Push The Sheep: teka-teki Permainan asal Salatiga

Push The Sheep - Adakah kita Sempat mendengar permainan Sokoban itu? Permainan ini Yaitu sangat popular dengan nama samaran "Sokoban". bila kita mendengar dengan betul, maka kita mungkin tak akan mendapat masalah apabila mereka mahu untuk bermain permainan teka-teki yang dibuat oleh siput Permainan Yaitu tak lain daripada pemaju terkenal dari Salatiga. Permainan Tolak Sheep ini akan menjemput kita untuk mengenangkan dengan permainan Sokoban terbaik, akan tetapi dengan pertanian permainan tema dan berkebun.

Push The Sheep: Game Puzzle Asal Salatiga
di genre permainan teka-teki , kita akan Jadi datuk yang akan berkumpul lembu di bentuk biri-biri di titik Eksklusif. Bagaimana memainkanya agak mudah, dengan menolak mereka ke titik bahawa ia Jadi matlamat. Cabaran yang dihadapi Yaitu, kita tak boleh tarik domba, hanya Bisa ditolak. Jadi jangan biarkan Disorientasi langkah kita apabila diiringi membiarkan domba tak Bisa ditangkap.

Uniknya, permainan Tolak Sheep ini akan membagikan kita cabaran yang lebih agama dengan mengehadkan langkah-langkah yang kita akan lakukan. Di setiap peringkat mempunyai had langkah-langkah Eksklusif yang kita boleh lulus, bila langkah-langkah yang Disorientasi, maka permainan akan Genjah berakhir. Oh yeah, kaki datuk di permainan teka-teki letih, jangan terkejut bila terdapat langkah had.

Baca juga artikel menarik di bawah:

  • Amazing! Now Permainan Pokemon Hadir Mobile Version
  • Permainan Yakuza 5 English Version The Perfect!
  • 6 Permainan Teka-teki Best Android, Dijamin Fun!

Berguru dari pengalaman ringkas kami apabila bermain permainan Tolak Bebiri , kesukaran dibentangkan permainan teka-teki ini Yaitu agak tinggi. Walau bagaimanapun, bila kita benar-benar menikmati jenis ini permainan teka-teki, jelas kita akan Genjah hingga ke teras permainan Tolak Sheep. Jadi, kita tak lagi wajib melalui beberapa peringkat permulaan agak membosankan.

Kes yang Anemia selesa untuk kita apabila bermain permainan ini, iaitu dari segi kawalan. artifak masih empat kekunci anak panah di bahagian bawah skrin jarak yang masih terlalu rapat dan masih Anemia responsif. Jadi sering menjengkelkan apabila bermain, terutamanya bila langkah-langkah kita Yaitu terhad.

Di luar masalah yang kita sebutin di atas, maka permainan Push The Sheep kita fikir mereka layak untuk Jadi permainan alternatif untuk kita gembira dengan permainan teka-teki yang menarik dan mencabar. Adakah kita ingin membantu datuk untuk ragut kambing biri-biri? Dengan serta-merta, bermain permainan teka-teki percuma android hanya di Google Play Store atau boleh dimuat turun di bawah.
Download Game Push The Sheep Gratis

Tolak Sheep: teka-teki Permainan asal Salatiga Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Push The Sheep: teka-teki Permainan asal Salatiga temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP