Permainan Yakuza 5 English Version The Perfect!

Permainan Yakuza 5 Terkini - Ungkap datang dari laman web ini PlayStation Website , bahawa SEGA. Utama syarikat permainan SEGA dengan cara rasmi mengumumkan bahawa versi Yakuza 5 Bahasa Inggeris akan disokong dengan DLC di versi Jepun (Ryu ga Gotoku 5). Berkaitan Adapaun DLC berkenaan di permainan ini Yaitu tak lain daripada cerita tambahan yang memberi tumpuan kepada lima watak utama di permainan Yakuza 5 terkini ini. Jadi jangan terkejut bila Permainan Yakuza 5 akan Jadi lebih lengkap dan sempurna dengan DLC tambahan bahasa Jepun.

Game Yakuza 5 Versi Bahasa Inggris Semakin Perfect!
Permainan Yakuza 5 akan membentangkan pelbagai ciri-ciri terkini dan UpToDate tak akan Sempat ada di permainan Veris Yakuza 4 sebelum ini , pelbagai permainan mini untuk Virtua Fighter 2 yang kalian boleh bermain dengan rakan-rakan tercinta. Malah, Taiko tak Tatsujin juga telah terdia bila kalian mahu untuk bermain.

Yakuza 5 sendiri telah boleh dipesan melalui laman web rasmi PlayStation Store Amerika Syarikat untuk konsol PS3 kalian. Dan kalian wajib tahu dan ingat bahawa permainan moden yang terbaik Yaitu hanya boleh didapati di bentuk digital ya, supaya kalian tak menjangkakan lebih banyak dijual di bentuk fizikal. Walauun Oleh itu, tarikh keluaran permainan versi Yakuza 5 Bahasa Inggeris masih tak bocor Serupa sekali, Serupa ada dari Sony atau dari SEGA sendiri.

Berita bagus, Sony sendiri telah memuat naik video temu bual baru Gio Corsi pengeluaran Pihak Ketiga oleh Toshihiro Nagoshi dan Masayoshi Yokoyama Bagaikan pemain penting di belakang siri terbaru ini Yakuza 5. bila kalian ingin tahu, boleh menonton video di bawah.
Lihat juga:
  • 15 Permainan Lite Android Best Present
  • Android Terkini Naruto Permainan 9, 2015
  • kemarahan! Kejohanan DOTA 2 Berhadiah 240 Billion Hacker menyerang

Oleh itu berita sepintas lalu mengenai Permainan Yakuza 5 Terkini memberitahukannya kepada tuanku, mungkin bermanfaat dan melonjakkan pengetahuan mengenai siaran permainan terkini.

Permainan Yakuza 5 versi Bahasa Inggeris The Perfect! Evaluasi: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Permainan Yakuza 5 English Version The Perfect! temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP