fungsi smartwatch

Apakah Android Wear?

Android Wear Android atau gelang Yaitu peranti dengan sistem operasi Android boleh digunakan di pergelangan tangan Yaitu satu contoh jam tangan pintar. Google telah bekerjasama dengan beberapa jenama elektronik terkenal seperti Sony, Samsung, LG, ASUS, HTC dan Motorla membuat Android di bentuk jam boleh digunakan. Peranti ini juga bersepadu dengan pengeluar teknologi Intel dan Qualcomm.

Apa yang boleh dilakukan oleh smartwatch?

Tujuan membuat SmartWatch untuk mengubah tutorial ia berinteraksi dengan peranti elektronik kalian serta memudahkan kalian. Smartwatch mempunyai rupa yang unik, di mana kalian boleh menukar mod jam tangan analog atau paparan digital. Ia juga menyediakan ciri arahan suara untuk menjalankan Software.

Android SmartWatch juga boleh mengesan atau diingatkan mengenai kesahatan dan kecergasan, dan kalian juga boleh melihat zon masa yang berlainan, memeriksa cuaca , menterjemah Ungkap atau frasa, SMS, panggilan telefon, dan lain-lain Bagaikan tambahan kepada fungsi popular di SmartWatch juga bermanfaat untuk akses atau mengawal peranti lain seperti pemain muzik, telefon bimbit dan TV memikirkan semua yang kalian boleh mengawal dari meter pintar kalian.

Bagaimana ia berfungsi?

untuk memakai peranti Android kalian Bagaikan SmartWatch, kalian hanya wajib untuk dipasangkan dengan telefon kalian atau tablet kalian berjalan di Android versi 4.3 atau lebih tinggi, dengan ciri-ciri Bluetoth.

di sini, fungsi penuh smartwatch:


1. Baca mesej

memakai SmartWatch walaupun bila telefon kalian tak berhampiran kalian, akan tetapi kalian boleh dengan mudah membaca SmartWatch kalian digunakan.

2. pengesanan hati

smartwatch juga bertindak untuk mengesan kadar jantung kalian apabila kalian memakai meter pintar, akan tetapi hasil jantung tak boleh seratus peratus Acum yang tepat.

3. Berita Baca

di SmartWatch kalian juga boleh membaca berita semudah di SmartWatch yang permohonan yang ada untuk membaca di perkhidmatan berita terkini, Jadi kalian tak wajib bersusah payah untuk membaca berita melalui telefon bimbit kalian.

4. Email

smartwatch juga bermanfaat untuk orang-orang yang mempunyai perniagaan yang disambungkan memakai SmartWatch e-mel yang amat bermanfaat untuk kalian. Kerana SmartWatch kalian boleh membaca e-mel yang kalian terima telefon pintar kalian walaupun jauh daripada kalian.

5. Foto Gallery View

smartwatch juga menyediakan ciri-ciri untuk kalian bila kalian mahu melihat hasil gambar atau imej kalian tanpa melalui telefon pintar kalian kalian. Hanya dengan menghidupkan menu foto galeri SmartWatch di telefon pintar kalian, kalian boleh melihat melalui SmartWatch.

6.GPS

bila kalian suka melancong ke tempat yang tak boleh terlalu kalian tahu kawasan itu dengan bagus dan boleh SmartWatch membantu kalian Bagaikan panduan. Walaupun ia boleh Jadi telefon pintar, kalian juga boleh menjalankan beliau akan tetapi mungkin sedikit sukar untuk melihat ke arah telefon pintar kalian semasa memandu atau kenderaan lain.

7. Terima Panggilan

bila boleh kalian sering membuat panggilan atau menerima panggilan telefon SmartWatch setelah itu Jadi lebih mudah untuk kalian. Serupa seperti apabila kalian memandu kereta kalian, kalian tak wajib untuk Menelusuri telefon bimbit kalian belum melihat siapa yang memanggil kalian, dengan SmartWatch kalian Serupa sekali pergelangan tangan melihat agak menyentuh beberapa dan setelah itu panggilan akan dilakukan. Fungsi ini juga membantu kalian mengelakkan perkara yang tak di kesusahan.

8. Cari telefon kalian

Yup, gunakan telefon kalian dengan cara automatik akan menyambung SmartWatch semestinya sentiasa dengan telefon pintar kalian melalui Bluetooth, Nah, bila kalian mungkin terlupa untuk meletakkan telefon kalian dan setelah itu memakai SmartWatch yang boleh membantu kalian Menelusuri di mana beradanya telefon kalian dengan mudah.

9. Letakkan sopan

Fungsi-fungsi ini dianggap Bisa berfungsi seperti tangan jam sering, akan tetapi di SmartWatch fungsi ini pembangunan yang lebih berkesan . Mengapa? kerana kalian hanya semata-mata menetapkan tarikh set jadual dan masa, dan ada juga amaran untuk mengingatkan kalian mengikut jadual yang kalian tentukan.

10. Kamera

bila kalian mempunyai banyak jalan ke pusat membeli-belah atau semasa membaca majalah dan kalian Menelusuri sesuatu yang kalian ingin tangkap telefon pintar akan tetapi kalian cukup jauh daripada kalian. setelah itu hanya memakai memakai SmartWatch kalian dan menembak .. Walaupun ia mungkin hasil daripada kamera SmartWatch sudah tentu tak boleh jirus dengan telefon pintar kalian, akan tetapi ciri-ciri ini Yaitu sangat mudah untuk kalian bila kalian mahu untuk menangkap sesuatu dengan Genjah.

11. Dengar lagu

untuk kalian yang suka mendengar lagu-lagu memakai SmartWatch dan berjalan-jalan santai, kalian juga boleh memainkan lagu-lagu kegemaran kalian kalian walaupun telefon pintar kalian di di poket kalian atau di di poket kalian.

Kesimpulan

SmartWatch Keseluruh Yaitu bermanfaat atau tak bergantung kepada mudah alih kalian, kerana setiap individu mempunyai aktiviti sendiri. akan tetapi untuk mereka yang mempunyai mobiliti yang tinggi di perasaan seperti perjalanan banyak, sering menerima panggilan atau mesej, mungkin SmartWatch boleh Jadi sangat bermanfaat kepada kalian.

akan tetapi sudah tentu selalu bertanya perkara-perkara penting sebelum membeli SmartWatch di mana-mana peranti Harmonis? hayat bateri yang panjang apabila digunakan dan tak digunakan? berapa lama ia mengambil masa untuk bateri yang penuh? Berapa banyak piksel kamera SmartWatch? ciri-ciri ini boleh didapati? Kerana SmartWatch pasti perbezaan di pelbagai jenama, dan juga ciri-ciri yang ada serta perbezaan kecil

jawatan yang berkaitan.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to fungsi smartwatch temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP