3 Best Android Permohonan suhu penyejuk

Android Permohonan suhu penyejuk - Masalah yang sering dihadapi oleh Pemakai HP Android Yaitu masalah haba yang Lebih di telefon pintar dan alat mereka bateri, Naturally ini menyebabkan ramai Pemakai untuk Jadi malas dan tak selesa apabila menggunakannya.

Lebih-lebih lagi, apabila ia berlaku ia akan memakai kuasa bateri automasi membiak dan kuasa bateri untuk Jadi boros. Nah, apa penyelesaiannya? untuk kalian yang sering mengalaminya, di ini tak wajib bimbang lagi. Kerana ELBAIHAKI Website ingin berkongsi HP Software android terbaik penyejukan yang boleh dibicarakan. dengan cara langsung merujuk kepada mengkaji permohonan di bawah.

3 Software Android Pendingin Suhu Terbaik

Senarai yang Best Android App dan Top Cooling

1. Coolify
Coolify merupakan Disorientasi satu Software android penyejukan yang boleh membantu mengelakkan masalah terlalu Geothermal di Android peranti mudah alih kalian. kalian wajib tahu bahawa lebih banyak Software yang kalian menjalankan / pemproses dikendalikan, maka suhu akan Jadi lebih tinggi, menyebabkan bateri HP android kalian membazir.

Oleh itu, tak ada salahnya apabila cuba untuk memakai Software Coolify itu. Oh yeah, sebelum memakai Software yang dicari HP Android kalian berada di akar, bila tak faham mengenai akar boleh dibaca pertama ( Memahami Akar dan tips Akar Android Telefon ).

2. EASEUS Coolphone-Cool Battery
Permohonan penyejukan android berikut EASEUS Coolphone, permohonan ini sengaja direka oleh pemaju untuk menyejukkan peranti android, akan tetapi ia juga berfungsi untuk mengelakkan daripada pemanasan melampau bateri dan mengurangkan penggunaan bateri.

Berikut Yaitu ciri-ciri unggunlan daripada EASEUS Battery Coolphone-Cool:
  1. ketuk untuk menyejukkan : Sebaik sahaja kalian menekan, maka dengan cara automatik semua Software yang jalan akan dengan cara automatik ditutup, untuk mengoptimumkan tetapan latar belakang, dan melonjakkan simpanan yang ada serta suhu yang sejuk peranti Android kalian.
  2. Pengawal Smart : ini membolehkan kalian untuk menjimatkan kuasa bateri dengan cara optimum di mod skrin dikunci, dengan cara automatik menutup semua atau Software latar belakang Eksklusif, dan menyahaktifkan sambungan data mudah alih mauun Menghentikan WiFi di skrin kunci .
Sebenarnya terdapat banyak ciri-ciri yang terdapat di Coolphone-Cool EaseUS bateri berbanding dengan Software penyejukan Coolify. Oh ya, untuk permohonan EASEUS Coolphone maksimum bekerja lebih bagus apabila kalian sudah berada di di keadaan Android HP diroot.

3. Cooler Master
Android Permohonan HP suhu penyejuk kedua Yaitu Cooler Master, Software yang dibangunkan oleh PICOO Design. Software Cooler Master Yaitu tak Anemia unik dengan permohonan itu EASEUS segi userinterface serta ciri-ciri lain.

Nah, di sini Yaitu ciri-ciri Cooler Master yang kalian wajib tahu:
  1. -time Real suhu Pemantauan : Pemantauan HP Android kalian dengan cara berterusan (masa nyata) dan memaparkan suhu wajib di bentuk graf.
  2. Kepanasan App Pengesanan Dynamic : Menganalisis penggunaan CPU HP android dan mengesan Software yang menyebabkan CPU terlalu Geothermal (terlalu Geothermal).
  3. Disorientasi Ketik untuk Cool Down : Membolehkan kalian untuk menutup semua Software yang menyebabkan terlalu Geothermal dan dengan cara langsung menyejukkan HP Android kalian.
  4. terlalu Geothermal Pencegahan : Tutup semua Software yang membolehkan boleh menyebabkan terlalu Geothermal masalah, dan juga untuk mengelakkan suhu telefon meningkat.
Lihat juga:
  • Camera Android Permohonan Pertama Invisible 2015
  • 7 Free percuma Android GPS pasti sesuai dengan kalian!
  • 3 Android App Cuaca Terbaik dan Percuma
  • tips Mudah untuk Mengedit Foto Jadi Text dengan Software Android
ulasan itu suhu Android app penyejuk kalian boleh memakai alat untuk kegemaran kalian, Genjah turun dan memasang Software supaya aktiviti-aktiviti yang berkaitan dengan peranti kalian lebih selesa dan menyeronokkan, dan bebas daripada masalah terlalu Geothermal. Mari kita terus penyejukan !!!

Tags: Software penyejukan tanpa akar android, terbaik Software android dingin, Software penyejukan android telefon, bateri Software dingin android, Software android tolok suhu, android app untuk mengukur suhu

3 Best suhu Android Permohonan penyejuk Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 3 Best Android Permohonan suhu penyejuk temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP