Akhbar rasmi, Samsung Galaxy Nota 5 CDMA di Indonesia

Samsung Galaxy Nota 5 terkini - Sekarang Penjual Samsung dengan cara rasmi mengumumkan produk terbaharunya, Samsung Galaxy Nota 5 CDMA mempunyai kualiti yang dijamin. Bukan itu sahaja, produk melaikan yang dibuat oleh Samsung telah disokong oleh CDMA yang mempunyai pelbagai kelebihan dan keistimewaan.

Satu kelebihan Nota Samsung Galaxy 5 CDMA terdapat kemudahan yang boleh membuat ia lebih mudah untuk berkomunikasi, Selain itu, telefon pintar terbaru yang dibuat oleh Samsung disediakan dengan bersepadu HSPA 42.2 / 5.76 Mbps. Dengan itu membolehkan CDMA Samsung Galaxy Nota 5 akan mempunyai kelajuan lebih saat melayari. Di sini kita sengaja mengulasan daripada Samsung Galaxy Note5 CDMA .

Resmi Rilis, Harga Samsung Galaxy Note 5 CDMA di Indonesia
Telefon pintar ini diketahui mempunyai dimensi dengan saiz 153,2 × 76.1 × 7.6 mm yang berat 171 gram. Satu lagi keistimewaan Samsung Galaxy Note5 CDMA juga telah disokong oleh SIM SIM dan nano tunggal dan kualiti terbaik. Plus paparan Super AMOLED. Samsung galaksi Note5 skrin landskap berukuran 5.7 inci. Disokong juga dengan skrin pelindung anti-calar, walaupun memakai skrin Corning Gorilla Glass 4.

Untuk sistem operasi di Nota Samsung Galaxy 5 terkini berasaskan Android Android v5.1.1 (Lollipop). selain itu, pemproses telah disokong oleh Octa Core Yaitu campuran 1,5 GHz Quad Core dan Quad Core 2.1 GHz, Jadi jangan terkejut bila satu telefon pintar ini supaya layak. Sansung Galaxy Nota 5 direka di pelbagai pilihan, Bagaikan contoh, kapasiti memori dalaman yang hingga 32GB 64GB. Sememangnya mereka semua mempunyai harga yang berbeza.

berkutnya dari segi kamera, Samsung galaksi Note5 CDMA telah disokong oleh resolusi 16 kamera belakang MP dengan 5312 × 2988 saiz piksel. Sumber kuasa (bateri) telefon pintar berkuasa dengan kapasiti tak boleh tanggal Li-Ion 3000 mAh. Akhir sekali, menurut laporan beredar kira-kira harga Samsung Galaxy Nota 5 berharga pelbagai harga sekitar USD 9.8 juta. Bagaimana kalian berminat?

Akhbar rasmi, Samsung Galaxy Nota 5 CDMA di Indonesia Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Akhbar rasmi, Samsung Galaxy Nota 5 CDMA di Indonesia temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP