tutorial Membeli di Software Gedung Play dan Dayakan Kawalan Ibu Bapa

Bagaimana untuk membeli Software di Store Main dan Dayakan Kawalan Ibu Bapa

Hello, hari ini saya akan menulis artikel, membeli Software di kedai untuk bermain dengan dua kaedah yang berbeza. Ia Yaitu pendekatan yang berbeza, kita boleh membeli Software yang memakai kad kredit, atau untuk mereka yang tak mempunyai kad kredit juga boleh Jadi denyut.

Selain membincangkan bagaimana untuk membeli Software di Store Main, kita juga akan membincangkan bagaimana untuk mengaktifkan ciri kawalan ibu bapa ibu atau kawalan ibu bapa.

menampilkan kawalan ibu bapa Yaitu penting di peralihan, kerana di era moden Android telefon pintar bukan sahaja digunakan oleh orang dewasa sahaja, akan tetapi ada juga ramai kanak-kanak memakai utiliti ini Bagaikan satu tutorial untuk bermain. Dengan ciri-ciri kawalan ibu bapa, kita boleh mengehadkan Software carian dan permainan untuk kanak-kanak kita, Jadi telefon pintar Android akan kekal selamat untuk digunakan untuk anak kita. Begini caranya.

Bagaimana untuk membeli Software di Store Main

Dulu Mengakses Software Play Store di telefon pintar kita, dan Mengakses menu di kedai Main untuk terliaht seperti yang ditunjukkan di bawah di sini.

tutorial membeli Software di play store

setelah itu pilih kaedah pembayaran yang dikehendaki, ia Yaitu mungkin untuk memakai kad kredit atau melalui denyutan (di artikel saya memakai pembekal ini dari kad simpati kelihatan Telkomsel).

Mengatur metode pembayaran play store


Kad kredit Yaitu cukup mudah, kita hanya wajib memilih kad kredit dan setelah itu kita akan digesa untuk memasukkan data masing-masing daripada kad kredit kita, imej merupakan kad kredit boleh dipaparkan di sini kerana ia tak mungkin di screenshot di kedai mainan.

bila kita memakai kredit, kita hanya boleh memilih kaedah pembayaran untuk kredit tersedia atas kaedah pembayaran pilihan kita, dan setelah itu akan muncul borang untuk mengisi nama , tiada telefon dan alamat, seperti yang dilihat di gambar di bawah.


form pembelian via pulsa Play Store


Ok, kaedah di atas Yaitu tutorial untuk membeli Software, permainan, filem dan buku-buku digital di kedai mainan dengan kaedah yang berbeza untuk Bayaran melalui kad kredit atau dengan denyut.

tutorial untuk mendayakan kawalan ibu bapa atau kawalan ibu bapa

Berikut Yaitu tutorial untuk membolehkan pemantauan memanggil ibu bapa atau Software kawalan ibu bapa di Store bermain dengan kerap.
pertama Terbuka Software Play Store dan setelah itu masukkan tetapan atau menu tetapan seperti yang ditunjukkan di bawah.

Masuk ke menu pengaturan untuk parental control

setelah itu tatal ke bawah sehingga kita Menelusuri artikel dan setelah itu buka kawalan ibu bapa menu kawalan ibu bapa dan langkah untuk mengaktifkan, seperti yang ditunjukkan di bawah.
Setting atau mengaktifkan fitur parental control
menghidupkan ciri ini, kita dikehendaki untuk memasukkan pin empat angka, Jadi anak yang purtri kita atau kita tak boleh Menghentikan kawalan ibu bapa dan hanya kita sendiri boleh melumpuhkan.
Mengisi pin parental control dan mengaktifkan

Selesai, di ini kita telah berjaya membolehkan kawalan ibu bapa atau pemantauan ibu bapa menonton permainan Google Store, Jadi kita tak wajib bimbang mengenai anak kita atau memuat turun app anak kita dengan cara tak wajar

post berkaitan wrote:.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to tutorial Membeli di Software Gedung Play dan Dayakan Kawalan Ibu Bapa temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP