16 Android Best Permainan Online 2016 Popular

Android Permainan Online - di masa ini permainan di talian dan juga di luar talian di Android boleh didapati dengan cara meluas kepada kalian pemain yang benar. Kerana ya, dengan permainan, kalian biasanya boleh mendapatkan teruja dan mendapatkan suasana kebahagiaan itu sendiri.

Permainan offline Yaitu permainan yang paling sering bermain di HP Android oleh pemain yang benar. Walau bagaimanapun, bila kalian bermain permainan di talian atau dihubungkan kepada orang lain dengan dukungan internet, maka kalian pasti akan mendapatkan suasana yang menyeronokkan itu sendiri.

18 Game Android Online Terbaik Populer 2015
Bermain dengan orang lain di permainan di talian, ia akan Jadi sangat menyenangkan. di masa-masa ELBAIHAKI Website mahu mengkaji semula beberapa Permohonan permainan di talian Android yang mempunyai tahap keseronokan yang tersendiri dan permainan yang luar biasa.

Android Permainan di talian yang terbaik dan terbaru

1. 2015 Line Mari Dapatkan Kaya
bila permainan yang lain yang memerlukan akses kepada Google+ atau Facebook, maka ini satu permainan android memerlukan chat pesanan khas. Jadi tak menghairankan, dikarenakan oleh Mari Dapatkan Kaya Yaitu permainan yang ditaja dengan cara langsung oleh Software chat mesej LINE yang paling popular yang tiada siapa lagi yang anak syarikat Naver.

Premis permainan ini Yaitu sangat mudah, kerana garis memakai permainan asas Monopoly sengaja dibangunkan dengan grafik yang menarik dan memukau, kad "peluang" Yaitu lebih seronok dan tahap kelajuan heboh dan permainan tak bertele-tele membosankan dilupakan . (Baca juga: Mari Dapatkan Kaya, Android Permainan Popular Now)

2. Ragnarok Valkyrie Uprising
Peminat Ragnarok Online (RO) di Indonesia wajib memuat turun permainan ini terkenal legenda. Bermain RO Yaitu sangat menyenangkan, terutama jenis ini permainan membentangkan pengembaraan menarik 2D Cool yang tak banyak berbeza daripada versi desktop.

Ragnarok Valkyrie Uprising sentiasa dikemas di ini dengan cara tetap oleh pemaju, bermain lebih sejuk dan menangis, kerana pemain datang dari pelbagai negara di dunia. antara muka memikat, permainan dan grafik yang sangat tebal dengan Ragnarok Online Saya legenda Sentero di banyak tempat di dunia.

3. Clash of Clan
Clash of Clan Yaitu permainan yang dibangunkan oleh pemaju terkenal Supercell. Pertembungan Puak-puak Yaitu satu strategi android permainan (perancangan bandar) dan juga perang. Ini permainan android percuma untuk memuat turun dan bermain. kalian wajib tahu bahawa Clash of Clans termasuk pelbagai barangan eksklusif yang boleh dibeli melalui Google Wallet alias di App-Pembelian.

permainan strategi untuk pemain 13 tahun mempunyai tema yang hampir Serupa dengan permainan Umur yang terkenal of Empires dengan komposisi aktiviti yang serupa, iaitu membina bandar-bandar, membangunkan sumber, cari sumber, membina tentera dan menyerang lawan dengan kuasa ia mempunyai.

4. Tangki Online
Selanjut memakai yang terbaik permainan Android kategori MMORPG talian yang membentangkan sesuatu yang sangat berbeza. Online dibangkitkan konsep yang serupa dengan permainan legenda Desktop PC, iaitu Counter Strike. Perbezaannya terletak hanya di pemain mengawal tangki yang tugas Yaitu untuk memusnahkan kereta kebal lain mengawal pemain.

Oleh itu, penggunaan di tempoh satu permainan seperti pertempuran antara kereta kebal. antara muka grafik yang berkualiti yang dijalankan agak nombor wahid walaupun Kedudukan permainan Yaitu agak rendah, di 3.7 daripada skala 5 akan tetapi tak wajib bimbang, kerana permainan ini masih seronok untuk bermain.

5. Zenonia 5
Zenonia 5 PRG Yaitu permainan yang mempunyai Software yang mudah difahami untuk pemain baru RPG genre. akan tetapi dengan cara Generik, permainan ini membentangkan jalan cerita yang agak mudah akan tetapi masih mempunyai banyak tindakan. Dari segi grafik permainan ini tetntu atas purata pelbagai permainan RPG lain.

Zenonia 5 di ini disokong dengan mod berbilang pemain dan pemain lawan pemain untuk melonjakkan main itu. Jadi tak hairanlah bahawa ramai pemain sentiasa memainkan permainan ini.

Lihat juga:
  • 10 Permainan Zombie Android Offline Top
  • 10 Permainan Yang Buat Duit Terkini 2016
  • 12 Best Android permainan 2016 RPG
6. Arcane Legends
apliaksi Arcane Legends permainan hampir tepat dengan Ragnarok Valkyrie, apabila ditinjadu haiwan atau haiwan peliharaan ke pelayan. akan tetapi ia tak Bisa dinafikan bahawa permainan percuma genre RPG Bagaikan Disorientasi satu yang terbaik dan paling popular permainan MMORPG yang terdapat hari ini.

7. Order & Chaos Online
World of Warcraft (WoW), pasti kalian tahu? Permainan PC MMORPG bertaraf dunia pembuli pastinya disukai oleh berjuta-juta pemain di seluruh dunia Sentero itu. Permainan Order & Chaos Online Yaitu mudah alih MMORPG diilhamkan daripada WoW, Serupa ada dari jenis aksara, melihat dunia, bahkan bentuk fon di sistempnya walaupun!

Permainan android di talian yang terbaik dikeluarkan pertama di iOS tepat 27 April 2011. di ini, permainan ini Yaitu hanya berbanderol rupiah 60ribu dan boleh dinikmati oleh Pemakai Android, iOS dan Windows Phone.

8. Celes Arca
popular permainan android Baris seterusnya ialah Celes Arca. Permainan ini mempunyai keutamaan utama Yaitu asalnya 10 trilion warna pakaian sejuk yang boleh kalian pakai! Selain itu, di penyelenggaraan Bergama haiwan peliharaan juga boleh Jadi Disorientasi satu daripada ciri-ciri yang diketengahkan oleh gam pemaju Eini. Cool sistem pertempuran telah memakai gaya pertempuran grafik 3D pula berasaskan amat menakjubkan.

9. Hay Day
Permainan di talian android seterusnya Yaitu permainan yang tak asing, bahawa Hari Hay. Di sini kalian tak akan mendapati perang tunggal, walaupun musuh yang membahayakan kita, dan tak ada sebarang tuntutan di permainan ini. permainan Popular Hari Hay akan diberikan tugas untuk kalian hanya satu, iaitu untuk menggalakkan pertanian.

Permainan di talian android terbaik Yaitu keputusan yang dibuat oleh pemaju Supercell pertanian genre, di sini kalian boleh menanam Flora mengikut hobi kalian, dan memakai bahan-taman untuk membuat pelbagai jenis kek lazat, roti dan pelbagai keperluan lain , makan kalian lembu, memancing dan yang paling penting, memenuhi keperluan negara-negara jiran yang ingin membeli Boga kepada kalian. Bagaimana yang sangat unik, bukan?

10. Elgard
setelah itu di permainan android yang popular seterusnya Yaitu Elgard. MMORPG permainan genre yang satu ini mempunyai keunikannya yang tersendiri. Untuk memakai sudut Etos kamera bergrafis 2,5D. Pelbagai reka bentuk watak Yaitu sangat comel. Setiap watak juga digambarkan di rajah kerdil-kerdil (watak-watak chibi-chibi) dengan raut muka yang sangat comel. Sehingga di ini, RntsMedia Bagaikan pemaju terus update agresif besar kepada permainan popular itu yang terbaik.

11. Talian Warspear
Permainan di talian yang terbaik kategori MMORPG Android seterusnya menyampaikan pengembaraan sementara masih membawa reka bentuk grafik 2D yang mudah. permainan di talian Warspear menceritakan kisah suatu kerajaan Arinar. Nama ini kerajaan supaya legenda akan tetapi diselubungi oleh misteri. watak-watak pelbagai kalian boleh memilih untuk melawan kuasa-kuasa Kejahatan Legendary Dursila apabila siap melemahkan kerajaan kalian.

12. World Online
permainan popular android talian melalui seterusnya Yaitu Online Dunia. Permainan Dunia Online yang istimewa kepada rakyat Indonesia. Kerana permainan android di talian yang terbaik telah ada tawaran khas Server Indonesia sendiri dan jangan lupa di permainan ini memakai Indonesia, yang mesti Jadi lebih mudah untuk kita untuk memahami bagaimana untuk bermain permainan di talian ini yang terbaik.

Walaupun permainan memakai Indonesia, akan tetapi pemaju permainan itu sendiri sebenarnya berasal dari negara china. Dunia Permainan di talian mengususng tema fantasi legenda china yang menceritakan persengketaan antara timur ke dunia barat. Sistem pertempuran di permainan ini memakai pertempuran berasaskan giliran tradisional, Jadi jangan terkejut bila pemain tak akan Sempat bosan untuk bermain permainan terbaik ini.

13. Riviera Online
seterusnya ialah Iruna Online. Android Permainan di talian popular satu yang membawa gaya comel dengan watak chibi (gaya orang kerdil). Uniknya, permainan ini telah membawa grafik 3D. Permainan di permainan ini membolehkan kalian untuk Bisa mendalami sehingga peringkat ke-4. Berita terkini yang bilangan pemain untuk permainan di talian yang terbaik telah mencapai lebih daripada satu juta pemain. Wow, luar biasa bukan?

14. Haiwan LIVE
popular permainan android atas talian seterusnya melalui haiwan LIVE. Satu permainan yang boleh dianggap diilhamkan oleh Pokemon anime (Lihat juga: Serupa seperti Pokemon Best Permainan ). Tugas kalian di permainan ini Yaitu untuk melatih haiwan, binatang peliharaan.

Haiwan mesti dilatih dengan sabar, di usaha untuk melonjakkan keupayaan untuk melawan. Oleh itu, apabila diadu berbintik-Tompok terhadap pemain lain, kalian boleh memenanginya. Bukan itu sahaja, kalian tahu, pemain juga hendaklah menimbangkan mata diet haiwan, kesihatan dan pengalaman untuk melonjakkan kemahiran mereka. kalian wajib tahu bahawa Haiwan LIVE juga termasuk Disorientasi satu permainan di talian yang terbaik Adroid popular untuk peminat Pokemon.

15. Pertembungan Raja-raja
Permainan android popular di talian seterusnya Yaitu Clash Of Kings. Android permainan di talian popular di Etos pertama sangat serupa dengan permainan permainan COC. Selain itu, permainan ini termasuk permainan berbilang yang boleh dikatakan Bagaikan permainan terbaik android. Tugas kalian di permainan yang terbaik Yaitu untuk membina suatu empayar yang besar, membina kubu sukar untuk menyediakan pembelaan untuk kalian. Best talian permainan strategi perang di masa nyata boleh Jadi alternatif apabila bermain COC. Super grafik yang hebat pasti boleh membuat kalian lebih selesa bermain permainan terbaik ini.

16. Pocket Legends
Permainan di talian untuk android seterusnya Yaitu Pocket Legends. Permainan ini mempunyai genre MMORPG dan disokong dengan grafik 3D ciri sengaja dibungkus sangat sejuk oleh pemaju. di permainan ini menceritakan kisah seorang yang terselamat di diraja Alterra yang mempunyai misi untuk membunuh raksasa super Dursila, orang asing dan juga penjenayah yang menyerang kerajaan kalian.

Sekurang-kurangnya terdapat tiga watak utama Yaitu super sejuk di permainan di talian android ini, beruang, burung rajawali, dan peri sangat cantik dan comel.

Lihat juga:
  • Senarai Permainan DOTA yang Serupa di Android dan iOS
  • 18 permainan Android terbaik Perang Strategi 2016
Oleh itu beberapa Software terbaik permainan Android online kita boleh refrensikan kepada kalian pemain yang benar. Rasakan keseronokan bermain permainan di talian di 2015 untuk Pemakai Android bersama-Serupa dengan rakan-rakan kalian di lengan. Oh ya, semua permainan di atas boleh dimuat turun terus di Google Play Store . Mari kita menyerang mereka!

Tags: berbilang talian android permainan, android permainan di talian yang terbaik, android permainan di talian percuma, permainan android terkini di talian, memuat android hay di talian, memuat android talian popular, android permainan online terkini di 2015, android permainan strategi di talian, memuat hd android, permainan di talian android popular, permainan di talian android terbaik 2014 permainan di talian android DJ, android permainan, permainan berbilang pemain android, permainan di talian android DJ, permainan di talian yang terbaik , koleksi permainan android tanpa data, koleksi permainan android mywapblog, koleksi permainan saiz kecil android, koleksi permainan android hd, koleksi permainan apk android + data, koleksi permainan android, koleksi permainan android tablet, koleksi permainan android offline

16 Best Android Permainan di talian Popular 2016 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 16 Android Best Permainan Online 2016 Popular temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP