Bagaimana untuk Tahu Whatsapp kalian Di Sekat

Bagaimana untuk mengetahui Whatsapp kalian di Blok

 tips Mengetahui Whatsapp kalian Di Blokir

Software Whatsapp Yaitu Software sembang popular telah digunakan oleh beberapa negara lain termasuk Indonesia. Whatsapp juga digunakan dengan cara meluas untuk tujuan perniagaan atau hanya berbual yang telah digunakan di kanak-kanak itu kepada ibu bapa.

WhatsApp juga mempunyai keupayaan untuk menghantar imej dan data serta panggilan suara boleh didapati serta Software sembang yang lain, akan tetapi Citra privasi WhatsApp lebih ketara. Kerana Whatsapp menyediakan ciri-ciri untuk menyembunyikan gambar profil kalian dan status, dan kalian juga boleh menyekat kenalan yang kalian tak mahu.

Bercakap mengenai kenalan sekatan di Whatsapp, sesetengah Pemakai terkadang-terkadang tertanya-tanya bagaimana kita tahu bahawa Whatsapp disekat oleh seseorang. di artikel ini Whatsapp klikdroid.com ingin berkongsi bagaimana untuk memberitahu pelabur kalian. Begini caranya:

1. Periksa profil dan status

status bila Interaksi di Whatsapp kalian kelihatan tak dikemaskini memindahkan atau menukar gambar profil kalian untuk masa yang lama, kalian boleh mungkin telah disekat oleh mereka. Walau bagaimanapun ia masih tak pasti Serupa ada kenalan kalian disekat, mungkin kerana status pendedahan kerap dikemaskinikan.

2. Cuba menghantar mesej

Cuba untuk menghantar mesej atau hanya untuk bertanya khabar, bila menu chat yang muncul hanya satu tick mungkin boleh dibuat bahawa kalian menghubungi blok. Walau bagaimanapun, bila Asterik semak muncul dua Ambiguitas mesej kalian kepada peranti yang menerima dan boleh memastikan kalian tak disekat.

3. Semak perubahan kali terakhir

Cuba kenalan diperiksa sedia ada di Whatsapp, bila kalian mendapatkan disekat, kalian tak akan Bisa melihat masa pembaharuan terakhir kenalan.

4. Cuba Telefon

lepas untuk mengetahui bila kalian disekat melalui sentuhan, cuba untuk membuat panggilan telefon melalui Whatsapp. bila kenalan tak boleh memanggil kalian kemungkinan kalian telah disekat.

tips keluar ialah tips untuk mengetahui bahawa seseorang di Whatsapp kalian telah menyekat kalian. akan tetapi di blok ini, kita tak boleh tahu siapa yang telah menyekat kami di Whatsapp.

Ini Yaitu kerana Whatsapp untuk tak menerima pemberitahuan apabila orang menghalang kalian, kerana dengan Whatsapp untuk mengekalkan privasi seseorang

jawatan yang berkaitan.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Bagaimana untuk Tahu Whatsapp kalian Di Sekat temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP