mana kalian boleh menjimatkan bateri kalian Yaitu kira-kira 5-15%, akan tetapi di mod ini pasti akan memberi kesan kepada skrin telefon kalian . Apabila diaktifkan, kecerahan skrin akan dikurangkan dengan cara automatik dan lampu di atas butang juga meninggal dunia. akan tetapi kalian juga boleh menjalankan ini dengan cara manual mod mengurangkan kecerahan skrin, matikan mod bergetar, dan mengaktifkan mod senyap.

Mod Penjimatan Ultra Power Yaitu berbeza dari mod penjimatan tenaga kerana sekali kalian mendayakan ciri ini semua skrin kalian yang akan mengubah jumlah bilangan hitam dan putih, hanya Software kritikal aktif, perkhidmatan data akan mati sehingga skrin dimatikan, dan Menghentikan ciri Bluetooth dan Wi-Fi. Mengaktifkan mod ini akan menggandakan simpanan bateri, akan tetapi mod ini bukan pilihan kecuali bila bateri kalian benar-benar kehabisan.

Off dan mengeluarkan Software

Nonaktif dan hapus Software

Setakat ini, Samsung telah dengan cara beransur-ansur mengurangkan Software lalai di pembelian telefon baru. Walau bagaimanapun, terkadang-terkadang kita merasakan bahawa terdapat permohonan lalai Samsung mungkin Anemia daripada yang kita gunakan. Malah, dari Software yang kita jarang memakai Software masih bekerja di belakang tabir boleh mengurangkan kuasa bateri kalian. bila terdapat kira-kira 10-20 Software yang kalian jarang memakai dan semuanya berjalan serentak, ia boleh membawa kepada bateri telefon bimbit kalian Genjah Demisioner.

Oleh itu, Yaitu lebih bagus untuk membuang Software yang jarang digunakan atau melumpuhkan Software yang kalian jarang digunakan. tutorial yang paling mudah, kalian hanya pergi ke menu tetapan? Software pengurusan untuk mengeluarkan dan melumpuhkan Software yang kalian berfikir yang kalian jarang digunakan.

skrin Menetapkan

Setting-layar

Nota 5 di lengan dengan saiz skrin Yaitu cukup besar dan mempunyai warna tajam yang besar, akan tetapi tak boleh menafikan bahawa menyerap kebanyakan bateri dari skrin telefon bimbit. bila mungkin kalian hendak pergi dan tutorial bukan boleh dicas semula yang paling selamat Yaitu untuk mengurangkan kecerahan skrin telefon kalian, ini Ambiguitas Bisa membuat bateri telefon yang tahan lebih lama. Atau sekurang-kurangnya kalian boleh mengaktifkan mod automatik di kecerahan skrin telefon kalian.

Kesimpulan

Kita sering mungkin untuk memakai telefon selepas telefon, sms atau berbual dengan cara langsung diambil untuk meninggalkan skrin di keadaan cahaya rendah. Fakta ini boleh membuat bateri telefon kalian Jadi berkurangan dengan Genjah, Jadi untuk mengelakkan kalian ini boleh menetapkan tamat masa untuk menetapkan skrin kalian lebih Genjah dan Menghentikan apabila kalian meninggalkan, supaya bateri tak kehabisan dengan Genjah. akan tetapi bila kalian tak mahu untuk menukar tamat masa skrin, hanya dengan sentiasa menekan butang kuasa untuk Menghentikan skrin telefon kalian, dan mod tidur.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Bagaimana untuk mengekalkan keadaan bateri untuk Simpan Optimal Nota 5 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP