10 Android app Yaitu bermanfaat untuk blogger

Beberapa minggu yang lalu, saya sedang memikirkan bagaimana untuk memakai telefon pintar dengan blogging tujuan . Termasuk membuat segala aktiviti untuk berkongsi posting Website untuk Facebook, Twitter dan media sosial yang lain. di beberapa minggu kebelakangan ini, saya juga menghabiskan banyak masa Menelusuri satu Software yang boleh Jadi bermanfaat untuk Website Yaitu mudah melalui telefon pintar dan telefon pintar pasti menjalankan percubaan saya sendiri , hehehe. Saya akhirnya menemui 10 Android Software yang bermanfaat untuk Website tanpa komputer Serupa sekali. Senarai berikut Software:

1. Hootsuite Android


Hootsuite Yaitu Software percuma yang membolehkan kalian untuk berkongsi semua Website kalian di media sosial seperti Twitter dan Facebook dari mana-mana dan apabila-apabila masa. Software ini mempunyai banyak ciri-ciri seperti muat penjadualan apa yang kalian mahu untuk hantar di Twitter dan juga boleh melihat statistik bilangan klik link yang kalian kongsi.

2. Wordpress

ia sudah tentu membersihkan Software Android ini untuk Pemakai WordPress atau WordPress Website. Software ini berfungsi sepenuhnya untuk menghantar draf, yang diterbitkan atau mengatur tarikh untuk penerbitan.

3. Blogger

bila kalian mempunyai akaun Blogger, maka Software rasmi daripada Google Yaitu tutorial yang bagus untuk menulis artikel ringkas. Kerana Software Blogger masih mempunyai beberapa ciri-ciri yang hilang untuk membuat kompleks untuk Website.

4. blogpost


mungkin untuk blogger yang mempunyai kontrak akaun Wordpress atau Blogger di dan mahu menguruskan Website kerana jawatan, hanya untuk Disorientasi satu daripada Software ini. Permohonan ini mempunyai fungsi di pengurusan pelbagai Website seperti Flickr, Blogger atau Wordpress.

5. Disqus


A Comment di Website ini ia Yaitu sangat penting untuk mewujudkan Interaksi yang bagus dengan pembaca kalian . Disqus Yaitu komen plugin digunakan dengan cara meluas oleh blogger. Software Disqus Android, kalian boleh membalas dengan mudah, edit, hanya membaca komen-komen pembaca kalian.

6. Bloggeroid


Bloggeroid Yaitu Software pelanggan untuk perkhidmatan Blogger Google, yang membolehkan kalian untuk Mengakses Blogger Bagaikan menghantar fitu , mengedit, memadam komen, mewujudkan jawatan baru, dan berkongsi post kalian ke Google+. Permohonan ini juga boleh menambah imej dan menyimpan keputusan jawatan di memori luaran.

7. Facebook Fan Page


bila kalian Website, kalian mesti mempunyai laman Facebook untuk Software ini membolehkan kalian untuk menjalankan pentadbiran untuk berkongsi nilai barang baru kalian di halaman Facebook kalian, atau hanya membalas komen di laman Facebook kalian.

8. Google Analytics


bila Website kalian dikaitkan dengan akaun Google Analytics kalian. Software Google Analytics Yaitu Software kritikal yang amat bermanfaat untuk laman web analisis data atau Website kalian apabila-apabila masa dan di mana sahaja kalian berada. Dengan Software Google Analytics, kalian boleh mengetahui berapa ramai orang yang melawat laman web atau Website kalian, carian Perkataan kunci di web / Website.

9. Google Adsense


mungkin ramai daripada kalian pendapatan dari Website kalian dengan Google Adsense . Software Google Adsense Yaitu untuk menyediakan laporan aktiviti terperinci dengan graf jelas di semua data Perkataan kunci. kalian boleh melihat laporan di iklan, laman web dan banyak negara lain.

10. Photo Editor


Dengan telefon pintar, kita boleh mengambil gambar apabila-apabila masa, di mana sahaja dan hantar mereka di Website. OK, Jadi imej Jadi lebih menarik, kita pasti memerlukan editing sedikit, seperti menambah lampu, menyesuaikan warna, CROPING, dan lain-lain Software ini boleh membantu kalian di penyuntingan foto

jawatan yang berkaitan.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 10 Android app Yaitu bermanfaat untuk blogger temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP