6 Best Android Permainan Teka-teki, Fun Dijamin!

Permainan Teka-teki Android - Untuk mereka pemain yang tak Sempat bosan dengan bermain bersama-Serupa laluan lorong alat Android kita, maka kita wajib bermain beberapa permainan teka-teki terbaik Android yang dengan mudah boleh mendapatkan di Google Play Store.


Seperti yang kita tahu, di Google Play kedai (kedai Software Android), kita boleh Menelusuri pelbagai kategori permainan sudah tentu kita boleh memilih mengikut citarasa kita. Satu kategori permainan yang sangat bagus untuk mengasah otak kita Yaitu permainan teka-teki, kita wajib menyelesaikan masalah untuk memenangi permainan di permainan untuk teka-teki.
Game Teka Teki Android Terbaik, Dijamin Seru!
teka-teki Permainan boleh kita dapati dengan mudah Google Play Store Android kita, akan tetapi tak semua permainan teka-teki mempunyai bermain permainan bagus, kita tahu. Oleh itu, kita juga wajib tahu teka-teki permainan yang bagus dan yang terbaik pertama sebelum memainkannya di telefon pintar kita.

Nah, bila kita berlaku untuk semua orang yang currently're Menelusuri permainan teka-teki yang hebat untuk kita untuk bermain di peranti Android yang kita pegang hari ini, berikut ELBAIHAKI Website di permainan teka-teki terbaik untuk Android .

Lihat juga:
  • Mari Dapatkan Kaya, Android Permainan Popular Sekarang
  • Ini Yaitu Permainan Guide Android Adventure terkini
  • 6 Permainan untuk Android terbaru Naruto

Senarai yang Best Android Permainan Teka-teki dan terkini

1. Dunia Goo
pertama permainan teka-teki android Yaitu World of Goo, Yaitu permainan yang menyediakan bola untuk digunakan di membina struktur. Cabaran di permainan World of Goo Yaitu bahawa kita wajib untuk membekalkan bola goo Yaitu terhad, supaya setelah itu kita boleh melengkapkan tahap, pemain mesti memakai bola yang sedia ada untuk membina struktur sehingga misi selesai.

Permainan teka-teki World of Goo sesuai untuk Pemakai tablet Android. untuk mereka yang ingin tahu untuk mecobanya kita boleh terus memuat turun Software di Gedung Google Play atau klik tajuk permainan ini di bahagian atas. Oh ya, permainan ini Yaitu versi yang dibayar.

2. Triple Town
Permainan teka-teki di android seterusnya Yaitu permainan yang menggabungkan konsep permainan sosial dengan 3 permainan juga. Tugas kita di permainan ini Yaitu untuk menanam inti-inti yang lebih besar, akan tetapi pemain wajib berjuang pertama dengan beruang yang cuba untuk sentiasa menjatuhkan inti.

untuk kita yang ingin berurusan dengan beruang, yuk hanya memuat turun dan memasang permainan permohonan Town Triple hanya di Google Play Store. Hajan dan mula menanam inti kita sekarang!

3. Tetris
teka-teki Permainan seterusnya Tetris. Permainan satu ini mesti telah sangat popular untuk mereka yang memakai iOS, Jadi masa yang masuk ke di platform Android, ia tak sukar untuk Menelusuri pemain. akan tetapi malangnya, permainan Tetris versi percuma Yaitu sangat penuh dengan iklan pasti akan mengganggu kita semasa bermain.

Untuk ynag cuba versi yang dibayar, setiap kali bermain permainan Tetris akan mengelakkan iklan, serta ciri-ciri tambahan sepecial yang tak wujud di versi Tetris dengan cara percuma. Hanya memuat turun app beliau di Store Main Google.

4. Slice It!
Slite It! Seperti tajuk mencadangkan, permainan teka-teki android ini melibatkan lukisan teknik dan pemain dikehendaki melengkapkan sebelah geometri hilang dari gambar, tutorial ini Yaitu untuk mengambil dari imej-imej lain yang telah sedia ada. Permainan Slice Ia sudah tentu agak pendidikan dan menyeronokkan untuk dimainak sepanjang jantung Buah. (Lihat juga: Software Android Permainan Pendidikan Kids On The Best)

5. Cut The Rope: Experiments
Begitu juga, permainan Cut The Rope di sistem operasi Windows yang telah disediakan untuk desktop dan pelayar. Well, Cut The Rope versi Android juga akan menarik pemain untuk meletakkan Boga ke di mulut raksasa hijau comel dengan memotong tali yang benar.

Dilaporkan bagus sekali lagi, Cut The Rope: Experiments untuk versi Android boleh cuba jenis halangan baru kita tahu. platform Notabenya Android Yaitu skrin sentuh, Jadi ia membantu permainan Jadi lebih mudah. dengan cara langsung memuat turun Software ini sekarang.

6. Zookeeper DX
terbaik permainan teka-teki android kedua Yaitu Zookeeper DX. Permainan ini memerlukan pemain untuk mendapatkan harta bersama antara satu objek dengan objek lain. Sudah tentu konsep permainan ini juga boleh memakai genre Match 3 yang Jadi lebih unik dengan gaya lukisan besar berjalur tebal.

Tertarik dengan sistem peraturan Zookeeper DX? turun langsung dan memasang Software sekarang. Bermain dan berasa bersenang-suka!

Maksudnya 6 jenis terbaik permainan teka-teki android yang kita boleh cuba. Dijamin kita tak akan Sempat bosan untuk bermain permainan di atas. Mungkin bermanfaat untuk mereka yang Menelusuri untuk Acum terbaik permainan teka-teki android . Happy Perjudian ya!

Tags: permainan teka-teki android terbaik, permainan teka-teki, permainan teka-teki logik permainan, misteri android, permainan asah otak android, permainan detektif android, permainan strategi android, boleh dimuat turun permainan teka-teki android

6 Best Android permainan teka-teki, Dijamin Fun! Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 6 Best Android Permainan Teka-teki, Fun Dijamin! temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP