5 Paling Unik dan Lucu Apps terkini Apps Android 2016

Unique terkini Android 5 2016

Google Play Store mempunyai banyak Software Android dengan banyak ciri-ciri yang ada, seperti Software kamera, mengedit gambar, video, dan lain-lain lagi. Ramai pemaju yang mencipta pelbagai Software di Gedung Google Play, akan tetapi juga beberapa Software lain yang mempunyai keunikan tersendiri. Berikut Yaitu beberapa Software unik yang terdapat di Android.

5 Unique Android Software Terkini 2016


1. simsimi

simsimi, apabila kita mendengar nama Sim, untuk mereka yang tahu permainan Sims mesti Genjah berfikir permainan. Walau bagaimanapun simsimi Yaitu berbeza daripada permainan, kerana Software ini mempunyai banyak ciri-ciri unik yang kita boleh berbual dengan simsimi Neraka digambarkan Bagaikan watak kuning comel. Software ini bukan sahaja perbualan biasa, simsimi boleh membuat kita tak selesa dan geram dengan jawapan yang kita meminta.

Uniquely Software ini, kita boleh bercakap di bahasa yang berbeza dan juga mahu menyambut seseorang simsimi menjemput kita untuk berbual

2. panggilan palsu & SMS

panggilan palsu, yang bermaksud panggilan palsu dan mesej SMS, Software ini mempunyai banyak ciri-ciri yang bagus seperti namanya. kita boleh menyusun nama dan nombor telefon pemanggil yang memanggil, ia dengan cara automatik akan menghubungi kita atau menghantar mesej ke telefon bimbit kita. untuk kita yang ingin membuat ini rakan kongsi permohonan mencabar cemburu, kerana dengan Software ini, kita bebas boleh menamakan pemanggil dan sms palsu juga.

3. suluh di Clap


bila mendegar dari flash digabungkan dengan telefon bimbit, pastikan kita sentiasa ingat flash kamera dan Clap telefon kita ke di Software lampu suluh digunakan untuk menghidupkan flash kamera. akan tetapi jangan silap, permohonan ini tak hanya nyalakan denyar kamera sahaja.

Keunikan permohonan ini, kita boleh mengaktifkan flash hanya dengan bertepuk tangan atau dengan menghubungi kilat yang cukup besar dan kamera dengan cara langsung akan membolehkan dirinya.

4. Photomath - Kamera Komputer

Photomath unik dan menarik permohonan ini juga. Kerana memakai Software ini, kita mempunyai orang-orang yang berjuang dengan matematik, kita hanya wajib menjalankan imbasan formula matematik dan gambar permohonan mah akan membagikan kita jawapan kepada masalah matematik sekolah.

5. Real Love Calculator

Real Love Calculator Yaitu permohonan yang sesuai untuk kita yang mahu untuk mengukur berapa banyak yang kita suka pasangan kita.

Permohonan ini Yaitu unik, kerana ia bukan sahaja berdasarkan nama sahaja di mengukur mencintai dua orang. akan tetapi juga boleh memakai cap jari kita dan pasangan kita maka Software ini akan mengira peratusan cinta pasangan kita

jawatan yang berkaitan.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 5 Paling Unik dan Lucu Apps terkini Apps Android 2016 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP