Permainan Clash Royale, Clash Of Clans Permainan Pengganti Lho!

Permainan Clash Royale - Pawa Bermula di tahun 2016, yang terkenal Pemaju Supercell kembali melancarkan siri terbaru permainan mudah alih yang dinamakan "Clash Royale". Permainan Clash Royale Yaitu Disorientasi satu permainan yang boleh dianggap Bagaikan penjelmaan semula (pengganti) sebelumnya permainan yang begitu luar biasa di tahun-tahun kebelakangan ini, iaitu Clash of Clans.

Populariti Clash permainan Clans atau yang lebih dikenal dengan "COC", Malah, permainan COC dinobatkan Bagaikan permainan mudah alih paling laris dan paling banyak dimuat turun di dunia di tempoh 3 tahun lepas.

Game Clash Royale, Penerus Game Clash Of Clans Lho!
Supercell jelaskan bahawa Permainan Clash Royale sebenarnya tak lain daripada mengambil penetapan lokasi di dunia yang Serupa dengan COC permainan. (Lihat juga: Serupa Permainan Clash Of Clans Terbaru)

akan tetapi ia hanya bahawa, pemaju Finland mendedahkan bahawa permainan daripada Clash Royale Yaitu sangat berbeza daripada COC permainan strategi. Clash Royale permainan membawa gabungan koleksi sistem permainan kad dan strategi kompetitif masa nyata. Sistem kedua yang merupakan permainan utama dan benar-benar Sempat berlaku Dulu untuk permainan Hearthstone dan permainan Dota 2. Ya, dijamin kita akan menghadapi musuh di masa nyata di usaha untuk mengumpul watak dan mengeja kad boleh didapati di permainan Clash Royale.

Seperti biasa, sebelum kita ingin mula bermain permainan ini, kita dikehendaki untuk menyusun pertempuran Deck dan mewujudkan satu strategi untuk memenangi setiap pertempuran.

aksara Pelbagai dibentangkan melalui kad di permainan Clash Royale juga Serupa dengan watak-watak yang terkandung di COC. akan tetapi ada juga beberapa watak-watak baru tambahan contohnya naga puteri, kesatria, dan bayi.

yang Serupa dengan sebelumnya (permainan COC), kita juga boleh membentuk satu puak dengan rakan-rakan di usaha untuk mewujudkan suasana pergaduhan antara pemain Jadi lebih Geothermal dan lebih menarik.

malangnya, Clash Royale semasa hanya boleh didapati di iOS dan sementara hanya boleh dimainkan di beberapa kawasan, seperti New Zealand, Australia, Kanada, Denmark, Hong Kong, Sweden, Norway, Iceland, Finland.

Bagaimana dengan lebih ingin tahu dengan Permainan Clash Roayale ini? Sekiranya kita menunggu apabila permainan COC pengganti akan hadir di negara ini. Tunggu dan lihat aja ya!

Permainan Clash Royale, Clash Of Clans Permainan Pengganti Lho! Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Permainan Clash Royale, Clash Of Clans Permainan Pengganti Lho! temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP