Samsung Gear VR: Virtual World Pengalaman Dengan pengalaman baru



Beberapa minggu yang lalu, Samsung telah melancarkan telefon bimbit Samsung Galaxy kurangnya dua kategori Edge S7 dan S7. Bersama-Serupa dengan pelancaran telefon bimbit terbaru, Samsung juga mengeluarkan Samsung Gear VR Yaitu alat masa depan yang Pemakai mempunyai telefon pintar dunia maya sebenarnya berasa lebih bagus. Samsung Gear VR Yaitu kerjasama antara Samsung dan Oculus powered oleh Facebook. Oculus sendiri telah dibeli oleh Facebook di Mac 2014, dengan dana sebanyak dua bilion dolar. Mari kita lihat apakah kelebihan, keburukan dan memakai Samsung Gear VR:

Samsung Gear VR ringan dan mudah untuk digunakan

Samsung Gear 92.6 VR saiz 201.9 x 116.4mm berat x 318g. Seberat 318g VR gear Yaitu sangat mudah untuk menjalankan di mana sahaja kalian pergi. Samsung Gear VR mempunyai tutorial yang cukup mudah untuk digunakan di operasinya. Terlebih Dulu sebelum memakai Samsung Gear VR Oculus kalian wajib membuat akaun dan memuat turun beberapa Software.

Sebaik sahaja kalian telah selesai memuat turun Software dari Oculus Oculus dan membuat beberapa Software yang dipasang di telefon kalian, maka Samsung Gear VR mempunyai disediakan sedia untuk digunakan. Caranyapun agak mudah, kalian hanya wajib untuk melampirkan ke hadapan gear telefon pintar VR (memastikan bahawa port USB disambungkan antara kedua-dua peranti), dan pastikan telefon pintar kalian sedang berjalan. Selain itu, Samsung Galaxy VR sedia untuk digunakan.

Nikmati pengalaman memakai Samsung Gear VR

Untuk Samsung Gear VR menyediakan hala tuju pad sentuh di sebelah kanan, dan butang disediakan untuk melaraskan kelantangan untuk Jadi sedikit ke hadapan, menonton filem di Netflix Samsung Gear VR memakai seperti menonton wayang di Teather. Jangan hanya menonton filem memakai Samsung Gear VR untuk bermain dan membuat kalian merasa permainan, Disorientasi satu permainan yang paling menarik di Samsung Gear VR Yaitu Gunjack, permainan dengan paparan satu yang pertama untuk Jadi sangat menyeronokkan untuk bermain memakai Samsung Gear VR.

untuk orang-orang yang mungkin mempunyai kesukaran memakai pad sentuh menawarkan untuk VR, kalian juga boleh menambah peranti permainan kawalan untuk Android dijual dengan cara berasingan. Satu perkara yang boleh dilakukan dengan memakai gear VR, kalian boleh mengambil gambar dan merakam video dengan cara langsung.

Kelemahan Samsung Gear VR

Samsung Gear VR Samsung output pertama ini Yaitu aksesori yang sempurna? Inovasi terbaru dari Samsung Gear VR Yaitu satu teknologi baru yang boleh membawa kita untuk menikmati dunia maya Jadi lebih terang. akan tetapi keluaran pertama boleh Menyebut masih terdapat beberapa kelemahan:

Samsung Gear VR sahaja boleh digunakan untuk telefon pintar Samsung Galaxy pelbagai Eksklusif (Note5, S6, S6 Edge, + S6, S7 dan S7 Edge). akan tetapi mungkin di masa akan datang Samsung akan mengemas di ini supaya ia boleh digunakan untuk versi yang lain daripada pelbagai telefon pintar Samsung.

Menonton permainan dan menonton filem yang pasti satu perkara yang menyeronokkan, terutamanya bila kalian memakai gear VR kalian akan dirasai di Permainan permainan dan filem. akan tetapi malangnya bila kalian memakai Samsung Gear VR di masa yang agak panjang, kepala akan berasa sedikit pening.

Satu perkara yang wajib diperhatikan Yaitu hayat bateri. Selepas beberapa jam gear penggunaan VR, lurus ke bawah bateri di telefon sebanyak 20 peratus. Selepas empat atau lima jam, bateri hampir mati. Selain daripada perkara-perkara lain yang memerlukan perhatian kalian, berhati-hati apabila memakai gear VR di masa yang lama, kerana terkadang-terkadang bateri telefon akan Jadi Geothermal.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Samsung Gear VR: Virtual World Pengalaman Dengan pengalaman baru temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP