3 Best Android Smartphone 2015 Mampu

Asus Zenfone 2

asus zenfone 2

sejak Asus Zenfone 2 pembebasan gadgeter lebih berminat di telefon pintar parameter teknikal dimiliki oleh satu ini. Asus Zenfone Yaitu di tangan dengan tahap spesifikasi dengan harga yang berpatutan dan juga platform Android telah dibangunkan dari versi sebelumnya kepada Android di Asus Zenfone wajib kelihatan sangat lancar Bagaikan telefon kelas premium mudah alih. Asus Zenfone di Arm pemproses chipset dengan 2.3GHz quad-core Intel Atom Z3580, 4GB RAM dan pilihan 16GB memori dalaman beberapa sehingga 64GB. Terdapat dua versi Asus Zenfone 2 keluaran Yaitu
  • Asus Zenfone 2 (Quad-core 2.3 GHz pemproses Intel Atom Z3580, 4 GB memori RAM)
  • Asus Zenfone 2 (Quad-core 1.8 GHz pemproses Intel Atom Z3560, 2GB memori RAM)
Kedua-dua dua versi sudah dilengkapi dengan skrin LCD dengan saiz 5, 5 inci mungkin berasa cukup besar di tangan. Walau bagaimanapun, dengan reka bentuk yang melengkung di belakang berasa agak selesa di genggaman dan reka bentuk terbaru Asus juga agak unik kerana butang yang ada di belakang yang berfungsi untuk melaraskan kelantangan dan juga berfungsi Bagaikan butang pengatup apabila digunakan di mod foto. di mengejar di belakang Asus Zenfone masih memakai bahan-bahan plastik, akan tetapi ia masih kelihatan phablet mewah.

Asus Zenfone ruang simpanan menyediakan beberapa pilihan yang kalian boleh memilih daripada 16GB, 32GB dan 64GB masksimal. akan tetapi bila ia masih kekurangan Zenfone Asus juga menyediakan slot kad memori untuk menambah ruang simpanan kalian. Phablet Yaitu di kamera lengan kamera belakang dwi 13MP dan kamera hadapan 5MP, Jadi ia agak digunakan untuk mengambil gambar atau mengambil fotografi mengambil gambar diri sendiri.

dengan cara umumnya, spesifikasi Asus Zenfone milik 2 phablet Yaitu Disorientasi satu yang terbaik di harga yang agak munasabah +/- 3.000.000. Rangkaian digunakan di phablet yang berjalan di 3G dan rangkaian 4G Yaitu di tangan dengan dua slot kad SIM.

Motorola Moto G

motorola moto g

Motorola Moto G dilengkapi dengan spesifikasi penuh produk premium di harga yang rendah. Telefon pintar ini juga mempunyai banyak persamaan dengan versi sebelumnya, akan tetapi perisian yang tak berjalan dengan bagus. Mungkin bila kalian rasa Asus Zenfone berasa hebat di tangan Moto G berasa lebih selesa di tangan kerana phablet ini mempunyai skrin LCD dengan saiz 5.0 inci dengan resolusi 1280 x 720 peralatan membuat ini Yaitu lebih mudah untuk mengendalikan. Walaupun ia tak begitu Asus Zenfone 2 premium kepada kualiti mempunyai beberapa ciri ketara daripada phablet ini.

phablet saiz yang lebih kecil dengan butang kuasa di Moto G Yaitu lebih mudah untuk digunakan. Selain penceramah asas Moto G mempunyai suara yang cukup kuat untuk meletakkan speaker terletak di bahagian hadapan. Motorola Moto G Malangnya tak melaksanakan secepat Zenfone 2, akan tetapi masih boleh digunakan untuk hanya seperti chat, melayari web, dan lain-lain Dengan 1.2GHz quad-core Snapdragon 400 pemproses kelajuan yang cukup untuk menjalankan Software asas tanpa keluar RAM cukup, kerana phablet ini hanya 1GB RAM membuat phablet ini Anemia berkuasa semasa menjalankan Software di kuantiti yang besar sekali gus.

Motorola Moto G juga dilengkapi dengan 16GB memori dalaman akan tetapi slot kad microSD untuk melonjakkan ruang simpanan kalian. di Moto G di kamera lengan dengan 8MP kamera belakang dan kamera hadapan 2MP agak digunakan untuk mengambil gambar. Ini phablet 2070mAh kuasa bateri tak boleh dibuka.

Kelebihan bila kalian membeli Motorola Moto G firmware mungkin kalian akan sentiasa mendapatkan tepat di masanya dikemaskini. Motorola mempunyai kelebihan di mengemaskini firmaware. Walaupun phablet ini mempunyai harga yang berpatutan +/- 2 juta akan tetapi rangkaian itu memakai 4G LTE menyokong kad sim dual.

Xiamoi redmi 2

xiaomi redmi 2
Xiaomi redmi 2 telah hadir sejak 2015 di bulan Januari, pengeluar Cina sentiasa mengejutkan, sentiasa mengeluarkan telefon dengan harga yang berpatutan, akan tetapi dengan spesifikasi kelayakan. produk A yang akan dikeluarkan di dua versi iaitu Xiaomi Red Xiamoi redmi 2 dan 2 Pro, Xiaomi redmi 2 dilengkapi 1GB RAM dan 8GB penyimpanan memori dalaman dan Xiaomi Redmi 2 Pro dilengkapi dengan 2GB RAM dan 16GB penyimpanan dalaman, manakala bandrol di dua versi telefon pintar Yaitu kira-kira 2 juta, akan tetapi dengan harga yang berpatutan bahawa telefon pintar ini mempunyai reka bentuk dan spesifikasi yang bagus.

Reka bentuk telefon pintar ini kelihatan sangat kukuh dan sangat selesa di tangan, tangan 720 x 1280 piksel LCD 4.7 inci dan ciri-ciri komputer yang Serupa seperti Moto G dan pembesar suara kualiti penempataan Zenfone 2 walaupun yang di belakang. di landasan dapur untuk digunakan dengan dua versi telefon pintar ini memakai 1.2GHz quad-core Snapdragon chipset 410 Yaitu Bisa membantu kalian menjalankan tugas-tugas harian kalian. akan tetapi versi pro boleh dijalankan di multitasking akan kelihatan lebih bagus kerana di tangan dengan 2GB RAM.

di ruang penyimpanan untuk kedua-dua versi boleh didapati Redmi sebear 8GB memori dalaman dan 16GB versi pro bila terdapat kekurangan dari rasa telefon pintar ini juga menawarkan slot microSD yang kalian boleh ditambah untuk melonjakkan ruang simpanan kalian. Kamera Yaitu cukup bagus di Xiaomi redmi 2 untuk mengambil gambar di di bilik dengan cahaya yang cukup, akan tetapi ia masih merasa Anemia bila digunakan di penchayaan Anemia. Bateri yang digunakan di telefon pintar ini mempunyai 2200mAh yang boleh dipisahkan.

Xiaomi redmi 2 juga menyokong dua rangkaian dengan slot kad 4G LTE SIM, telefon pintar ini mempunyai versi Android OS 4.4 KitKat boleh dikemaskini kepada versi Android 5.0 Lollipop. spesifikasi Keseluruh yang dimiliki Xiaomi redmi Redmi 2 dan 2 profesional, telefon pintar yang membuatkan ini sangat menarik untuk digunakan di harga yang berpatutan.

"Sila berkongsi rakan keteman- bila artikel ini membantu. kalian boleh berkongsi melalui google +, Twitter, Facebook atau media lain sosial dengan klik di di bawah "

jawatan yang berkaitan:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 3 Best Android Smartphone 2015 Mampu temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP