Amazing! Now Permainan Pokemon Hadir Versi Mudah alih

Permainan Pokemon Android & iOS - Shocking berita di ini datang dari Mobile Shuffle Pokemon permainan yang telah mula dikeluarkan di Jepun, terutama untuk Android dan iOS platform. Ditentukan untuk HP Android memakai Jepun, manakala versi iOS yang telah memakai bahasa Inggeris.

Wow, Game Pokemon di ini Hadir di Versi Mobile
Asa, dengan pengeluaran permainan Pokemon Shuffle Mobile di Jepun menunjukkan bahawa permainan ini luar biasa boleh didapati di seluruh dunia di masa terdekat. Well, untuk kita yang ingin mencuba permainan Pokemon android atau IOS permainan pokemon boleh memuat turun dengan cara percuma di bawah.
  • Google Play Store (Bahasa Jepun): Muat turun Permainan Pokemon Shuffle
  • Apple App Store (versi Bahasa Inggeris): Muat turun Pokemon Permainan Shuffle
Sebenarnya Pokemon Permainan Shuffle Mobile Yaitu versi mudah alih Pokemon Shuffle terdaat pertama di Nintendo 3ds. Pokemon Mobile Shuffle sendiri Yaitu teka-teki permainan perlawanan-3 dengan sentuhan permainan strategi. Seperti Pokemon permainan biasa, di sini kita akan berjuang dengan pelbagai Pokemon dan cuba untuk menangkap mereka.

Konsep permainan Pokemon Shuffle Mobile Yaitu serupa dengan permainan Angry Birds Fight dan Shaman Showdown, dan juga lebih tepat gabungan dua perlawanan itu. Di sini, kita boleh mengarang satu pasukan yang terdiri daripada pelbagai Pokemon yang kita mempunyai koleksi dan setelah itu memakai mereka untuk melawan Pokemon Dursila yang lain. (Lihat juga: 7 Pokemon Permainan yang Serupa ke atas Android )

Pokemon Mobile Shuffle sudah boleh didapati dengan cara percuma untuk IOS dan peranti Android. bila kita berminat kita boleh memuat turun permainan pokemon Software di pautan di atas. Untuk pemain yang membuat telefon perangkan untuk digunakan Bagaikan satu tutorial untuk hiburan, sudah tentu ini Yaitu berita bagus untuk kita semua. Yuk, Genjah bermain pokemon permainan mudah alih Ini menarik sekarang!

Amazing! Now Permainan Pokemon Hadir Mobile Version Rating: 4.5 Posted By: Mun `im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Amazing! Now Permainan Pokemon Hadir Versi Mudah alih temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP